Diskuze: V Mexiku vítězí Hamilton před Rosbergem, Vettel svedl s Verstappenem tvrdý boj o pódium

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 100, poslední 03.11.2016 10:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» shazec (Hlasovalo 6 lidí) 30.10.2016 21:59
A já budu mít opět výtku ke strategii Ferrari,… »
» shazec (Hlasovalo 6 lidí) 30.10.2016 22:11
Vettel sice pořád brečí a taky mě to štve, ale… »
» uzivatel002145 (Hlasovali 5 lidé) 30.10.2016 22:16
To akože ked s nikym nebojuje tak si može… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Že mohl jet první stint stejně dlouho je tvůj pocit. Kimi o tom nic neřekl a asi je důvod, proč se nad tím nepodivil.
Strategie natolik stupidní, že žádnou pozici neztratil a jestli nějaký čas je těžko říct? Možná nějakou vteřinu ztratil nebo získal. Každopádně nějaká vteřina nic něřeší, na 5-té místo ztratil 28,5s!!!!!!! To je celá jedna výměna i přesto, že na novějších musel zajíždět o něco lepší časy!!!! Takže ani vynechání jednoho potstopu by evidentně nic něřešilo!!!
Nevím, jakou supiditu ti podsouvám??? Teorie žlutá-červená-červená je z tvé hlavy. Ne z mé. A že bys po defektu Ferko kritizoval úplně stejně? No a řekni, že ne? Vzpomínáš na loňské Spa??? Kdo to byl tenkrát de.il, že nesmyslně riskoval??? Ale je pravda, že to odskákal Vettel, tak ti to nevadilo tak moc. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Jak víš, že nemusel přezouvat tak brzy? Můžeš mi poskytnout data, jak blízko byl Red Bullům, když neztrácel? Rád bych viděl časy na kolo. Já si myslím, že výměnu potřeboval, nebo jsem nepostřehl Kimiho protesty proti příliš časné zastávce. A taky si myslím, že byl v závodě Vettel prostě rychlejší a právě proto by si Kimi nepolepšil. Pozdní výmenu si Vettel mohl dovolit pouze proto, že si 20 kol štetřil papučky v klídku za Kimim. Lotus do toho netahej. To bylo úplně jiné auto, které bylo používáno jako vzor pro šetření gum. Důkazem jsou i podobné strategie Grosjeana, který v tomto teď zas nějak moc nevyniká.
Kde ti podsouvám nějaké žluté? Jen jsem ti vysvětloval, že použít bílé museli, protože žluté neměl a použít červené by byl hazard. Tvá strategie nejvhodnější nebyla, protože by to znamenalo pro Ferrari 5 a 6 místo. Což je nejhorší možný výsledek. Byla by stupidita nezkusit změnu.
Ale dobře, tvůj pocit, že kdyby Kimi použil strategii Seba, byl by se někam posunul jde chápat. Nesouhlasím, ale nemůžu prokázat, že ne. Co mi vadí, je že děláš z Kimiho vlezdoprdelistu. Jo, Kimi se občas k něčemu raději nevyjádřil, ale rozhodně není člověk, který by si vymýšlel omluvy pro tým, který mu škodí. Že takový není prokázal mnohokrát a celá jeho image tomu odporuje.
A co je smutný, že ti chybí nadhled natolik, že si myslíš, že Arrivabene zahodí svoji kariéru kvůli lásce k Vettelovi. Jestli Vettel bude jezdit jako letos, dostane padáka a jemu to bude u pr... Rozhodně se kvůli němu sám "nepopraví". Což obětování bedny kvůli kosmetické úpravě na 5-tém a 6-tém místě profesní sebevražda fakt je.
Tvé pokusy, zmiňovat mou nekonzistentnost je opravdu už směšná. Jo, pokud se bavíme o RB 2010-2015, pořád na nich nenecháš nitku suchou a Ferrari jsi nekritizoval. Pokud jde o roky 1998-2005 nenechal jsi nitku suchou na Ferrari. To už si nepamatuješ? Že jsme se hádali o TR Ferrari? Krátká paměť. Tak si prosím nevymýšlej takové lži, jako jsou má údajná tvrzení, že jsi Ferrari nikdy nekritizoval. A pokud jsem já tady ten, který má nejméně konzistentní názory, měl bys už do pr... uvést aspoň jeden reálný příklad. Že o tom pořád točíš, aniž bys uvedl jediný pravdivý příklad neznamená, že to tak je. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Víš, já neříkám, že to byla geniální strategie. Ale asi nemohla přinést nic negativního a za malou šanci na lepší výsledek to stálo. Což řekl i Kimi. Jako jeho fanynka si asi o něm nemyslíš, že je blbec (já také ne). A Kimi rozhodně není z lidí, který by si kvůli PR vymýšlel báchorky. Asi by se dal ukecat, že si odpustí kritiku. Ale nebude lakovat tým na růžovo. Vlezdoprdelista rozhodně není. Souhlas?
Jo, stratégové Ferrari podělali letos co mohli a z tohoto hlediska to Kimi odnesl o něco víc. Ale není to tak, že někdo ubližuje úmyslně jen Kimimu. Ferrari teče do bot a Arrivabene se musí oprávněně bát o židli. Opravdu si myslíš, že dobrovolně připraví tým o bednu jen proto, aby Vetlík byl celkově 5-tý a Kimi 6-tý a ne naopak? 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Bouhužel, nemám jak dokázat, že jsem už při první zastávce Kimiho tvrdil, že je to příliš brzy a při druhé jsem byl naštvaný na ty mamlase od Ferrari. Ani moji "spolubydlící" (kteří by mohli leccos dosvědčit), se mnou nechtějí zažívat emoce a raději se klidí z dosahu.
Ale čestné slovo, že mi bylo jasné už v průběhu závodu, jak to pro Kimouše dopadne. Nadával jsem na Ferrari celý závod, jak před týdnem v USA, tak teď v Mexiku. Nejsem generálem po bitvě. Pokud občas čteš moje názory, tak by ti mělo být jasné, že se nebojím "jít s kůží na trh"...
A že se nedalo nic získat? No to mi bylo jasné už v průběhu závodu. A nejspíše, jsem nebyl jediný.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Díky jakým NOVĚJŠÍM gumám dostal???
Znovu opakuji, Kimi mohl jet na žlutých podobně dlouhý stint, jako Vettel, jak v USA, tak v Mexiku. Nijak na Seba neztrácel. Podívej se na závod.
Strategie, kterou použil je stupidní, protože je už předem odsouzena k ztrátám pozic i časů.
Víc k tomu nemám. A na závěr tě žádám, když už mi všemožně podsouváš své stupidity, abys alespoň nepsal moje názory místo mě, ještě dříve, než je napíšu sám. 02

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Já žádný pocit nemám. Jen odpovídám na tvůj dotaz. Ale vím určitě, že nemusel přezouvat tak brzy ani v USA a ani v Mexiku. Nijak neztrácel na své soupeře za ním, čili pneu mu fungovaly minimálně stejně, jako Massovi, či Vettelovi. Tak že tvé srovnání s Vettelem je opět mimo mísu.
Tvé spekulace ohledně životních potřeb Ferrari jsou dle mne také mimo mísu.
Podle mne jediný, kdo potřebuje podporu je Vettel a Ferrari mu ji dopřává mírou vrchovatou. P
Ostatně ještě nedávno jsi mě tady sepsul za to, že nenechám nit suchou na RedBullíčcích a Ferrari nekritizuji. Najednou ti vadí kritika Ferrari?Mám pocit, že ti chybí konzistentní názory, ze všech diskjutujících na tomto webu, nejvíce.
Sebovi stačilo k posunu o tři místa výše pouze setrvat na žlutých co nejdéle a pak přezout na bílé. Stejná strategie jako loni. Nic nového. (Prasárny Vettela a Verstappena a tresty, do toho netahejme). Proč by to nemohlo pomoci Kimimu k posunu o místo, nebo dvě výše? To si jako myslíš, že Kimi neumí šetřit gumy? A co jeho závody v Lotusu? Tam jezdil většinou o jednu zastávku méně, než Seb a ostatní.
Proč mi zase podsouváš nějaké další žluté? Nikde o žádných dalších žlutých nepíšu!!! Napsal jsem pouze názor, který bych byl ochoten akceptovat. Zároveň ale uvádím strategii dle mne nejvhodnější. (jediná zastávka - žluté+bílé). Tak nevymýšlej nesmysly.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Icewoman

Icewoman

178.255.168.XXX
A co tou zastávkou navíc a přezutím na ojeté bílé na trati, kde se těžko předjíždí, získal? To, že si mohl zkusit předjet Hülkenberga? Odpovím si sama - nezískal nic, naopak ztratil, takže ta strategie byla na nic, ledaže by měla pomoci týmovému kolegovi, což nakonec i Kimi ve vyjádření opatrně naznačil. Za sebe říkám, že Ferrari dokáže ty strategie hnojit i Vettelovi, i uznávám, že v tomhle ohledu nejsem příliš objektivní, ale pokud by sázkové kanceláře vypisovaly sázky na to, jestli ferko pohnojí strategii Kimimu, byl by hodně malý kurs, protože je to téměř jistota v každém závodě. Prostě aspoň malá náplast na frustraci být musí 04

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Nevedl by rozhodně k lepšímu výsledku. Seb by se před něj díky novějším gumám nejspíš dostal. Ale tak jako tak, při strategii 1 pitstopu pro oba, Ferrari nemohlo dopadnout jinak než 5 a 6 místo. Takto aspoň Kimi Seba nebrzdil a ten mohl být i na bedně.
Strategie jakou použili běžná není. Ale aspoň není stupidní, jako by byla žlutá-červená-červená. Opakuju, Ty bys byl největší řvoun, kdyby Kimimu červená prdla. O tom svědčí to, že každou "podělanou" strategii Kimiho vidíš hned jako podvod, když podělají stejně tak něco Sebovi, tak nic neřešíš. je to stejný jako u RB. Tenkrát byl každý problém Webbera podvod, stejný problém Seba byl v pořádku.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Proč máš pocit, že by při jedné výměně předjel Kimi Maxe i Ricciho, když v půlce závodu na ně ztrácel? Pořád jsi to nevysvětlil? Co by se s ním stalo, že by najednou zrychlil? Do půlky byl pomalejší, ale pak by si uvědomil, že zapomněl šlápnout na plyn? Staré gumy by zajistily, že by zajížděl lepší časy?
Proč si myslíš, že mohl na žlutých vydržet dýl? Jediný, kdo to dokázal byl Seb. Kdyby to byl Kimi, zase by to byl experiment, který by nejspíš (podle jeho rychlosti) nevyšel a který bys jim stejně omlátil o hlavu.
K situaci ve Ferrari nemám co říct. Asi jedině tobě dává smysl, že by Ferrari by úmyslně kazilo Kimimu výsledky (které nutně životně potřebuje) jen proto, aby si prohodili pořadí na 5-tém a 6-tém místě. 20
Když žluté směsi neměl, museli použít bílé. 2 červené by použil jen magor, protože by museli jet ještě o jeden pitstop víc. 20
A máš ty časy? Já nemám livetiming. Bez toho je to jen bezduché plácání, někoho, kdo nic neví. Opakuji, 2x červené na konec by znamenalo 23-24 + 27-28 kol. Nikdo na nich tolik neodjel. Kdyby toto nevyšlo (a ono by nejspíš nevyšlo, protože funglovky asi neměl), ty bys byl největší křikloun, který by nadával na stupiditu Ferrari.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Miku nech už toho. Napsal jsem doslova, ŽE NEJSEM PROTI EXPERIMENTŮM a ty mi podsuneš, že jsem proti experimentům.
Ale já netvrdím, že by strategie Mercedesů vedla k zaručeně lepšímu výsledku. Ale určitě by nevedla k horšímu výsledku. A to je podstata věci. Vettel neměl jak Kimiho předjet. Po startu se propadl ještě o místo níž a ztrácel.Stejnou strategií, jako měli u Ferari připravenou pro Seba by Kimi vpohodě své pozice uhájil. A to nejen proti Vettelovi, ale i proti ostatním soupeřům. Jak píšu jinde, možná mohl skončit i lépe.
Jo a strategie tří stintů, z toho dvou na nejtvrdších pneumatikách byla běžná? Nevšiml jsem si. Tak proč nezkusit stejně výjmečnou s dvěmi nejměkčími směsmi. Tam bych alespoň mohl doufat v čisé úmysly ferrari, že Kimiho chtěli zrychlit...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Píšeš opět nesmysly.
Podle mne měl Kimi jet na jednu zastávku. Co nejdéle vydržet na žlutých a pak přezout na nové bílé. Hůře jak pátý by neskončil. Možná, třetí, nebo čtvrtý, vzhledem k tomu, že oba RedBully startovaly na červených a tudíž musely brzy do boxů. Pak by záleželo, jak by oni načasovali zastávku a kde by vyjeli.

