Nejkratší čas - 24,2 vteřiny - v boxech strávil jezdec Williamsu Kazuki Nakajima, jenž do závodu nastupoval s nejtěžším vozem - v nádrži měl na startu přes 101 kg paliva. S těžkým vozem se mu však příliš nedařilo. I když zajel 11. nejrychlejší kolo, byl klasifikován až na 13. místě.
Druhým nejrychleji odbaveným pilotem byl Heikki Kovalainen, který na rozdíl od Japonce jel i s těžkým vozem velmi dobrý závod. Inženýrem byl přes rádio dokonce pochválen, že po korekci času o hmotnost paliva zajíždí stejné časy jako vedoucí jezdci. Z pilotů jedoucích jen na jednu zastávku byl jediným, jemuž tato strategie v závodě výrazně pomohla k posunu na body.
Luca Badoer se v boxech objevil také pouze jednou, jeho zastávka se ale příliš nevyvedla. Stavěl o dvě kola dříve než Kovalainen, ale zdržel se o více než 7 vteřin déle, což nelze ospravedlnit pouze větším množstvím paliva, které musel natankovat, vzhledem k tomu, že do vozu proudí palivo rychlostí 12 litrů za sekundu. I při žravějším motoru Ferrari by zdržení nemělo představovat delší čas než 1 vteřinu. Ze záběrů jsem si nevšiml, že by nastal nějaký problém. Luca najížděl a vyjížděl z boxů zřejmě velmi pomalu, stejně tak možná pracovali i jeho mechanici.
Jediným pilotem, jenž se v boxech objevil (neplánovaně) třikrát, byl Mark Webber s Red Bullem. Musel si odpykat totiž trest v podobě průjezdu pitlane za předčasné vypuštění, kdy ohrozil Roberta Kubicu. Tato chyba jej stále mnohem lepší umístění a solidní počet bodů.
Jedničku si za svou práci včera zaslouží u BMW, kteří dokázali rychle odbavit oba své piloty. Vůbec nejrychlejší zastávku předvedlo Toro Rosso ve 30 kole, kdy podruhé stavěl Buemi.