DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull díky Verstappenovi slaví v Malajsii, Vettelova stíhačka skončila pod stupni vítězů

Jak se podaří vypořádat se s masivní ztrátou Vettelovi a dokáže Lewis Hamilton využít jeho problémů? Nakonec navýšil náskok na svého velkého rivala, ale bezpochyby ne tak, jak by si před závodem představoval.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull díky Verstappenovi slaví v Malajsii, Vettelova stíhačka skončila pod stupni vítězů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 203, poslední 08.10.2017 08:43 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovali 5 lidé) 01.10.2017 11:46
Měli-neměli. Pořád tvrdím, že Ham nebude porážen… »
» Easy (Hlasovali 3 lidé) 01.10.2017 11:18
Oběma pilotům Ferrari se během víkendu pokazí… »
» juras (Hlasovali 3 lidé) 01.10.2017 11:40
Myslím že Mercedes o svůj náskok nepřišel...jakou… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                                                    • Easy

                                                      Easy

                                                      178.209.132.XXX
                                                      Kromě Maďarska, kde jel Vettel s poškozeným autem, si nějak nevzpomínám, kdy musel Kimi Seba pouštět dopředu nebo naopak byl Sebem někde brzděn... Monako nepočítám, tam byl Vettel rychlejší 18

                                                      + 0 / − 0

                                                      ohodnotit kladně záporně

                                                      Reagovat Nahlásit
                                                      • odin

                                                        odin

                                                        77.240.103.XXX
                                                        Monako počítat musíš. Protože, kdyby byl použit zcela totožný vzorec v Monaku, jako v Maďarsku, tak v Monaku vyhraje Kimi.

                                                        + 0 / − 0

                                                        ohodnotit kladně záporně

                                                        Reagovat Nahlásit
            • Duncan66

              Duncan66

              193.179.208.XXX
              staci aby byl porazen jedni Ferrarri a jednim RB a 3 zavodech mas stejny stav jaky jsem pospsal vyse. Zavodu zbyva 5.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jon

                jon

                194.228.59.XXX
                Jedním RB souhlas, ale pochybuji, že by Vettelovi pomohlo, že porazí Kimi, když by dojel on za ním. A řešíš situaci, kdy to jeho Ferrari porazí i ten RB. Jinak mu to bude trvat 10 závodů. 03

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Duncan66

                  Duncan66

                  193.179.208.XXX
                  Resim situaci 1. Vettel, 2. Kimi nebo jeden z RB, 3. Hamilton. - +10 bodu pro Vettela. Zbyva 5 zavodu. Pokud Vettel vsechny vyhraje, je mu jedno, ktery bude Hamilton, titul je jeho. Pokud mu ostatni pomuzou a seberou Hamiltonovi body, nemusi vyhrat ani vsech pet. To je vse, co jsem tim chtel rici. Ferrarri vypada v zaveru sezony extremne silne a na nekterych okruzich zda se muze situaci Mercedesu komplikovat i RedBull.
                  Takze to muze byt i otazka stesticka a techniky. Porad je slusna pravdepodobnost, ze o titulu se bude rozhodovat v poslednim zavode.

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • jon

                    jon

                    194.228.59.XXX
                    Mě to bylo jasné, jak to myslíš. Jenže on i RB vypadá docela silně a zrovna Suzuka, Brazilie a Abu Dhabi bude pro ně další z možností se ukázat. Max má rychlost a nemá co ztratit. O umístění v jezdcích mu nejde, takže se bude snažit urvat vítězství. Ale v této situaci se po minulém závodě víceméně ocitnul i Vettel.
                    Mercedesu se sice Malajsie nepovedla, ale divil bych se, kdyby toto opakovali i v Mexiku a USA. A jestli má Vettel zničenou převodovku, tak dost možná ztratí i v Suzuce. A Lewisovi stačí pouze dojíždět před ním, nemusí riskovat souboje s Maxem.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
    • Easy

      Easy

      82.144.151.XXX
      Kdyby Vettel netlačil auto na limit (ne za limit, protože to by znamenalo, že Mercedes ještě nikdo nedostihl), nemusel do dnešního závodu ani startovat. 03 Ricciardo Vettela možná vyškolil, ale Vettel zase zabránil zcela zbytečné nehodě.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        Vettel zbytečné nehodě nezabránil. Naopak ji po závodě způsobil. 03 18
        Ale jo, souhlasím, že Ferrari a Seb musí riskovat a tlačit na limit. Mohou jen získat.
        Přesto mám pocit, že takto jezdili celou sezónu, zatímco Mergl si jel pořád to svoje, aby jim to na konci vyšlo s pohonnými jednotkami bez penalizací.

        + 1 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Easy

          Easy

          82.144.151.XXX
          A co se týče výkonů Mercedes vs. Ferrari, tak jestli si za tím stojíš, tak potom nepiš, že výhoda Mercedesu skončila... 03

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.103.XXX
            Ale Easy, je jasné, že komisaři Vettela nepotrestají, když bojuje o titul. Nepotrestali ho za horší provinění, nepotrestají ho ani dnes. Každopádně ale vinu na kolizi nese jednoznačně on. On neviděl Strolla před sebou? Nebo zase vy ferraristi a vettelisti budete hledat výmluvy, že se mu vysmekl volant a obracet situaci? Ke Strollovi vůbec nemusel najíždět. Oba byli na opačných stranách tratě. Už se nezávodilo tak nešlo o žádnou ideální stopu atp. Proč do něho vjel?
            Mergl vs Ferrari a RBR. Výhoda Mercedesu skončila to je jasné. Už nedominují všude, ale na některých tratích jsou vepředu oni, na jiných to lépe jde Ferrari, či RBR. To je jeden můj pohled, ten na současné rozložení sil. Druhý pohled je ten, který reflektuje celou sezónu. A tam je Mergl ve výhodě, protože měl po celou dobu přeci jen o kousek lepší auto. Byli sebevědomější, jeli si to své a věděli, že se soupeři dostanou v závěru pod tlak, protože si odrovnají pohonné jednotky a budou muset řešit opravy, či penalizace.

            + 0 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Easy

              Easy

              82.144.151.XXX
              Když si jeli to svoje jak píšeš, tak tu výhodu měli a vlastně stále mají. To, že nedominují neznamená, že nejsou stále vpředu. Dominance typu 1s na kolo je pryč, ale o svou výhodu nepřišli. Maximálně si neumějí správně nastavit vůz tak, aby efektivně pracoval s pneumatikami. Jejich pohonné ústrojí je stále na špici. Proto si mohou (i Ham) většinou "jet to své".

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.103.XXX
                No tak ona výkonnost auta nezáleží pouze na výkonnosti pohonné jednotky. Musíme přihlížet i k výkonnosti aera, pneumatik v různých podmínkách, spolehlivosti a tak podobně. A komu to funguje nejlépe po celou sezónu, ten si může jet to své a vyhrává.

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Easy

                  Easy

                  178.209.132.XXX
                  ... a proto může jezdit v pohodě a bez zbytečného stresu (mířeno na Lewise). 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.103.XXX
                    Ale to přece není pravda. Já to nikde nepsal. To jenom ty zase podsouváš své nesmysly a výmysly.
                    Jistě že v pohodě v posledních závodech být nemůže a jezdit bez stresu asi ani nejde. Ale pořád to má ve svých rukou a poměrně dobrý náskok. Evidentně je schopen rozlišovat, co je pro něho podstatné a čemu se může vyhnout. Jakýto rozdíl oproti Vettelovi a jeho počínání např. v Singapuru.
                    A Mergl na tom zase není tak zle, jak se tu všichni všeobecně snaží tvrdit.

                    + 0 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Easy

                      Easy

                      178.209.132.XXX
                      Nic nepodsouvám, jenom píšu to, co si myslím. Na to snad mám taky právo, nebo ne? S ohledem na celkovou formu Mercedesu (teď použiju tvůj pohled - hodnotit sezónu jako celek) si Hamilton může dovolit být více v klidu. U Ferrari je po několika sezónách atmosféra napjatá jak guma u trenek a každý přešlap ji jenom zhorší. To, že se pan Marchionne v médiích nevyjadřuje tak často jako dříve neznamená, že u nich neprobíhají bouře. U stříbrných se všichni akorát hezky plácají po ramenou.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • odin

                        odin

                        77.240.103.XXX
                        Právo psát, co si myslíš, samozřejmě máš.
                        Ale neřekl bych, že Hamilton může být více v klidu, protože je na tom Mergl lépe než všichni ostatní.
                        Ostatní se dotáhli, ale něco je to stálo. A teď přichází zúčtování. Mergl je na tom lépe bodově a zdá se, že by se jim mohly vyhnout i případné penalizace za překročení počtu elementů u pohonných jednotek.
                        U Ferrari je atmosféra napjatá díky jejich jistě tvrdé, ale úzce zaměřené práci. Která je díky zkratům jednotlivce stále mařena. Vám vettelovcům není vlastní hledat chyby u sebe, respektive u Seba. A tak je raději hledáte u Kimiho. On měl Vettelovi vyjet titul. A zatím je pomalej a raději ani neodstartuje do závodu. Že? 03
                        Mimochodem, podrážděnost a napjatá atmosféra už není cítit pouze u Ferrari, ale i u zdejších vettelistů.

                        + 2 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Easy

                          Easy

                          178.209.132.XXX
                          "A tak je raději hledáte u Kimiho. On měl Vettelovi vyjet titul. A zatím je pomalej a raději ani neodstartuje do závodu."

                          A pak kdo komu tady co podsouvá... 02
                          A o podrážděnosti některých diskutérů se už raději ani nebudu zmiňovat...

                          + 0 / − 2

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Easy

                            Easy

                            178.209.132.XXX
                            Mínusy to jen dokládají. Poslední dobou ať napíšu cokoli, hned se u mého příspěvku objeví to červené číslo - možná proto, že červená patří k Ferrari, tak mi chtějí ostatní dělat radost 11

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                          • odin

                            odin

                            77.240.103.XXX
                            Fakt podsouvám? Tak si např. přečti, co jsi psal o doublech Mercedesů vzhledem k Ferrari. Přečti si co jsi psal oobou pilotech Ferrari po celou sezónu. Po Monaku jsem tu napsal, že příjde doba, kdy bude Vettel Kimiho pomoc potřebovat a že jsem zvědav, jak todopadne. A ejhle už i zdejší antikimovci se chytají stébla a hledají pomoc u zatracovaného, když jejich Bůh likviduje vše okolo sebe stylem japonských válečníků kamikadze.

                            + 0 / − 1

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Easy

                              Easy

                              178.209.132.XXX
                              Každému, kdo bojuje o titul, se šikne pomoc týmového kolegy - ať už chtěná, nebo nechtěná. V tomto opravdu nepotřebuji objevovat Ameriku... Například v Malajsii by určitě Kimi službu Sebovi tak jako tak udělal - bohužel nemohl, ne vlastní vinou.

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama