DISKUZE K ČLÁNKU První kvalifikaci vyhrál Hamilton, Ferrari se přiblížilo a Ricciardo boural
VC AUSTRÁLIE - KVALIFIKACE; Piloti poprvé v letošním ročníku F1 mohli naostro porovnat své síly. Jak to dopadlo?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: První kvalifikaci vyhrál Hamilton, Ferrari se přiblížilo a Ricciardo boural
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» airwar1939
(Hlasovali 3 lidé)
25.03.2017 08:32
Odstup Bottase od Hamiltona je řekl bych normální… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mike17
11:02 26.03.2017 93.99.87.XXX
Promiň, ale kde jsem použil demagogii? Jen jsem ti ukázal, že samotné vozy se stejným motorem (tipl bych že tovární tým bude mít o nějaký koník víc) se liší až o 8km/h. Tak jak můžeš odvozovat něco z Alonsových 12-ti?
A pořád ignoruješ jeden podstatný fakt. Renault ztrácel na Mercedes vždy (za posledních 7 let). Přesto měly loni RB lepší TS než Mercedesy. Vždyť ti to samo o sobě tvou teorii vyvrací. Dřív jim chybělo míň koní a TS měli horší. Loni ztráceli víc koní a TS měli lepší. Vždyť je to přímý protiklad tvé teorie!!!
Prostě se smiř s tím, že Honda něco ztrácí. Ale ta ztráta se měří ve zrychlení, které je přímo závislé výkonu (při stejné váze a převodech). Rychlost je neskutečně závislá na nastavení. Stačí se jen podívat na rychlosti třeba v Barceloně a Monze na stejně dlouhých rovinkách. Rozdíl tam máš 50km/h. Odvozovat z toho rozdíl ve výkonu mezi 27 a 12km nemá nejmenší smysl.
A pořád ignoruješ jeden podstatný fakt. Renault ztrácel na Mercedes vždy (za posledních 7 let). Přesto měly loni RB lepší TS než Mercedesy. Vždyť ti to samo o sobě tvou teorii vyvrací. Dřív jim chybělo míň koní a TS měli horší. Loni ztráceli víc koní a TS měli lepší. Vždyť je to přímý protiklad tvé teorie!!!
Prostě se smiř s tím, že Honda něco ztrácí. Ale ta ztráta se měří ve zrychlení, které je přímo závislé výkonu (při stejné váze a převodech). Rychlost je neskutečně závislá na nastavení. Stačí se jen podívat na rychlosti třeba v Barceloně a Monze na stejně dlouhých rovinkách. Rozdíl tam máš 50km/h. Odvozovat z toho rozdíl ve výkonu mezi 27 a 12km nemá nejmenší smysl.
Limbi
09:45 26.03.2017 37.188.182.XXX
Asi tolik po závodě chytrolíne. Alonsova ztráta v topspeedu (tebou určujícím faktoru výkonu motoru) přes 30km/h snad jsi spokojený. Mohl bys dělat tiskového mluvčího Hondě a omlouvat jí v rámci ČR. Alonso sám tvrdí, že za normálních okolností jsou prostě poslední a to jak si ho na drze podal Renault a FI bylo taky jak když tam krouží minardi a ne mclaren. Ber to tak, že nastavení vozu je komplexní záležitost a rozdíl ti to udělá klidně 70km/h v rámci stejného vozu. Nehledě na to, že na některé velké ceny se vozí speciálně upravené díly pro zvýšení, nebo snížení přítlaku. Nechápu jak se můžeš dohadovat s tolika lidmi a přesvědčovat je o nesmyslu. Buď tomu nerozumíš, nebo trpíš bludy a snažíš se namluvit sám sobě jak je Honda v podstatě o kus blíže Mercedesu, než byla loni.
jumpman
22:47 25.03.2017 92.62.237.XXX
no nastoupila evidentně demagogie.
Sám si uznal, že red bull měl slabší motor, a byl pozadu na top speed. Williams má mercedes a je na vrcholu top speedu. No a ještě jednou aby jsi to pochopil, pokud mcl nějakým způsobem staví a nastavuje auto, tak to bude pravděpodobně dělat stejně a pokud před 2 lety ztrácel na špičku 27 km/h a letos ztrácí 12 km/h tak to svědčí o tom, že jejich výkonostní ztráta je menší než byla před 2 lety. jsi to schopen pochopit? A neber nějaké podělané kolo od strola, protože pokud něco zkazil, tak mohl mít lepší výjezd na rovinku, kde se ten top speed měří.
Já nechci hodnotit kolik má honda ztrátu, ale navzdory kecům od mcl je jejich ztráta evidentně menší než tvrdí, toď vše. A pokud brundlle a spol tvrdí, že má letos mcl šasi, které stojí za starou bačkoru, tak si myslím, že ví co tvrdí
Sám si uznal, že red bull měl slabší motor, a byl pozadu na top speed. Williams má mercedes a je na vrcholu top speedu. No a ještě jednou aby jsi to pochopil, pokud mcl nějakým způsobem staví a nastavuje auto, tak to bude pravděpodobně dělat stejně a pokud před 2 lety ztrácel na špičku 27 km/h a letos ztrácí 12 km/h tak to svědčí o tom, že jejich výkonostní ztráta je menší než byla před 2 lety. jsi to schopen pochopit? A neber nějaké podělané kolo od strola, protože pokud něco zkazil, tak mohl mít lepší výjezd na rovinku, kde se ten top speed měří.
Já nechci hodnotit kolik má honda ztrátu, ale navzdory kecům od mcl je jejich ztráta evidentně menší než tvrdí, toď vše. A pokud brundlle a spol tvrdí, že má letos mcl šasi, které stojí za starou bačkoru, tak si myslím, že ví co tvrdí
Mike17
21:48 25.03.2017 93.99.87.XXX
Jestli to bylo 20 nebo 10 je přece úplně jedno. Tenkrát byli na úplném konci tabulky skoro každý závod, přestože dominovali.
Loni byli na rovinkách lepší jak Mercedes, přestože na ně neměli a výkonově ztráceli hodně.
Je to přesně o té filozofii. Tenkrát potřebovali větší přítlak, loni měli auto nastavené jinak. Nesvědčí to naprosto o ničem. Protože podle tvé úvahy by loni měli lepší motor jak Mercedes a tomu asi nevěříš ani ty. Ono se stačí podívat i na tu letošní tabulku. Má Williams lepší motor jak tovární Mercedes??? Těžko ne? Stroll měl lepší TS o 3-7s přestože kolo podělal a byl předposlední. Má Renault lepší motor jak Ferrari? Nemyslím. To by Ferka i Haas na tom nebyli tak dobře.
Prostě záleží pouze na tom, jaké nastavení si tým zvolí. Samotná rychlost na rovince svědčí jen o nastavení vozu, s motorem to souvisí minimálně.
Loni byli na rovinkách lepší jak Mercedes, přestože na ně neměli a výkonově ztráceli hodně.
Je to přesně o té filozofii. Tenkrát potřebovali větší přítlak, loni měli auto nastavené jinak. Nesvědčí to naprosto o ničem. Protože podle tvé úvahy by loni měli lepší motor jak Mercedes a tomu asi nevěříš ani ty. Ono se stačí podívat i na tu letošní tabulku. Má Williams lepší motor jak tovární Mercedes??? Těžko ne? Stroll měl lepší TS o 3-7s přestože kolo podělal a byl předposlední. Má Renault lepší motor jak Ferrari? Nemyslím. To by Ferka i Haas na tom nebyli tak dobře.
Prostě záleží pouze na tom, jaké nastavení si tým zvolí. Samotná rychlost na rovince svědčí jen o nastavení vozu, s motorem to souvisí minimálně.
jumpman
21:31 25.03.2017 92.62.237.XXX
problém je v tom tvojem snad, těch 20 km/h měli ztrátu jenom jednou a to na monze a jenom z vlastní volby nastavení, jinak byla jejich ztráta zanedbatelná.
Musíš si uvědomit, že ten tým těžko změní fylozofii nastavení auta, takže pokud před dvěma lety ztráceli 27 km/h a letos 12, tak to asi o něčem svědčí, nebo ne?
Musíš si uvědomit, že ten tým těžko změní fylozofii nastavení auta, takže pokud před dvěma lety ztráceli 27 km/h a letos 12, tak to asi o něčem svědčí, nebo ne?
Mike17
19:12 25.03.2017 93.99.87.XXX
Renault ztrácel v letech 2010-2013 sotva 10 koní, RB ztrácel na TS snad 20km/h.
V loni ztrácel na Mercedes snad 30-50k (tak nějak ne?) a TS měl nejlepší.
K tomu byl dřív RB o 0,5s na kolo rychlejší, loni o 0,5s na kolo pomalejší. Jak tedy z TS odvozuješ výkon? Tvá teorie má zjevné trhliny.
Nastavení křídla ti dá klidně přes 50km/h navíc. Podle toho zjistíš kulový.
V loni ztrácel na Mercedes snad 30-50k (tak nějak ne?) a TS měl nejlepší.
K tomu byl dřív RB o 0,5s na kolo rychlejší, loni o 0,5s na kolo pomalejší. Jak tedy z TS odvozuješ výkon? Tvá teorie má zjevné trhliny.
Nastavení křídla ti dá klidně přes 50km/h navíc. Podle toho zjistíš kulový.
jumpman
17:34 25.03.2017 92.62.237.XXX
to se bohužel pleteš, samozřejmě že nemůžeš říct, kolik koní ten kterej motor má podle top speed, ale pokud předloni ztráceli 27 km/h a teď 12 km/h, tak si nemyslím, že je to dáno jen nastavením, myslím si, že jejich výkonostní ztráta je rozhodně menší než byla před 2 lety a tenkrát se spekulovalo o 100 koních ztráty. Určitě jsou nejslabší pohonou jednotkou, ale myslím si, že jejich ztráta bude reálně do 50 koní a to má mercedes ten speci mod na kvaldu...
.. ten zbytek jde na vrub šasi, a to si nemyslím, že by mcl odvedl nějakou super práci
.. ten zbytek jde na vrub šasi, a to si nemyslím, že by mcl odvedl nějakou super práci
Mike17
14:09 25.03.2017 93.99.87.XXX
Podívej se na RB. V letech atmosferických byl jejich motor srovnatelný s konkurencí a na top speed byli jedni z nejhorších, přestože vyhrávali jeden šampionát za druhým. A v posledních letech měli jednu z nejlepších top speed a o tom kolik Renault ztrácel na výkonu se psaly romány.
Prostě top speed jednoduše ovlivníš nastavením křídla a ikdyž má motor vliv, křídlo má mnohem větší. O výkonu motoru to nevypovídá téměř nic.
Prostě top speed jednoduše ovlivníš nastavením křídla a ikdyž má motor vliv, křídlo má mnohem větší. O výkonu motoru to nevypovídá téměř nic.
Situs
13:48 25.03.2017 85.70.164.XXX
Tak já ti jeden dal. Hamilton kvalifikace bezesporu umí, ovšem při tom srovnání "normálního" odstupu i s Alonsem jako jeho fanda samo nemohu souhlasit. Kvalifikační poměr u nich byl těsný a průměr byl pokud si dobře pamatuji někde u 0,02s. A i s Rosbergem to nebylo tak černo-bílé neb v jedné sezoně bral i pohár za nejlepšího kvalifikanta, a za parťáka měl Hama. Čili Hama považuji za excelentního kvalifikanta, ale jeho srovnávání "normální" výhody na porovnání s Alonsem raději vynech, snad to přijmeš
airwar1939
13:04 25.03.2017 176.74.128.XXX
A co hoši napsat nějaký protiargument, než jenom mínuskovat?
airwar1939
13:01 25.03.2017 176.74.128.XXX
Tak to si dovolím polemizovat. Každý se má jak si zaslouží, a to kde je teď tým McLaren-Honda, je zcela zasloužený výsledek společné tříleté práce.
Jindrich K.
12:55 25.03.2017 89.102.157.XXX
Někam možná, ale určitě ne tam kde by měli být. Alonso to řekl dobře, nezáleží na tom jestli budou bez bodů jeden nebo pět závodů. Jde o boj o pódia a to fakt nehrozí. Škoda.
Vandal
12:36 25.03.2017 213.220.227.XXX
Stroll, Magnussen a Palmer byli fakt tragedie. Tim spis, jak je dal Giovinazzi, ktery tam sedel de facto podruhy v zivote. Stroll budiz, mladej a platic, ale pro Magnussena a Palmera neni omluvy, zvlast kdyz se podivas na vykony jejich tymovych kolegu.
Jindrich K.
11:36 25.03.2017 89.102.157.XXX
Vždyť jsem to říkal Alonso je kouzelník, pamatuju i když Minardi v první sezoně postavil na 11. místo . To je prostě průser. Ano bez žetonů má Honda víc šanci, ale představa Alonsa jako vítěze velké ceny za volantem McLarenu Honda je opravdu sci-fi. By se muselo vysekat skoro celý pole a pak by ho stejně zařízl Ericsson na Sauberu . Já vím, že je brzo to říkat, ale podle mě další sezona v loji.
jumpman
11:22 25.03.2017 92.62.237.XXX
že se nedá podle top speed hodnotit výkon motoru? Ale jdi ty, to by jsi chtěl hodnotit podle barvy alonsovejch fuseklí? Uvědom si, že ikdyž si tým se silnějším motorem nastaví větší přítlak, tak ten slabší nemůže ten přítlak snižovat do nekonečna, jenom do té míry, aby ztráta na rovině nebyla nahrazena ztrátou v zatáčkách, takže když se podíváš na ztrátu co měli loni a předloni a srovnáš to s letoškem, tak na tom nejsou tak zle
Situs
11:05 25.03.2017 85.70.164.XXX
Alonso sice dokázal až zázračně vyjet třináctej čas, ale realita je taková že McLaren-Honda je bez Sauberu nejhorší, a to je prostě strašný. A to nakonec kdo ví co by Alonso zajel se Sauberem. Ani po těch zpackanejch testech toto nelze brát jinak než jako opravdové zklamání a selhání, můžem jen doufat ve zlepšení během sezony, kde McLaren určitě mákne a Honda se zrušenýma žetonama a pod tíhou tlaku s tím konečně dokáže něco udělat. Tenhle začátek se neměl stát, není to tak dávno kdy tu byly články že teď 4 místo by bylo zklamáním, toto je nadneseně na provaz
Limbi
10:15 25.03.2017 37.188.230.XXX
Výkon motoru se nedá hodnotit podle TOP speed. Pokud má stáj větší výkon může si dovolit nastavit větší přítlak čímž vzroste odpor a klesá TOP speed. Je možné, že mercedes jezdí s přítlakem o 5-10% větším než McLaren, takže TOP speed je potom údaj k ničemu. Pořád nechápu kde se bere ta shovívavost. vidíte kolik ztrácí na pole? 3,2 sec Alonso To vám přijde jako málo? Vůbec bych neřešil problémy vozu, protože dokud nebude Honda alespoň z části konkurenceschopná nemá cenu řešit jak dobré je šasi ve vysokých rychlostech a hlavně zatáčkách.
Aktuálně
Poslední závod 24.3.2024
GP Austrálie58 kol (306.124 km)
Albert Park
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 07.04.2024
GP Japonska 53 kol (307.471 km)
Suzuka International Racingdní | hod | min | sek