Podle mne se Kimi potřeboval probojovat dopředu stejně nutně, jako Nico, nebo Max. Myslíš, že i vítězství by Raikkonenovi pomohlo k titulu? To spíše Seb potřebuje zabodovat, protože jezdí úplný ho..no a ještě nadává na všechny okolo. Ferrari ho s velkou slávou vzalo místo Alonsa a hle. On podává horší výkony než Ferda. Asi je nekde něco špatně? Arivedeverči má problém a tak vymýšlí pohádky (jak napsala Icewoman). Já už jsem dost starý, abych věřil na pohádky Ale ty ještě můžeš. Ostatně, máš jistě ve vyprávění pohádek praxi též.

K červeným pneu. Uvedl jsem to jako experiment, který bych byl ochoten akceptovat, kdyby nevyšel. Ty mě obviňuješ z nesmyslů, které si cucáš z prstů. Víš moc dobře, že mi vše musí dávat nějaký logický smysl. A pokus smazat na dvou, či třech nejrychlejších sadách ztrátu získanou vyšším počtem zastávek, mi logický připadá. Ale pokus smazat ztrátu na dvou nejpomalejších sadách může logicky připadat jenom tobě, protože tím tvůj oblíbenec Vettel získá ztracené pozice.
Tvůj rozbor strategie je k ničemu. Protože podle mne by měl jet na žlutých, dokud zajíždí srovnatelné časy se soupeři a pak přezout na červené a znovu na červené. Buď by to vyšlo, nebo ne. Ale prioritní strategie je ta první, kterou jsem popsal - na jedinou zastávku.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Ne. Nevím. Ale co bys napsal? Sám teď píšeš, že jsi proti experimentům. A ty bys nasadil 2x červenou na 51 kol. Byl by naprosto jediný s takovou riskantní strategií. To by nebyl experiment? A kdyby nevyšel? No už vidím, jak by jsi pěl chválu na super strategii a podporu Kimiho.
Opakuju. Strategie jako měl Mercedes nebo Max by rozhodně k lepšímu výsledku nevedla. Důkaz máš v rozestupech v půlce závodu. Neznám žádný důvod, proč by v druhé půlce měl Kimi zázračně zrychlit. To si šetřil tempo? K tomu věděl, že gumy na rozdíl od ostatních nemusí šetřit. Kdyby musel, ztrácel by ještě víc. Dopadl by naprosto stejně. Tak nevím, co řešíš. 20

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Ááá všvědoucí Mike17 ví přesně, co bych psal. 02 02 02
Naopak. Já výše píšu, že nejsem proti experimentům, ale musí to dávat smysl. Jak mohli najet na soupeře přes dvacet sec. ztracené zastávkou navíc, když Kimimu dali dvakrát nejpomalejší pneu? Ten záměr prostě logicky postrádám. Tam šlo pouze o to prohodit pozici s Vettelem a jako bonus "zastrašit" soupeře nesmyslnou strategií. Zase Kimi fungoval jako návnada, stejně jako v USA.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
1. Rosbergova největší starost byla, nedojet hůř jak druhý!!! Proto logicky nebude riskovat probíjení polem zpět. To by risknul jen idiot.
2. Maxovi muselo být v půlce závodu jasné, že před Mercedesy se nedostane. Prvořadá starost byla jasně stejná jako u Nica. Neztratit pozici.
3. Proč nenazul 2x červené ti píšu u druhého vlákna. Není na tom nic nelogického. Naopak. Udělat to by byl zbytečný risk. Kdyby nevyšel, dělal by jsi z týmu podrazáky úplně stejně.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Vítězná strategie to byla jen v případě, že chceš udržet pozici a nepotřebuješ se probojovávat dopředu. Pořád jsi nenapsal, jak by se dostal na to 4-té místo!
A k červeným gumám:
1. Měl ještě nějaké? Kolik a v jakém stavu?
2. Prohlášení před závodem Buttona (asi to není člověk úmyslně škodící Kimimu):
"Super-měkké pneumatiky se hodně drolí. Po startu závodu uběhne čtyři pět kol a ti na super-měkkých pneumatikách budou zajíždět k mechanikům na výměnu pneumatik. U měkkých pneumatik si úplně nejsem jistý," řekl pro Motorsport.com Button.
Zdroj: [odkaz na stránku]
3. Měl podle tebe na těch 2 červených ujet 51 kol. Nejdelší stint na nich (nových!) byl 23 kol a to logicky na konci. Tak zkus počítat. 51:2. Dojde ti, že by musel uprostřed závodu na nich jet zhruba 23-24 kol, na konci 27-28 kol. A to by je měl bůhvíjak opotřebované. Kdyby mu odešly, ty první bys nenechal na Ferrari nitku suchou a zaplavil bys je spoustou nadávek o úmyslném poškozování Kimiho a naprosto nesmyslném hazardu. Asi tak stejně, jako jsi to udělal u Vettela ve Spa. Co? 03

Závěr: Ať by udělalo Ferrari cokoliv, stejně bys na ně kydal hnůj.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Icewoman

Icewoman

178.255.168.XXX
Reakce na Odina 18:53.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Icewoman

Icewoman

178.255.168.XXX
01
Však on sám Kimi reagoval stylem "po bitvě je každý generál" a připustil, že stint na žlutých mohl být delší. Tou strategií, co použili, se nic získat nedalo - pro Kimiho 18
Uvidíme v Brazílii.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Co to píšeš za kraviny? To jako Rosberg nechtěl vyhrát a zajistit si titul? Verstappen také nechtěl dojet na lepším místě?
Jenom Kimi ve své neobyčejné touze zvítězit jel na dvě zastávky (tak že musel dohánět více než 20 sec. zdržení navíc oproti ostatním) a proto nazul hned na dva stinty (ze tří) nejtvrdší a nejpomalejší směs?
A když na tohle poukážu, jako na nelogický nesmysl, tak mne obviníš z konspirací proti pilotovi kterému fandím?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Jak jsem už psal jinde, PR kecy neřeším.
Vítězná strategie byla: start na žlutých, jediný (povinný) pitstop a dojezd závodu na bílých. Po zkušenostech z loňska se na tom nedalo příliš měnit a vymýšlet.
Kimiho strategie: start na žlutých a pak dva pitstopy na bílé, tedy nejpomalejší, přičemž závěrečný stint byl ještě na použitých bílých. Kdyby nazul dvakrát nové červené, tak bych chápal, že se u Ferrari pokouší dostat Kimiho výš. Ale takto? Smysl to dává jen tobě a jenom proto, že to pomohlo Vettelovi k posunutí výš. Proto obhajuješ nesmysly. Ostatně, jako vždycky. 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
To není PR, to jsou jeho slova z tiskovky. Navíc logická, protože by nedopadl líp.
A ty výmluvy by se našly u obou stejně. 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama