DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull slaví double a pohár konstruktérů!

BRAZÍLIE - ZÁVOD; Sebastian Vettel využil start a po celý závod se udržel před Webberem, Red Bull má pohár konstruktérů. Alonso ze svého Ferrari nevytěžil více než 3. místo, ale zůstává ve vedení a drama se stupňuje!

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull slaví double a pohár konstruktérů!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 29, poslední 09.11.2010 13:19 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 12 lidí) 08.11.2010 11:15
Pneumatiky by jim vydžely, dle Whitmarshe to… »
» kubiix (Hlasovalo 11 lidí) 08.11.2010 10:00
No tam se s tím moc jiného dělat nedalo, z jedné… »
» uzivatel000190 (Hlasovalo 9 lidí) 07.11.2010 19:24
Massa se zařadil před buttona ne před hamiltona.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Duncan66

    Duncan66

    XXX
    hehe to by byla prdel, kdyby bylo v zaveru zavodu poradi 1.Vettel 2. Webber 3. Alonso a vyjel by na trat SC a nemohli by predjizdet. 12

    + 7 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      To jo, ale asi by nebyl problém, aby Vettelovi něco odešlo - třeba motor, kvůli vysoké teplotě. 03

      + 7 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • XXX
        No to by teda byl problém! 12 Protože kdyby oddělali Vettela, tak by byl 1. Web 2. Alonso a SF by slavila titul 01

        + 5 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000249

    uzivatel000249

    XXX
    nemyslím si, že tento ročník bude ešte niekto potrestaný ! aj kebyže jazdí s tankom, tak nebude ! Tento ročník sa porušilo toľko predpisov a pravidiel, a nič sa nedeje ... už to nechajú doplávať, aj kebyže majú fetela doviesť v SC do ciela !!!

    + 7 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • XXX
    Ideální scénář: Vettel se někde vybourá, Webber jede první, Massa druhý, Alonso třetí. Všichni čekají, že se obě Ferrari prohodí, jenomže krátce před tím vybouchne Alonsovi motor. U Red Bullu se radují, u Ferrari zatlačují slzy, ale když v tom... v posledním kole bouchne motor i Webberovi a Alonso je mistrem 11

    + 6 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Nějak si v té pohádce zapomněl na Hamiltona 04

      + 5 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • XXX
        Myslíš? 12 Hamilton je tam ukrytý mezi řádky. Proč myslíš, že tam vystupuje Massa? No aby po odpadnutí Webbera vyhrál, Hamilton dojede např. druhý a nebude mu to nic platné 03

        + 4 / − 9

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fantomas

          Fantomas

          XXX
          ...pokračování pohádky:

          Massa po závodě diskvalifikován za nedodržení min. hmotnosti a tím pádem Hamilton vítězí a stává se Mistrem světa 03

          + 5 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000249

    uzivatel000249

    XXX
    tak potom trest pre Fettela ... spomalil ostatných jazdcov, a nebolo to určite zahrievaním gúm ... nevraviac už ani o vzdialenosti od SC ...
    za chvíľku doťahám konečne video, a pozriem sa na pár vecí ...

    + 4 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Pneumatiky by jim vydžely, dle Whitmarshe to bylo taktické. Předpokládali, že jezdcům před nimi budou pneumatiky odcházet a oni by díky čerstvým mohli být rychlejší. Riziko zastávky nebylo žádné, protože Schumachre byl daleko, mohli jen získat (i díky zmenšení odstupů mezi piloty po výjezdu SC), ztratit neměli co. Jenže ta degradace nebyla v závěru tak vysoká, jak čekali.

    + 12 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000190

    uzivatel000190

    XXX
    Zrušili to podle mě protože to zdržovalo. Ale co by nezdržovala by bylo to, že by si pořadí prohodili hned za sc a ty okolo zpět by dostali kolo rovnou a nenechali by to až bude odstartováno, to by bylo rychlé a zároveň daleko více zajímavé - každý by se po restartu soustředil jen na předjetí.

    + 4 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      XXX
      tvuj napad mi neprijde moc dobry, byl by to drsny chaos a trvalo by to nekdy mnohem dele, nez kdyby proste ten SC predjeli a zaradili se. Vem si vcerejsi situaci, kdy to bylo opravdu huste promichane, jak dlouho by museli resit po radiu kdo komu ma uhnout koho pustit apod. je to skoda, pravidla by mela byt udelana tak, aby se co mozna nejvic eliminoval faktor nahody. viz. letosni Cina vs Brazilie. V cine SC naprosto zmenil vyvoj zavodu, Brazilie prakticky jen kosmeticke upravy.

      + 9 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    XXX
    no problemy s tim predjetim o kolo delali vcera i zkuseni harcovnici, protoze citili sanci, ze muzou predjet soupere a tak jim byl nejaky Alonso, Hamilton ci Button ukradeni viz. Massa, Kubica apod. To pravidlo je vazne na prdlacky, nechapu proc ho zrusili, kdyz min. jednu sezonu to fungovalo a nepamatuju si, ze by si nekdo stezoval 09

    + 7 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000249

    uzivatel000249

    XXX
    vysvetlí mi, kde je v Brazílii SC čiara ? Prečo zasa Fettel ignoroval 10 dĺžkovú vzdialenosť za SC ? Platili nebodaj iné pravidlá ?

    + 4 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • g0dlike

    g0dlike

    XXX
    výjezd SC uplně k ničemu...akorát tak k n@srání

    + 8 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • kubiix

      kubiix

      XXX
      No tam se s tím moc jiného dělat nedalo, z jedné strany hnedka dráha, za svodidly zase hnedka vyjezdová cesta z boxů. Nechat tam auto do konce by znamenalo trvale žluté vlajky, to auto tam stálo dost nebezpečně a nechat medical car a jeřáb přejet trať a přímo z ní nabrat auto jen pod žlutými vlajkami je hazard. A kdyby stál jeřáb za svodidly na ceste z boxů, nedalo vy se jej objet jinak než prakticky pro trávě.

      Jinak zrušení pravidla o pouštění jezdců o kolo zpět před SC mě hodně vadí, zvlášť na tak krátké trati se to projeví snadno. Neřeknu když se tam připlete jeden dva osamocení závodníci, ti pustí jezdce celkem v pohoděm před nikým se nebrání. Ale když je jich tam takový množství a zároveň závodí mezi sebou, nedá se tak snadno předjíždět. Závodníci vpředu před prvním "brzdičem" co je o kolo zpět tak získají velkou výhodu a všichni ostatní na tom tratí. Jezdci co jsou ve stejném kole ztratí kontakt minimálně s lídrem závodu, ti o kolo zpět místo soubojů mezi sebou překáží a dělají se zmatky. Ale na jejich omluvu, mnozí z nich ještě nemají tolik zkušeností, chtejí si hlídat "své" soupeře ja zároveň si musí hlídat modré vlajky a za této situace kdy vlají po celé délce okruhu, jak postupně had projíždí je těžko poznat, že se mává právě jemu.

      Toho že Hülkenberg prakticky rozhodne závod hned na startu, pokud bude na suchu jsem se obával. SC to mohl celkem vykompenzovat, ale byl potřeba asi v tu nejhorší možnou dobu.

      Zajímalo by mě, jestli zajetí obou pilotů McL do boxu během SC fáze, bylo taktické, nebo by jim pneumatiky do konce závodu nevydržely.

      + 11 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • XXX
    Snad to Alonso dá... kvalifikace bude klíčová. Fuerza Fernando! 01

    + 9 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Honza

    XXX
    Otázka do pléna: Pokud příští závod povede Weber (na konci by měl 263 bodů), druhý pojede Vettel (249 bodů) a třetí Alonso (261 bodů), co udělá Sebastian? Dojede druhý, aby titul získal Mark, nebo to nějak zaonačí a nechá se předjet Fernandem? Pokud dobře počítám, pak by měl Alonso bodů 264 a o jeden bod by získal titul 04

    + 10 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000190

    uzivatel000190

    XXX
    Massa se zařadil před buttona ne před hamiltona.
    Jinak docela fajn závod, škoda těch aut o kolo zpět při restartu, mohlo to být zajímavější. Oba rb a ferda max toho na co měli odjeli tak uvidíme za týden, vzhledem k tomu, že ta trať je asi pro rb vhodnější než pro ferrari tak šampionát má malinko větší šanci vyhrát mark, ale uvidíme.

    + 9 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama