DISKUZE K ČLÁNKU Alesi zuří: Abyste se dostali do F1, musíte pořád jen platit. Jde o syna

Vítěz Grand Prix Kanady z roku 1995 Jean Alesi kritizuje současné poměry ve Formuli 1, z jeho pohledu nemáte bez dostatečného objemu peněz šanci. Také proto Alesiho syn Giuliano konči ve FDA a vydává se do Japonska.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alesi zuří: Abyste se dostali do F1, musíte pořád jen platit. Jde o syna

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 30.01.2021 10:02 Vložte komentář

Nejlepší názory

» achmed-cz (Hlasovali 2 lidé) 29.01.2021 17:03
Další syn z povolání? Děkuji, nechci »
» Ferda (Hlasoval 1 člověk) 29.01.2021 17:05
Kámošil se tam s nějakým Piquetem. »
» RoBertino (Hlasoval 1 člověk) 30.01.2021 10:01
Dalo by se to demonstrovat na někdejším evropském… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    83.240.61.XXX
    Pravda je taková, že ta cesta do F1 je tak absurdně drahá a nespravedlivá, že vlastně vůbec nechápu, proč se o to vůbec někdo pokouší... Co mi přijde nejabsurdnější je, že i v těch nižších soutěžích nejsou vozy identické... Skutečně se může stát, že preferovaný pilot dostane lepší šasi, že některé týmy mají know how, díky kterému dokáží dostat z motoru větší výkon po delší dobu atd. atd.

    Fakt bych se nikomu radši nevysmíval za jeho výkony, nikoho raději s nikým nesrovnával... Ono se pak nejednou v F1 ukáže, že ti co excelovali níže se neprosadí a ti co na první pohled za nimi ztráceli, tak se stanou hvězdami...

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      185.63.97.XXX
      Dalo by se to demonstrovat na někdejším evropském mistrovství F2, pořádaném v letech 1967 - 1984. Jestli až do roku 1977 se mistry stali piloti, kteří potom v F1 bojovali o titul (Ickx, Regazzoni, Peterson, Laffite, Arnoux), pak už ti dalši šampioni měli problém se většinou do F1 vůbec dostat a hlavně se tam udržet. Ostatně si připomeňme, o koho šlo: Giacomelli, Surer, Henton, Lees, C. Fabi, Palmer sr. a Thackwell. Jediný Bruno Giacomeli aspoň jednou stanul na stupních vítězů a Surer a Palmer bodovali...

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • MiGac21

    MiGac21

    46.135.29.XXX
    Jeanovi sem kdysi fandil od roku 1990 v Tyrrellu a mám k němu respekt. Ale nevidět, že syn se zcela nepotatil a i přes docela dvě slušný sezóny v F3 je to prostě jen průměrný pilot, snad i jako táta musí. Přece i otcovská láska musí mít reálný hranice (když nejste ten miliardář kupující týmy).

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • achmed-cz

    achmed-cz

    212.24.138.XXX
    Další syn z povolání? Děkuji, nechci

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama