Nejkratší dobu během Velké ceny Malajsie strávil u svých mechaniků Nico Rosberg - jediný, kdo se zdržel u garáže méně než 4 vteřiny. Michael Schumacher musel závod kvůli technickým problémům ukončit ještě před svou zastávkou, Mercedes však za práci v boxech během závodu zaslouží pochvalu.
Výborně pracovali také u Ferrari, oba své piloty při pozdních zastávkách (Alonso až ve 36. kole) odbavili velmi rychle. Dokážou to i u Williamsu, jak je vidět z příkladu Rubense Barrichella, na druhou stranu se ale protáhla zastávka u Hülkenberga.
Z přehledu jsem vypustil Kovalainenovu nestandardní téměř 12 min zastávku, proto je jeho čas samotné zastávky odlišen oranžovou barvou (stejně jako celková doba u ostatní "dvouzastávkových" pilotů).
Na závěr si neodpustím jednu poznámku k měření zastávek v boxech v televizi. Nevím, jestli čas zastávek měří vysloužilý Bernieho přítel s hamburgerem v ruce, v televizním štábu FOM zaměstnává nejlevnější Indy opojené arakem či si režisér vždy hodí kostkou, ale hodnověrnost poskytovaných časů samotné zastávky (černé číslo na žlutém podkladě) je velmi slabá.
Například zastávka Lewise Hamiltona, kterou nám nabídla režie údajně trvala 3,5 vteřiny při niktera rychlém celkovém času v boxech 23,043 vteřiny. Z opakovaných záběrů přitom nevyplývá, že by si Lewis cestou z boxů pochutnával na nanuku, někomu se vyhýbal či vyjížděl extrémně pomalu. Jeho zastávka samozřejmě byla samozřejmě o vteřinu delší, v režii zřejmě pracuje velký fanoušek britského pilota.
Celkový čas průjezdu boxy je nicméně v pořádku, přesné měření totiž zaštiťuje FIA.