DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes oplatil Ferrari v Kanadě double, Alonso měl body na dosah
Mnoho pilotů v prohlášení po kvalifikaci uvedlo, že na kanadském okruhu se dá mnohem lépe předjíždět než na ostatních tratích. Nakonec to tým Mercedes ve své podstatě nepotřeboval, protože závod v Montrealu ovládl ve všech směrech.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mercedes oplatil Ferrari v Kanadě double, Alonso měl body na dosah
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel001890
15:16 12.06.2017 85.239.64.XXXJe vidět, že se ve Ferrari konečně poučili a kimimu dali nějaký ojetý pekáč a už ho ani neopravovali a věše na Seba.
Zato medvědi zabrali a už zase je jasný favorit Hamilton, výsledek z Monaca evidentně pomohl jako extra motivace a už zase opravdu hodně chtějí vyhrát, nemuseli prohrát ani celou sezónu, aby se jim hlad po výhrách vrátil naplno, navíc Ham jí prohrál! Ferrari to teď bude mít strašně těžké, neb se naplno ukázal závdavek síly Merdesu i Haniltona ... navíc i Botas asi bude pomáhat na Ful Gass hlavně s laděním vozu!... Ferrari bylo ještě celkem silné, ale ne už silnější a to se Medvěd sotva probudil
(( Prognostici jako například Stewart budou asi muset zase změnit propozice - Já to říkal, že to bylo Pirhovo vítězství v Monacu:))
(Kimi už nemá motivaci vůbec a nejspíš jedná jinde, radši se mu rozbilo auto, aby nemusel závodit s Vettelem)-
Mike17
16:55 12.06.2017 185.149.128.XXXNo. A já se bál, že se konspiračního komentáře nedočkám. Tak oni to Kimimu schválně rozbili, protože věděli, že se Vettel v průběhu závodu dostane za něj. Vědět to mohli jen tak, že se domluvili s Maxem, aby mu to auto úmyslně rozbil. A rozbít mu ho nechali jen proto, aby mohli Kimimu ubližovat. Boj o vítězství nějak nepotřebují. Nebo to dělají vše jen proto, aby zdejší Kimiho fanoušci měli o čem psát.
S každým závodem je to vtipnější a vtipnější.
-
-
-
Pepan
11:04 12.06.2017 89.24.157.XXXVšiml jsem si toho a pořád jsem čekal, kdy pojedou do boxů Peréz s Oconem. Čekal jsem marně, ale nakonec se to Vettelovi vyplatilo. A to měl první zastávku delší kvůli výměně čumáku. Kde by Vettel skončil ,kdyby mu neměnili přední křídlo, to se lze pouze dohadovat.-
Mike17
11:15 12.06.2017 185.149.128.XXXHlavně jde předpokládat, že bez té druhé výměny by obě FI nedal ani jeden z nich. Ty nové měkčí gumy dost pomohly. Prostě ne vždy je výměna navíc chybou a nikdy to není v celkovém důsledku ztráta 25s v cíli. To by už někteří fanoušci, kteří sledují F1 desítky let. mohli vědět.-
-
Mike17
12:04 12.06.2017 185.149.128.XXXVíš co mne ještě těší? Že tu strategii s dlouhým stintem na SS nejel Kimi, ale Vettel. Dokážeš si představit, kolik by bylo zase keců, jak ho nechali zbytečně a nesmyslně dlouho na nekonkurenceschopných gumách? Jak to byl jasný úmysl odstranit Kimiho z cesty?
I tak mne překvapuje, že tu nejsou teorie, jak Ferrari úmyslně Kimimu poškodilo brzdy. Nebo to Kimi schválně podělal v rámci TR a pak skvěle zahrál nasraného. -
-
-
odin
06:35 13.06.2017 77.240.103.XXXCo to tu zase píšeš za bludy, vytržené z kontextu?
Až některý z pilotů (nejen u Ferrari) získá body zastávkou navíc a ještě při dvou stintech na nejtvrdší konfiguraci pneumatik, tak pak tu můžeš psát ty svý nesmysly.
Pokud se nemýlím, tak jsem loni psal, že by mi strategie zastávky navíc dávala smysl, kdyby ji Kimi odjel na nejměkčích, tedy rychlejších, gumách a nikoliv na nejtvrdších.
-
Mike17
10:23 13.06.2017 185.149.128.XXXTenkrát si tvrdil (pokud si dobře pamatuju), že Kimi už do boxů neměl jezdit vůbec. A pokud ano, měl dostat měkčí směs.
Loni byl výrazně větší rozdíl v rychlost nových a ojetých. Nové byly víc jak o sekundu rychlejší a poslední stint byl tuším přes 30 kol.Prostřední směs neměl k dispozici a na nejměkčí by musel jet výrazně delší dobu, než všichni ostatní. Rozhodně na hranu jejich životnosti. To by byl hodně velký risk ne? Sám jsi mne obvinil, že ti použití červených podsouvám a že si trváš na tom, že neměl jezdit vůbec. Tak co jsem vytrhl z kontextu?
Já si pamatuju někoho, kdo obvinil Ferrari ve Spa ze stupidity, když nechal Vettela jezdit na nejměkčích k hranici 80% jejich udávané životnosti a ty samé gumy explodovaly. Nepamatuješ si, kdo to byl?-
Mike17
10:48 13.06.2017 185.149.128.XXXTo se vztahuje k Mexiku. Tady máš "vytržený kontext" z něj:
odin
odin 19:56 02.11.2016 77.240.103.XXX
Díky jakým NOVĚJŠÍM gumám dostal???
Znovu opakuji, Kimi mohl jet na žlutých podobně dlouhý stint, jako Vettel, jak v USA, tak v Mexiku. Nijak na Seba neztrácel. Podívej se na závod.
Strategie, kterou použil je stupidní, protože je už předem odsouzena k ztrátám pozic i časů.
Víc k tomu nemám. A na závěr tě žádám, když už mi všemožně podsouváš své stupidity, abys alespoň nepsal moje názory místo mě, ještě dříve, než je napíšu sám. 02
-
-
Mike17
10:28 13.06.2017 185.149.128.XXXTady máš to vytržení z kontextu, není to část, je to celý tvůj komentář:
"Nepochopím strategii Ferrari. Kimi Hamiltona dal jasně na trati, oba měli podobné, ne-li stejné podmínky, co do pneu. A nakonec promrhali téměř devíti sekundový náskok. V době, kdy Raikkonena povolali naposledy do boxů jsem u televize šílel. Byla to chyba, kterou jsem tušil (bez veškerých informací, propočtů i dat). Což se nakonec ukázalo vzápětí.
Naopak Vettel zajel super závod a díky strategii vytěžil maximum.
Alespoň, že se Rosberg dostal před Hamíka a o titulu se bude trochu bojovat. To je jediné pozitivum Singapuru." -
Mike17
10:29 13.06.2017 185.149.128.XXXA tady máš úryvek z článku po Singapuru ze kterého je tvůj komentář:
Třetí místo si pak držel až do poslední výměny, kdy se Mercedesu podařilo vydělat na zastávce o kolo dříve a Hamilton se vrátil na třetí příčku. U mechaniků vyměnil žlutou směs za červenou, Iceman zvolil ultraměkkou, ale jejich rozdíl zůstával prakticky konstantní.
Zdroj: [odkaz na stránku]
Tedy Kimi dostal v tomto závodě ultraměkkou!!!!! Měkčí neexistuje!!!!
-
-
-
-
badys
11:56 12.06.2017 46.13.68.XXXJednozastávková strategie byla jednoznačně rychlejší.......,ale samozřejmě může vzniknout situace , že díky okolnostem v závodě, se týmu vyplatí zastávka navíc.
V případě Vettla to bylo poškozené přední křídlo v prvním kole a tím jeho nutná výměna.
V případě Kimiho mi strategie nejsou jasné , on sám tvrdí , že není dvojka , že tým vše pro výtězství.................já ho respektuji , takže má asi jenom smolíka.-
Mike17
12:15 12.06.2017 185.149.128.XXXCo ti na tom není jasné? Kimi byl nějakých 7-10s před Vettelem, když jel ke druhému pitu. Vettel dokázal dojet 4-tý, nějakou 1s za Riccim. Co měl Kimi dokázat (kdyby mu neodešly brzdy), je přece zřejmé. Bednu!
Bez druhého pitstopu by Pereze nedal. Jezdil za ním dost dlouho na to, aby to bylo jasné.
Zůstat pátý, nebo zkusit reálnou bednu? Volba naprosto jasná ne?-
-
Mike17
14:20 12.06.2017 185.149.128.XXXVždyť Vettel zajel na druhou zastávku o 8 kol později. A přesto dokázal ztrátu způsobenou pitstopem dojet, obě FI předjet a ještě dojet Ricciho. Tak mi prosím vysvětli, proč by neměl Kimi dokázat to stejné se stejnýma gumama, o 8 kol více času a ještě s 7-10s náskokem na Vettela. Jsou 2 důvody proč by to nemělo vyjít: porucha nebo neschopnost pilota.
A kdyby na pistop nezastavil, stalo by se co???-
badys
16:13 12.06.2017 46.13.68.XXXNeschopnej a pomalej Kimi určitě není , To by asi po tolika letech Ferrari to pp minule nevyjel že. Ano při předjíždění není možná tak dravej , ale rychlej bezesporu je. Nevím proč mu na ultraměkkých nenatáhli stint a pak už jenom super měkké do cíle. ????? Přitom to Ferrari s gumama letos umí že. Vettlem mi neargumentuj , protože ten musel zkraje pro křídlo -tím pádem i gumy a pak to logicky vyšlo ještě na další zastávku. Kimi mohl jet strategii tak jak jela špice.
-
-
-
-
-
Aktuálně
Alibismus FIA nebo snaha něco zakrýt? Vysvětlení podivného jednání kolem kvalifikační nehody Strolla
Poslední závod 3.11.2024
GP Brazílie71 kol (305.879km)
Autodromo Carlos Pace
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 24.11.2024
GP Las Vegas 50 kol (309.958 km)
Las Vegasdní | hod | min | sek