DISKUZE K ČLÁNKU Paddock Line: Znepokojivé otazníky
Kdykoliv dojde ve formuli 1 k nějaké vážné nehodě, začne obrovský kolotoč dohadů, zda má smysl, co všechno změnit a jak ji udělat ještě bezpečnější. Přitom mnoha lidem uniká, že ono nebezpečí čeká vlastně všude, téměř ve všech sportech, a pokud bychom se rozhodli ho vymýtit do důsledků, nejspíš by se právě tato oblast stala až příliš sterilní.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Paddock Line: Znepokojivé otazníky
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000397
(Hlasovalo 26 lidí)
07.10.2014 23:56
Karma Psal jsem to již v jiném fóru a je to jen… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Duncan66
11:41 09.10.2014 89.29.32.XXX
to je ale nesmysl. Kdyz je pravdepodobnost neceho nizka jeste neznamena, ze dany jev nemuze nikdy nastat. Kolikrat se za posledni roky stala podobna situace jako ted v nedeli a sice, ze pilot vpalil nekontrolovane nebezpecnou rychlosti presne do mist, kde chvili pred nim vpalil jiny pilot?
patrik tes.
21:51 08.10.2014 95.82.131.XXX
ten hezounek co uvadi f1 rikal ze bianchi si nedaval pozor nebo co. jmenuje se asi nejak pouva nebo pochva nebo jak . dela ostudu f1 jako remen. at tahne k certu grazl jeden odpudiva a necha lidi na pokoji se svejma blbejma zvastama.bez neho se zavody obejdou a chybet bude jenom teplejm.
Pepan
20:23 08.10.2014 89.24.157.XXX
Já na ty záporné palce kašlu, akorát mi to připadá takové zbabělé. Nesouhlasím s něčím, ale neumím dát najevo svůj názor, tak dám záporný palec, místo abych napsal, proč se ten dotyčný mýlí nebo proč mám názor jiný. To je takové spoza bučka na ty já zvysoka s...u
rock
19:15 08.10.2014 46.33.96.XXX
Jsem tady. Tvrdím to pořád. Jiná situace, jiná zatáčka.
Ve Velké Británii bylo to svodidlo až daleko na rovince, úpně mimo tečnu. Šance, že tam doplachtí někdo jinej, byla mizivá. A dalo se to ošetřit žlutými, ať si piloti dávají pozor.
A v Japonsku bylo nepřerušit závod nebo nevyslat SC správný rozhodnutí (kvůli nehodě. Jestli to měli udělat kvůli dešti je jiná věc, ale vzhledem k tomu, kolik pilotů nepovažovalo za nutný nazout mokrý pneu, tak taky ne). Na dvojité žluté by piloti měli jezdit extrémně opatrně a třeba i krokem. Bianchi to špatně odhadl. 70% chyby je na něm a 30% na FIA, protože si vychovala piloty k nerespektování vlajek.
Ale je kravina nějakým opatřením kouskovat závod, když v pravidlech je pro takovou situaci popsané opatření jiné. Stačí hlídat jeho dodržování.
Ve Velké Británii bylo to svodidlo až daleko na rovince, úpně mimo tečnu. Šance, že tam doplachtí někdo jinej, byla mizivá. A dalo se to ošetřit žlutými, ať si piloti dávají pozor.
A v Japonsku bylo nepřerušit závod nebo nevyslat SC správný rozhodnutí (kvůli nehodě. Jestli to měli udělat kvůli dešti je jiná věc, ale vzhledem k tomu, kolik pilotů nepovažovalo za nutný nazout mokrý pneu, tak taky ne). Na dvojité žluté by piloti měli jezdit extrémně opatrně a třeba i krokem. Bianchi to špatně odhadl. 70% chyby je na něm a 30% na FIA, protože si vychovala piloty k nerespektování vlajek.
Ale je kravina nějakým opatřením kouskovat závod, když v pravidlech je pro takovou situaci popsané opatření jiné. Stačí hlídat jeho dodržování.
uzivatel000635
18:35 08.10.2014 178.209.152.XXX
Náhrada Vím, že to zní dost blbě takto pár dnů po tom neštěstí, ale kola a i ta formulová se točí dál. Už se ví, koho sbornaja komanda nasadí do uvolněného auta?
rock
15:12 08.10.2014 37.188.130.XXX
Jen velmi hrubě a orientačně:
1974: 31.0 let
1984: 30.2 let
1994: 29.2 let
2004: 28.2 let
2014: 27.3 let
Vše hodně zaokrouhlováno a bráno k dnešnímu datu. Byl jsem línej vše dopočítávat na první závod sezóny a ještě línější přepočítávat měsíce a dny
Ale chyba by měla být všude stejně velká, tak na porovnání to stačí.
1974: 31.0 let
1984: 30.2 let
1994: 29.2 let
2004: 28.2 let
2014: 27.3 let
Vše hodně zaokrouhlováno a bráno k dnešnímu datu. Byl jsem línej vše dopočítávat na první závod sezóny a ještě línější přepočítávat měsíce a dny
Ale chyba by měla být všude stejně velká, tak na porovnání to stačí.
Pepan
12:44 08.10.2014 89.24.157.XXX
Já si myslím že to je i o fyzičce. Ono se to nezdá, ale kroucení volantem není jediná věc, kterou piloti dělají a kromě jiného na ně působí nejrůznější odstředivé síly. To pak dostávají zabrat třeba krční svaly a udržet ruce na volantu třeba při pěti G taky asi nebude žádná sranda. Ale máš pravdu, jde i o tu mentální sílu.
Pepan
10:03 08.10.2014 89.24.157.XXX
V souvislosti s Bianchiho nehodou mě napadá jedna věc. Když tuším ve Velké ceně Británie havaroval Kimi a poškodil svodidla, vedení závodu nechalo poškozené díly vyměnit. a pokračovalo se až po výměně. Našli se tu takoví jedinci, kteří tvrdili, že se mělo pokračovat v závodě bez výměny svodidel, protože pravděpodobnost, že dva vozy havarují v tomtéž místě, je směšně nízká. Uplynulo pár měsíců a v Japonsku se ukázalo, že ta pravděpodobnost je zatraceně vysoká. Moc by mě zajímalo, kde ti rejpalové dneska jsou.
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
- Trénink (18:30 - 19:30)
- Kvalifikace (22:30 - 23:14)
-
Sobota
- Závod (18:00 - 19:00)
- Kvalifikace (22:00 - 23:00)
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek