DISKUZE K ČLÁNKU "Dostat ztracený přítlak zpět je těžší, než jsme čekali," připouští Alpine. O kolik týmy zpomalily?

Změny v oblasti podlahy měly za účel zpomalit letošní monoposty Formule 1, aby se nemusely měnit pneumatiky Pirelli. Ty by mohly mít s neustále rostoucím přítlakem potíže. Podle Alpine není tak snadné se dostat zpět na loňské úrovně aerodynamické výkonnosti.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Dostat ztracený přítlak zpět je těžší, než jsme čekali," připouští Alpine. O kolik týmy zpomalily?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 23, poslední 26.03.2021 13:45 Vložte komentář

Nejlepší názory

» juras (Hlasovali 2 lidé) 25.03.2021 11:06
Přirozeně to ovlivnilo všechny...ale zdá se že… »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 25.03.2021 19:48
To jsou ti technici co otevriali Tsunodovi DRS na… »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 25.03.2021 23:08
Pneu C5, max.vykon hondy a všude DRS jjj od toho… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

juras

juras

88.103.92.XXX
Znovu opakuji...ten leteckej den Mercedesu v LeMans nebyl kvůli rovné podlaze...pleteš si pojmy. Rok 1983...zákaz wing-carů...a nikdo nelítal.
Když budeš to nebudeš umět a nebo půjdeš za hranu některých fyzikálních vlastností hrozí nebezpečný karambol vždycky.
To je přesně to co je už tolik let špatně...alibisticky upravované předpisy a zachovávání zbytečně složitých řešení...z čehoš logicky vyplývá že složité věci znamenají velké náklady. A to vyhovuje komu? Movitým týmům...
Nebo snad myslíš že Mercedes chce šetřit? Ne, když ho někdo omezuje, hledá cestu jak to obejít...kdyby chtěl opravu šetřit...tak v F1 skončí...obvzlášť nyní když už prakticky nemá co vyhrávat.

Ale to jsme se dostali jinam....opakuji...v LeMans jezdili v roce 1999 kromě Mercedesu i další...a nikdo nelétal...a všichni měli podlahy podle jedněch předpisů...takže to nebylo podlahou, ale špatnou konstrukcí auta jako takového. Takže rovná podlaha sama o sobě nebezpečná není.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Kam se cpe to Ferrari? Šup šup tam kde patří. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
hustý 16

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Pokud někdo nemá F1TV koukám že mají 7 denní free. Na vyzkoušení pro závodní víkend v Bahrajnu ideální.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Tys tady dělal Hondě PR 6 let, bó výsledky neměla. 18 Takže je jasný, že o tom něco víš.... 14 12 11

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Zadek nezadek, čas na kolo bude rozhodovat. 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Senor

Senor

178.255.168.XXX
Ve vysledku stacilo rici, ze se uvidi, protoze psano je mnoho veci, dulezite budou vysledky. Nedavno jsem cetl, ze prohlaseni lidi okolo F1 jsou platna tak sekundu co je pusti do novin a je fakt, ze na mnoho idi to sedi, protoze kazdy nahani PR, kdyz nema vysledky.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Senor

Senor

178.255.168.XXX
Jo kdyby bylo poradi jine, tak to by bylo v cajku. Zacnes s DRS a vytahujes hned dalsi veci, ale uplne zbytecne. Jsou to testy, ale ty uz zavodis a smutnis 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Senor

Senor

178.255.168.XXX
pekne foto zadku, pekne videt jak se nekomu podarilo udelat hodne pekne zabalene, ze je videt i halo svatozar
[odkaz na stránku]
[odkaz na stránku]
[odkaz na stránku]
[odkaz na stránku]
[odkaz na stránku]
[odkaz na stránku]

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Senor

Senor

178.255.168.XXX
max vykon, tak ty to musis vedet 11
Co je spatneho na C5?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
to byl příklad. Jak píše ferda, při pokusu o zákaz přísavného efektu byla přikázána rovná podlaha a byl jednoduchá difuzor a pokud se vozu odlehčila přední náprava tak to dopadlo stejně jake ten mercedes... Tím jen chci říct, že úplně rovná podlaha není řešením a je spíš nebezpečná...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.171.XXX
Pneu C5, max.vykon hondy a všude DRS jjj od toho jsou testy

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
No ono to není tak jednoduchý...ty myslíš že ten speciál Mercedesu měl úplně plochou podlahu?
Ostatní auta závodící v LeMans takhle "nelétala"...předpisy byly stejné pro všechny...byla to konstrukční chyba.
Mark Webber se tehdy "proletěl" první a týmu řekl že si myslí že je auto nebezpečné a jedná se o chybu v konstrukci...ale tým to sváděl na nerovnosti dráhy. Dokonce prý tehdy Mercedes požádal před druhou nehodou Adriana Neweyho aby se k problému vyjádřil...a ten řekl že auto by nemělo pokračovat (potvrdil domněnku Marka Webbera že se jedná o chybu v konstrukci), ale Mercedes se rozhodl pokračovat po nějakých drobných úpravách...a byla z toho tahle kamerou zachycená nehoda Dumbrecka.
Chyba byla v aerodynamice...ale ne v podvozku.

Je to sice popírání soutěžení (toho technického), a dalo by se říct i DNA F1...ale zásadní a radikální změna v podlaze (to rovný prkno) by znamenala přesunutí části vlivu na výsledek na pilota. Jen byse to muselo udělat lépe než před rokem 1994...tehdy byl ten zásah do technických pravidel nedomyšlený.
Jinak zadní difusor bych nechal v jednoduché formě...tak aby zůstala část přilnavosti zachovaná.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Senor

Senor

178.255.168.XXX
Mas nejaky problem s tim, ze Tsunoda testoval casteji DRS, prozoze s nim meli problémy? Chapes k cemu jsou testy? Nebo ti vadi, ze tim získal 0,2s na kolo?

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.171.XXX
Tak to se uvidí jak to bude vypadat, ale je otázka co je tím myšleno, někde jsem četl, že o víkendu budou jezdit časy podobné jako loni v Bahrajnu

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Ano stávalo se to i v F1. Právě proto se zakázaly na podlahách boční lišty, které zvyšovaly přísavný efekt. Ty fungovaly skvěle, bohužel pouze do doby, než vůz najel na obrubník. Pak se z něj stávalo rogalo a kvůli tomuhle riziku se lišty zakázaly.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Tohle Tostovi tvrdili inženýři ještě před testem.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.171.XXX
Nemenili, je to stejný, mění se až letos a ta kosmetická změna není ani změna 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.171.XXX
To jsou ti technici co otevriali Tsunodovi DRS na každé rovince?

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
tohle se stane, když to auto má rovnou podlahu a v plné rychlosti se mu odlehčí přední náprava...
https://www.youtube.com/watch?v=e21ZjwZGjiQ
Stalo se to i v F1, ale teď si nejsem jistej jestli to byl berger v imole? Ale v návaznosti na to, bylo do pravidel dáno to prkno, co má vymezit minimální výšku podlahy nad silnicí...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Charles Leclerc se před domácími příznivci v druhém tréninku vytáhl

GP Monaka: v druhém tréninku se nejlépe dařilo Leclercovi, Russell měl potíže, Red Bull nepřesvědčil

Lewis Hamilton v zádově v Austrálii

První trénink byl stříbrný. Díky Hamiltonovi

Red Bull bude muset zabrat, soupeři mu dýchají na záda

Monako bude podle Marka pro Red Bull náročnou výzvou, varuje před McLarenem i Ferrari

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama