DISKUZE K ČLÁNKU Ricciardo potvrdil skvělou formu Red Bullu, konečně vyhrál v Monaku

Jak se bude chovat Red Bull v závodním režimu? To byla hlavní otázka 65. ročníku Grand Prix Monaka, která navzdory velmi zajímavým možnostem nakonec de facto nepřinesla žádné velké překvapení. Ovšem napětí bylo více než dost.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ricciardo potvrdil skvělou formu Red Bullu, konečně vyhrál v Monaku

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 341, poslední 22.06.2018 10:36 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mansell_fan (Hlasovalo 7 lidí) 27.05.2018 17:17
Gasly jel skvěle 01 »
» Petr Hloušek (Hlasovali 5 lidé) 27.05.2018 18:07
Co udělal Maestro špatného? »
» odin (Hlasovali 4 lidé) 27.05.2018 17:24
Asi tu není nikdo, kdo by Riccimu vítězství… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Jo, týmy to velmi dobře vědí a proto všechny 3 top týmy po závodě prohlásily, že je to překvapilo. Asi chtěli Rb s Mercedesem krýt strategii pro Vettela. 12
Ano, přitroublíci měli pravdu. Bottas pokrýval Maxe a logicky chtělo Ferrari pokrýt Bottase. Logický krok, který letos u Ricciho velmi chválíš. 12
A Kimi zaseklý nebyl. Jak píšu výš, ztratil pouze 2,5s (19,5-17,0) a ztratil je pouze v prvním sektoru při výjezdu z boxů. Vettel ztratil při výjezdu v prvním sektoru naprosto stejný čas (2,5s) a celkově 3,4s. Za koho všeho ti hajzlíci poslali jeho? Takže Wehrlein mohl Kimiho zdržet maximálně v řádu setin sekundy. 12
Prostě ne a ne najít něco, co by o podrazu svědčilo. Čísla mluví naprosto jasně a to i ta tvoje. 11
Jediný podraz je to, že neudělali podraz na Vettela a nezařízli ho. Což by ti přišlo fér.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Odine loni měl Bottas ztrátu 5s. Nikdo nemohl vědět, jestli na nových gumách nezrychlí třeba o 3s. Letos tuto ztrátu dokázal podseknout. Povolat raději Kimiho hned, bylo logické, přesně, jak to udělal letos Ricci. Tam ti to divné nepřipadá i při stejné Vettlově ztrátě . "Zvláštní".
Jestli měli od RB něco vydedukovat, tak to, že Max byl na nových gumách rychlejší. Tedy opět potvrzení, že to bylo správné.
A druhý odstavec? Ano, to jsme si už vyjasnili. Pro tebe je takové zaříznutí opak TR a TR označíš to, že spolu můžou závodit. Prostě pokud je vepředu Kimi, má tým přikázat, aby tam zůstal. Bez ohledu na to, jak je kdo rychlý. Když je vepředu Vettel, je to jiná, pak dávají Kimimu údajně nesmyslné strategie, aby tam zůstal. A to je taky nefér. Jsi průhledný. Prostě vždycky je to podraz na Kimiho i při identických zastávkách v opačném pořadí. 02

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
V Monaku měl gumy v dobré kondici každý celý závod. Klidně by to odjeli na jednu sadu. To není argument.
Nevím, jak sis to pouštěl. 35. kolo zajel za 19.5, tedy o 2,5s (ne 3,5) než jezdil před pitem. A důvod? No nečekal bych, že někomu jako ty budu muset vysvětlovat, že výjezd z boxů chvíli trvá. Trochu to trvá rozjet z 60km/h, než když tím místem profrčíš 280. V Prvním sektoru tím ztratil proti obvyklému času 2,4s, ve druhém proti minulému kolu 0,045s a ve třetím 0,027s. Kde máš to Wehrleina?????
A přidám. Hádej kolik ztratil po výměně v prvním sektoru Vettel? 2,4s. Taky ho poslali do provozu, nebo už ti došlo, že srovnávat časy výjezdového kola s normálním, je chyba hodná amatéra sledujícího první závod v životě?
A srovnání s letoškem? Loni Vettel rychlejší PROKAZATELNĚ byl. Zajížděl 1:15.5-16.5 hned jak Kimi zmizel, a Kimi 1:16.8-1:17.6. Letos byl SV prokazatelně pomalejší, časy jsem ti vypsal výš, není co řešit. Dostával od Ricciho nakládačku. Prostě je rozdíl ztrácet 1,2s, nebo 4,1s.
Opět umlácen čísly a ještě k tomu vlastními. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Mně vadilo, že Kimiho povolali i když měl gumy v kondici. Sám to v prohlášení po zábvodě potvrdil a ty na názory lidí z paddocku hodně dáš. Tak bych byl rád, kdybys i tento Kimiho názor neignoroval.
Vettel letos stavěl už v 17.kole, protože se Ferrari pokusilo o undercut. RBR to okamžitě pokryl a Hamilton byl se svými pneumatikami natolik zoufalý, že nějaký overcut, vůbec nepřicházel v úvahu.
Znovu jesm si to pustil a bylo jasně vidět, že Kimimu překážel ještě Wehrlein a v 35. kole ztratil 3,5sec. takže opět ignoruješ skutečnost, že Kimiho do provozu poslali.
Vettel loni rychlejší nebyl dokud jezdil za Kimim, stejně jako nebyl rychlejší letos, když jezdil za Riccim. Problém je, že loni Ferrari zinscenovalo overcut, zatímco letos se pokusilo o undercut. Undercut je běžnější strategie a v Monaku snad jediný normálně možný způsob předjetí přes boxy. I když i letos se to mohlo povést, jen by museli vědět, že se Riccimu pokazí auto. Loni moc dobře věděli, kam Kimiho pošlou a že tím Sebovi dají šanci. Tak mi tu nepiš nesmysly, které si vymýšlíš a snažíš se podsunout.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
V tvých úvahách se fakt nevyznám. Tak měl Bottas loni rychlejší auto v Monaku, než Ferrari? Nebo neměl? Že ho považuješ za hrozbu pro Kimiho na čele závodu. A zároveň nepovažuješ Vettela za hrozbu pro rychlejšího Ricciho letos? Bottas byl loni tetí, tedy ještě o jedno místo dolejc a Vettel byl druhý (v kontaktu). Vždyť ty měníš názory jak se ti hodí.
Jasně, že RBR letos okamžitě zařízl Vettelův pokus. A to je přesně důvod, proč tvrdím, že loni šlo o TR. Kdyby jel Kimi v odlišných barvách a vedl, tak jakýkoliv jiný tým dokáže jeho strategií podržet prvenství. Jen Ferrari ho pošle na druhé místo za jeho kolegu.
Tvrdím, že vůbec nemuseli reagovat na Verstappena, ani Bottase. Jediný jejich sok byl Ricciardo a na srovnání jeho s Maxem šlo lehce vydedukovat chování gum i potřebnou strategii pro udržení stqtus quo na čele. Pokud nebyl záměr vyměnit pozice. O čemž jsem přesvědčen.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Týmy velmi dobře vědí vjakém stavu mají jejich piloti pneu a jak rychlí mohou na těchto pneumatikách být. Proto se jezdí tréninky a tam si vše testují a ladí. Tak že plácání o hrozbách a věštění z koule jsou jen Mikovy výmysly. I ti dva přitroublíci, co to komentují, říkali, že Bottas pokrývá RedBull. I oni viděli, že žádná hrozba pro Ferrari z jeho pitstopu nehrozí. Dokonce tvrdili, že to je škoda, že Ferrari stáhlo Kimiho protože oni měli dva vozy v čela a oni určují strategii. Jo a Kimi byl zaseklý za Wehrailnem a ztratil 3,5 sec. v 35.kole. Ferrari jasně Raikkonena poškodilo.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Já jsem spokojen že se mi podařilo úspěšně poukázat na tvé chyby, a uznal jsi to, to je víc v než jsem doufal, protože obyčejně se to snažíš uhrát vždy jen do slepé uličky a dokolečka jen ohýbat slovíčka. Takhle to můžeš ohýbat jak chceš, no zpochybnit se ty body nedají 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Tak si znovu přečti ten můj úplně první příspěvek, na který jsi reagoval. Přesně to jsem napsal do (podle tebe údajně dodatečně přidaného) odstavce a to je pointou všeho. Ani na něm nemám proč měnit jediné písmenko. A dle tebe vlastně s tím ani nemáš problém. Nebo aspoň ten odstavec nijak nekritizuješ.
A máme tu tedy vítěze o soutěž, kdo se tu vlastně jen chce hádat. 03
Koneckonců v druhém vlákně někde kolem 7-mého listu dokazuješ, že ti vlastně o nic jiného nejde. Jen dokola opakuješ stejnou otázku na kterou je odpověď v pořád opakované citaci. Smysl? Napadá mne jediný. Mít poslední slovo. Tak ti to dopřeji. Měj se. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
To ten objev není. Objev (ale jen pro tebe) je to, že Max jezdil na nových rychlejí, než na starých. Tedy Ferrari udělalo logický závěr, že hrozí undercutt.
Jak rychle pojede na nových Bottas si mohli jen věštit, protože ve chvíli Kimiho zastávky neměli data ještě z ani jednoho sektoru. Tedy ani nemohli vědět, že Maxe nakonec bude brutálně brzdit.
Pokud měl náskok necelé 4s za 33 kol, tak být v klidu a soupeře nepovažovat za hrozbu, je hrozná pitomost.
To si laskavě uvědom ty. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Ano preference nechat je závodit je zlá. Určit, kdo má za kým jet je ten správný rovný přístup. Tedy jen pokud vede Kimi.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
OK, za Suzuku, USA a Mexiko se omlouvám.
Na Bahrajnu 2017 trvám.
Vysvětlení?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
No já ti vyvracel tvé argumenty a vypsal jsem ti do bodů co bylo špatně, ty jsi to uznal, co víc si asi tak od tebe přát 03 To nebyla náhoda že jsem to vypsal takto do bodů, ty se vždy při usvědčení tvých lživých argumentů snažíš akorát něco přidávat, nebo něco bagatelizovat a bavit se o něčem jiným, čehož tvůj nově přidaný odstavec je krásným důkazem 03 Když tak zběsile argumentuješ, lépe si věci ověřuj, pak nebudeš vypadat jako ten co se chce jen hádat.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Promiň, psát neustále takovému zkušenému fanouškovi F1, že na stáhnutí jakéhokoliv náskoku musí být ten druhý rychlejší, mi připadá hodně nedůstojné, až ubohé a dehonestující. Tedy to už psát nebudu.
Jsi asi jediný, kdo nechápe, proč Vettel rychlejší nebyl. Lidem se stačí podívat na závod a třeba se pak nediví, proč Ocon nepodseknul Bottase. Prostě všem je jasné, že RB byl do Ricciho poruchy suverénně nejrychlejším vozem a pokud to někomu jasné nebylo, stačil mu pohled na časy. Toto mi taky vysvětlovat připadá dehonestující protivníka.
A pokud jde o RB, logicky nepřipustil žádný možný souboj s Vettelem, ale hned ho zařízli. Čistě pro nepravděpodobný případ, že by nová směs byla rychlejší. jistota je jistota. Proč by měl zaříznout Vettela vlastní tým, je mi záhadou. A taky je mi záhadou, proč stejný postup, který chválíš u RB, ti vadí u Ferrari loni s Kimim. Stejně jako Ricci hned regoval na 4s vzdáleného Vettela, reagovalo loni u Kimiho Ferrari na pitstop 4s vzdáleného Bottase. Opět u jednoho správná a vychvalovaná strategie, u druhého jasný podraz. Přitom situace naprosto totožné. Ale to už je něco, co už dávno víme, že totožné situace posuzuješ podle toho, na které straně je Kimi. To je ta nezaujatost, že?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Co to meleš?
Dej odkaz, kde tyto závody kritiziji. Opět si pleteš dojmy s pojmy. Typické pro Mika17. Já jsem kririzoval závody v roce 2016!!! Nikoliv 2017!!!
***

Příspěvek byl redakčně upraven.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Myslíš jako tvoje? No na tom se asi neshodneme. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Každý máme pointu asi jinde. S dovolením vím asi líp, kde je pointa mého příspěvku. V tom posledním odstavci, jehož závěry nějaké tvé 4 body nijak nevyvrací. Zbytek OK. Dál už se tím zabývat nebudu. Pěkný večer.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Můžeš se bavi o všem. Jen by tvé názory měly být alespoň trošku, trošíčku korespondující, podobné a nezaujaté. 17 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
žádné časy mi psát nemusíš. OK Ricci měl náskok 4,1 sec, což lze smáznout během jediného kola, jak zde tvrdí Mike17.
Tak proč to Vettel utržen ze řetězu a superrychlý nestáhl???
Jo, promiň, ty jsi o Vettelově utržení ze řetězu nepsal. Ale i tak proč tento náskok nestáhl? Zapoměli Ricciardovi nahlásit že má jezdit to své a šetřit gumy až do aleluja? Aby ho Vettel mohl podtrhnout?
A nebo opačně? Nikoho u RedBullů nenapadlo naordinovat Riccimu pitstop, v momentě, kdy měl gumy ve slušném stavu. Tak, jako to předvedli stratégové u Ferrari loni v případě Kimiho. Ricci jel a kontroloval závod do chvíle, kdy soupeři , respektive soupeř (Vettel) se o něco pokusili. Pak jednoduše reagoval. A světe miku a Easy divte se, zase se vrátil na první místo. Pro vás nepochopitelné, pro normálně uvažující lidi logické.
A ano jde o načasování pitstopu. Který loni poslal Kimiho za Vettela i Bottase a který si letos RedBull v klidu pohlídal. Jsem přesvědčen, že to šlo loni pohlídat pro vedoucího závodníka též.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Za prvné, nebyly to 3s, ale 4,1. To je ale detail.
Na to, abys ten náskok smáznul, musíš BÝT RYCHLEJŠÍ (časy máš pod jiným postem), než ten před tebou. Nevím jestli mám de.ilní názory, ale tento naprosto primitivní princip chápu. Když je ten druhý pomalejší (jako v neděli Vettel), nesmáznul by ani ztrátu 0,00000001s. Pochopil?
Loni měl Kimi podobný profesionální náskok? To si děláš srandu? Měl ve chvíli zajetí 1,2s. Kdyby měl Ricciho 4,1s, vyjel by zcela bezpečně Vettel tak 2-3s za Kimim.
Opět umlácen čísly a přistižen při lžích. Není na čase přiznat porážku. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
No a? To se jako o kvalifikaci bavit nesmím? Některé věci se týkají kvalifikací, některé závodů. Asi proto se jezdí kvalifikace i závody. Řešit u kvalifikací pitstopy se mi zdá poněkud slaboduché. Proto to nedělám.
20

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama