DISKUZE K ČLÁNKU Paddock Line: Znepokojivé otazníky

Kdykoliv dojde ve formuli 1 k nějaké vážné nehodě, začne obrovský kolotoč dohadů, zda má smysl, co všechno změnit a jak ji udělat ještě bezpečnější. Přitom mnoha lidem uniká, že ono nebezpečí čeká vlastně všude, téměř ve všech sportech, a pokud bychom se rozhodli ho vymýtit do důsledků, nejspíš by se právě tato oblast stala až příliš sterilní.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Paddock Line: Znepokojivé otazníky

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 34, poslední 09.10.2014 14:29 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000397 (Hlasovalo 26 lidí) 07.10.2014 23:56
Karma Psal jsem to již v jiném fóru a je to jen… »
» Pepan (Hlasovalo 25 lidí) 08.10.2014 10:03
V souvislosti s Bianchiho nehodou mě napadá … »
» MeVo (Hlasovalo 20 lidí) 08.10.2014 04:20
Pekněj článek a jsem i mile překvapen komentáři… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

anonym

195.49.189.XXX
presne takto sa vyjadril i samotný lauda pri kimiho havárii, velice chcel pokračovať v pretekoch, povedal, že veď na to isté miesto sa iné auto už nenabúra. no, a presne to isté sa v suzuke stalo..

+ 11 / − 13

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
GP2 vozy maji prece 650 koni, ne?

+ 5 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
to je ale nesmysl. Kdyz je pravdepodobnost neceho nizka jeste neznamena, ze dany jev nemuze nikdy nastat. 03 Kolikrat se za posledni roky stala podobna situace jako ted v nedeli a sice, ze pilot vpalil nekontrolovane nebezpecnou rychlosti presne do mist, kde chvili pred nim vpalil jiny pilot?

+ 10 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

patrik tes.

95.82.131.XXX
ten hezounek co uvadi f1 rikal ze bianchi si nedaval pozor nebo co. jmenuje se asi nejak pouva nebo pochva nebo jak . dela ostudu f1 jako remen. at tahne k certu grazl jeden odpudiva a necha lidi na pokoji se svejma blbejma zvastama.bez neho se zavody obejdou a chybet bude jenom teplejm.

+ 12 / − 12

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Já na ty záporné palce kašlu, akorát mi to připadá takové zbabělé. Nesouhlasím s něčím, ale neumím dát najevo svůj názor, tak dám záporný palec, místo abych napsal, proč se ten dotyčný mýlí nebo proč mám názor jiný. To je takové spoza bučka na ty já zvysoka s...u

+ 16 / − 15

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.23.219.XXX
Ona je ta pravděpodobnost fakt minimální, kolikrát se to stalo v historii F1?
Neber to jako rejpání a ani mínusy ode mne nemáš 03

+ 13 / − 12

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

rock

46.33.96.XXX
... upřesňuji v Silve se nemělo pokračovat bez výměny. Ta svodidla mohli opravit za provozu.

+ 9 / − 11

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

rock

46.33.96.XXX
Jsem tady. Tvrdím to pořád. Jiná situace, jiná zatáčka.
Ve Velké Británii bylo to svodidlo až daleko na rovince, úpně mimo tečnu. Šance, že tam doplachtí někdo jinej, byla mizivá. A dalo se to ošetřit žlutými, ať si piloti dávají pozor.
A v Japonsku bylo nepřerušit závod nebo nevyslat SC správný rozhodnutí (kvůli nehodě. Jestli to měli udělat kvůli dešti je jiná věc, ale vzhledem k tomu, kolik pilotů nepovažovalo za nutný nazout mokrý pneu, tak taky ne). Na dvojité žluté by piloti měli jezdit extrémně opatrně a třeba i krokem. Bianchi to špatně odhadl. 70% chyby je na něm a 30% na FIA, protože si vychovala piloty k nerespektování vlajek.
Ale je kravina nějakým opatřením kouskovat závod, když v pravidlech je pro takovou situaci popsané opatření jiné. Stačí hlídat jeho dodržování.

+ 14 / − 11

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000635

uzivatel000635

178.209.152.XXX
Náhrada Vím, že to zní dost blbě takto pár dnů po tom neštěstí, ale kola a i ta formulová se točí dál. Už se ví, koho sbornaja komanda nasadí do uvolněného auta?

+ 15 / − 11

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

mida

178.209.152.XXX
Souhlasím s tou blbostí. Původně jsem si myslel, že to bylo antipatiema.

+ 13 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Jak vidíš, už mám ty záporné palce taky. Blbci se holt najdou i tady.

+ 11 / − 13

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

rock

37.188.130.XXX
Jen velmi hrubě a orientačně:

1974: 31.0 let
1984: 30.2 let
1994: 29.2 let
2004: 28.2 let
2014: 27.3 let

Vše hodně zaokrouhlováno a bráno k dnešnímu datu. Byl jsem línej vše dopočítávat na první závod sezóny a ještě línější přepočítávat měsíce a dny 19
Ale chyba by měla být všude stejně velká, tak na porovnání to stačí.

+ 8 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

mida

88.101.0.XXX
Přesně tak. Také jsem byl tehdá za tento můj názor umlčován. Toto jsem dokonce zmínil před pár dny u jiného článku a hned jsem nasbíral porci mínusů. Nerozumím.

+ 14 / − 10

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.255.168.XXX
tak já to beru ve srovnání s podobným závoděním. Sami piloti tvrdí, že jízda s F1 není fyzicky příliš odlišná od nižších sérií.

+ 5 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Já si myslím že to je i o fyzičce. Ono se to nezdá, ale kroucení volantem není jediná věc, kterou piloti dělají a kromě jiného na ně působí nejrůznější odstředivé síly. To pak dostávají zabrat třeba krční svaly a udržet ruce na volantu třeba při pěti G taky asi nebude žádná sranda. Ale máš pravdu, jde i o tu mentální sílu.

+ 6 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.255.168.XXX
byl nástřel od boku

+ 5 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.255.168.XXX
ono jde spíš o mentální sílu. Fyzicky není F1 příliš náročná.

+ 6 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
mi88ki

mi88ki

165.72.200.XXX
500kw ? Takže dvě sezóny v GP2 by byly o ničem, když tam jezdí s nějakými 400 koníky ?

+ 4 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

80.87.214.XXX
Nebezpečie číha všade,... ...ale tu to bolo jasne nedomyslené a chyba komosárov FIA, ktorý neposlali pred žeriavom na trať Safety Car a tu je výsledok, ťažký úraz Bianchiho. 02 02 02

+ 16 / − 24

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
V souvislosti s Bianchiho nehodou mě napadá jedna věc. Když tuším ve Velké ceně Británie havaroval Kimi a poškodil svodidla, vedení závodu nechalo poškozené díly vyměnit. a pokračovalo se až po výměně. Našli se tu takoví jedinci, kteří tvrdili, že se mělo pokračovat v závodě bez výměny svodidel, protože pravděpodobnost, že dva vozy havarují v tomtéž místě, je směšně nízká. Uplynulo pár měsíců a v Japonsku se ukázalo, že ta pravděpodobnost je zatraceně vysoká. Moc by mě zajímalo, kde ti rejpalové dneska jsou.

+ 25 / − 17

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

  • Pátek

    • Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:30 - 23:14)
  • Sobota

    • Závod (18:00 - 19:00)
    • Kvalifikace (22:00 - 23:00)
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama