DISKUZE K ČLÁNKU

První kvalifikaci vyhrál Hamilton, Ferrari se přiblížilo a Ricciardo boural

VC AUSTRÁLIE - KVALIFIKACE; Piloti poprvé v letošním ročníku F1 mohli naostro porovnat své síly. Jak to dopadlo?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: První kvalifikaci vyhrál Hamilton, Ferrari se přiblížilo a Ricciardo boural

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 31, poslední 26.03.2017 11:02 Vložte komentář

Nejlepší názory

» airwar1939 (Hlasovali 3 lidé) 25.03.2017 08:32
Odstup Bottase od Hamiltona je řekl bych normální… »
» rock (Hlasovali 2 lidé) 25.03.2017 08:23
Provizorně bych to přiklepl Strollovi. Už jenom… »
» jako (Hlasovali 2 lidé) 25.03.2017 08:33
Skoda myslel jsem ze Ferrai prece jenom blufovalo… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Vandal

    Vandal

    213.220.227.XXX
    Stroll, Magnussen a Palmer byli fakt tragedie. Tim spis, jak je dal Giovinazzi, ktery tam sedel de facto podruhy v zivote. Stroll budiz, mladej a platic, ale pro Magnussena a Palmera neni omluvy, zvlast kdyz se podivas na vykony jejich tymovych kolegu.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Alonso sice dokázal až zázračně vyjet třináctej čas, ale realita je taková že McLaren-Honda je bez Sauberu nejhorší, a to je prostě strašný. A to nakonec kdo ví co by Alonso zajel se Sauberem. Ani po těch zpackanejch testech toto nelze brát jinak než jako opravdové zklamání a selhání, můžem jen doufat ve zlepšení během sezony, kde McLaren určitě mákne a Honda se zrušenýma žetonama a pod tíhou tlaku s tím konečně dokáže něco udělat. Tenhle začátek se neměl stát, není to tak dávno kdy tu byly články že teď 4 místo by bylo zklamáním, toto je nadneseně na provaz 05

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jindrich K.

      Jindrich K.

      89.102.157.XXX
      Vždyť jsem to říkal 03 Alonso je kouzelník, pamatuju i když Minardi v první sezoně postavil na 11. místo 11 . To je prostě průser. Ano bez žetonů má Honda víc šanci, ale představa Alonsa jako vítěze velké ceny za volantem McLarenu Honda je opravdu sci-fi. By se muselo vysekat skoro celý pole a pak by ho stejně zařízl Ericsson na Sauberu 02 . Já vím, že je brzo to říkat, ale podle mě další sezona v loji.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Nevím kam se v sezoně nakonec posunou, ale teď to rozhodně v loji vypadá.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jindrich K.

          Jindrich K.

          89.102.157.XXX
          Někam možná, ale určitě ne tam kde by měli být. Alonso to řekl dobře, nezáleží na tom jestli budou bez bodů jeden nebo pět závodů. Jde o boj o pódia a to fakt nehrozí. Škoda.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • jako

    jako

    185.51.248.XXX
    Skoda myslel jsem ze Ferrai prece jenom blufovalo a budou vazne nejrychlejsi..Ale i tak dobre kolo od Seba.Kimi me nastval,doufal jsem ze zacne lepe ,ale dostal naloz od kolegy...Bottas celkem dobre na "prvni" kvaldu..myslim ze se bude zlepsovat a Ferrari s nim bude mit problemy..Lewis je ale trosku vice vpredu a zajel dobre...Mirne me zklamal celkovy cas PP..cekal jsem teda rapidnejsi zlepseni oproti lonsku...A sice jsme myslel ze McL Honda bude mega propadak a chtel jsem nadavat,ale svitla trosku nadeje...myslim ze Alonsovi tyto formule sedi(a Stoffela dost zajezdi) a pres rapidni ztratu konskych sil(80-100?) je to šasi hodne dobre. Teda vubec jsme necekal ze se vklini mezi FI.Samozrejme tam hrali nejake okolnosti do karet,a nekteri se moc nepredvedli...Pal Mag Stroll...Jinak TR velmi dobre.Haas super...teda Gro...A RB celkem zklamani...asi jim vazne uskodilo ,ze museli trosku prepracovat zaveseni..a Riccardo nezacal dobre,i kdyz byl cely vikend rychejsi nez Max,tak na konce chyba a zrovna doma v Australii...skoda.. Jo a zaskok za Wehlreina hodne dobre....Gio malem zajel kolegu a postoupil do Q2..to by byla bomba ,kdyz s tim autem nezajel skoro zadna kola.....

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      92.62.237.XXX
      on problém mcl nebude jenom v hondě, mají problém i s podvozkem, navíc melbourne je spíš stop and go okruh, takže se na něm projeví ve větší míře výkon motoru a stabilita na brzdách, než aero výkon, takže ta honda nemůže být tak špatná, když alonso může jet srovnatelně s týmy s mercedesem.
      Nad ferrari bych ještě úplně nelámal hůl, na "klasickém" okruhu můžou být mercedesu blíž, barcelona je přeci jen spíš na aero. Rozhodně to vypadá zajímavěji než loni, kdy mergl všem nadělil sekundu, takhle do toho budou muset šlapat celej závod, přeci jen 3 desetiny není moc velkej náskok

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jako

        jako

        185.51.248.XXX
        Tak jasny mas pravdu..je to teprve prvni zavod,a jsou to jen me subjektivni dojmy....S tim podvozkem u McL nevim no..proste nemuzeme vubec vedet jak by se to aero chovalo kdyby ten vykon byl vetsi no...Ja osobne si myslim ze kdyby meli jen o padesat koni(i kdyz na Mercedes ztraci urcite vetsi pocet HP) vice tak uz by prohaneli RB...
        Jinak v zavode se bojim mozna vice nez v Q...Je videt ze Ferrari hodne maklo na vykonu na jedno kolo..loni bojovali s RB ,dnes uz konkuruji Mercedesu...Ale uvidime teda na tech vice aero oruhu...Snad bude zajimavy start..cekam ze letos bude predjizdeni narocne..kdyby se Seb i Kimi dostali pred Mercedesy,tak by to mohlo byt zajimave...A doufam ze i ten Alonso se zkusi dostat behem prvnich "par "metru do desitky,a ze ty starty mu pujdou stale vyborne...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          92.62.237.XXX
          hlavně doufám, že to už nebude tak, že mercedesy vyrazí, najedou si během prvních 10 kol náskok a pak si budou v klidu šetřit techniku, pokud je ferrari dostane pod tlak na celý závod, tak to bude zajímavé i zhlediska další spolehlivosti
          Já si nemyslím, že Hondě chybí 100 koní na mercedes. Podívej se, kolik ztrácí na top speed a kolik ztáceli loni nebo předloni. Pořád to je nejslabší motor, ale ten deficit nebude takhle závratnej

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Limbi

            Limbi

            37.188.230.XXX
            Výkon motoru se nedá hodnotit podle TOP speed. Pokud má stáj větší výkon může si dovolit nastavit větší přítlak čímž vzroste odpor a klesá TOP speed. Je možné, že mercedes jezdí s přítlakem o 5-10% větším než McLaren, takže TOP speed je potom údaj k ničemu. Pořád nechápu kde se bere ta shovívavost. vidíte kolik ztrácí na pole? 3,2 sec Alonso To vám přijde jako málo? Vůbec bych neřešil problémy vozu, protože dokud nebude Honda alespoň z části konkurenceschopná nemá cenu řešit jak dobré je šasi ve vysokých rychlostech a hlavně zatáčkách.

            + 2 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              92.62.237.XXX
              že se nedá podle top speed hodnotit výkon motoru? Ale jdi ty, to by jsi chtěl hodnotit podle barvy alonsovejch fuseklí? Uvědom si, že ikdyž si tým se silnějším motorem nastaví větší přítlak, tak ten slabší nemůže ten přítlak snižovat do nekonečna, jenom do té míry, aby ztráta na rovině nebyla nahrazena ztrátou v zatáčkách, takže když se podíváš na ztrátu co měli loni a předloni a srovnáš to s letoškem, tak na tom nejsou tak zle

              + 0 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                93.99.87.XXX
                Podívej se na RB. V letech atmosferických byl jejich motor srovnatelný s konkurencí a na top speed byli jedni z nejhorších, přestože vyhrávali jeden šampionát za druhým. A v posledních letech měli jednu z nejlepších top speed a o tom kolik Renault ztrácel na výkonu se psaly romány.
                Prostě top speed jednoduše ovlivníš nastavením křídla a ikdyž má motor vliv, křídlo má mnohem větší. O výkonu motoru to nevypovídá téměř nic. 03

                + 2 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jumpman

                  jumpman

                  92.62.237.XXX
                  to se bohužel pleteš, samozřejmě že nemůžeš říct, kolik koní ten kterej motor má podle top speed, ale pokud předloni ztráceli 27 km/h a teď 12 km/h, tak si nemyslím, že je to dáno jen nastavením, myslím si, že jejich výkonostní ztráta je rozhodně menší než byla před 2 lety a tenkrát se spekulovalo o 100 koních ztráty. Určitě jsou nejslabší pohonou jednotkou, ale myslím si, že jejich ztráta bude reálně do 50 koní a to má mercedes ten speci mod na kvaldu...
                  .. ten zbytek jde na vrub šasi, a to si nemyslím, že by mcl odvedl nějakou super práci

                  + 0 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    93.99.87.XXX
                    Renault ztrácel v letech 2010-2013 sotva 10 koní, RB ztrácel na TS snad 20km/h.
                    V loni ztrácel na Mercedes snad 30-50k (tak nějak ne?) a TS měl nejlepší.
                    K tomu byl dřív RB o 0,5s na kolo rychlejší, loni o 0,5s na kolo pomalejší. Jak tedy z TS odvozuješ výkon? Tvá teorie má zjevné trhliny. 03

                    Nastavení křídla ti dá klidně přes 50km/h navíc. Podle toho zjistíš kulový. 03

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • jumpman

                      jumpman

                      92.62.237.XXX
                      problém je v tom tvojem snad, těch 20 km/h měli ztrátu jenom jednou a to na monze a jenom z vlastní volby nastavení, jinak byla jejich ztráta zanedbatelná.
                      Musíš si uvědomit, že ten tým těžko změní fylozofii nastavení auta, takže pokud před dvěma lety ztráceli 27 km/h a letos 12, tak to asi o něčem svědčí, nebo ne?

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        93.99.87.XXX
                        Jestli to bylo 20 nebo 10 je přece úplně jedno. Tenkrát byli na úplném konci tabulky skoro každý závod, přestože dominovali.
                        Loni byli na rovinkách lepší jak Mercedes, přestože na ně neměli a výkonově ztráceli hodně.
                        Je to přesně o té filozofii. Tenkrát potřebovali větší přítlak, loni měli auto nastavené jinak. Nesvědčí to naprosto o ničem. Protože podle tvé úvahy by loni měli lepší motor jak Mercedes a tomu asi nevěříš ani ty. Ono se stačí podívat i na tu letošní tabulku. Má Williams lepší motor jak tovární Mercedes??? Těžko ne? Stroll měl lepší TS o 3-7s přestože kolo podělal a byl předposlední. Má Renault lepší motor jak Ferrari? Nemyslím. To by Ferka i Haas na tom nebyli tak dobře.
                        Prostě záleží pouze na tom, jaké nastavení si tým zvolí. Samotná rychlost na rovince svědčí jen o nastavení vozu, s motorem to souvisí minimálně. 03

                        + 1 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • jumpman

                          jumpman

                          92.62.237.XXX
                          no nastoupila evidentně demagogie.
                          Sám si uznal, že red bull měl slabší motor, a byl pozadu na top speed. Williams má mercedes a je na vrcholu top speedu. No a ještě jednou aby jsi to pochopil, pokud mcl nějakým způsobem staví a nastavuje auto, tak to bude pravděpodobně dělat stejně a pokud před 2 lety ztrácel na špičku 27 km/h a letos ztrácí 12 km/h tak to svědčí o tom, že jejich výkonostní ztráta je menší než byla před 2 lety. jsi to schopen pochopit? A neber nějaké podělané kolo od strola, protože pokud něco zkazil, tak mohl mít lepší výjezd na rovinku, kde se ten top speed měří.
                          Já nechci hodnotit kolik má honda ztrátu, ale navzdory kecům od mcl je jejich ztráta evidentně menší než tvrdí, toď vše. A pokud brundlle a spol tvrdí, že má letos mcl šasi, které stojí za starou bačkoru, tak si myslím, že ví co tvrdí

                          + 0 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Limbi

                            Limbi

                            37.188.182.XXX
                            Asi tolik po závodě chytrolíne. Alonsova ztráta v topspeedu (tebou určujícím faktoru výkonu motoru) přes 30km/h snad jsi spokojený. Mohl bys dělat tiskového mluvčího Hondě a omlouvat jí v rámci ČR. Alonso sám tvrdí, že za normálních okolností jsou prostě poslední a to jak si ho na drze podal Renault a FI bylo taky jak když tam krouží minardi a ne mclaren. Ber to tak, že nastavení vozu je komplexní záležitost a rozdíl ti to udělá klidně 70km/h v rámci stejného vozu. Nehledě na to, že na některé velké ceny se vozí speciálně upravené díly pro zvýšení, nebo snížení přítlaku. Nechápu jak se můžeš dohadovat s tolika lidmi a přesvědčovat je o nesmyslu. Buď tomu nerozumíš, nebo trpíš bludy a snažíš se namluvit sám sobě jak je Honda v podstatě o kus blíže Mercedesu, než byla loni.

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Robert Kubica nedostal příležitost si otestovat Williams z roku 2014

Kubica se testu se starým Williamsem nedočkal, otevírají se dveře pro di Restu?

Pierre Gasly

Překvapení na ruský účet potvrzeno: Gasly v Malajsii a v Japonsku nastoupí místo Kvjata

Pohonná jednotka Hondy

Marko Hondě věří, bude pohánět i Red Bull? McLaren chce s Renaultem hned vyhrát závod

Andy Palmer a Christian Horner

Valkyrie, James Bond a F1: to jsou pilíře pro Aston Martin, hlásá Andy Palmer

Přední křídlo vozu Force India VJM10 v Singapuru

Force India nastoupí v Malajsii s vylepšením aerodynamiky i s novým motorem

Prověrka Alonsova vozu dopadla dobře, k poškození nedošlo

Honda měla po nehodě v Singapuru obavy o Alonsův motor

U Haasu nevládne spokojenost, ale odhodlání ano

Haas registruje vzestup Renaultu. Neodpovídá jeho možnostem, říká Steiner

reklama
  • Pátek

    • 1. Trénink (5:00 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (8:00 - 9:00)
    • Kvalifikace (11:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

reklama