DISKUZE K ČLÁNKU Další z výhod foukání po vzoru Red Bull: Zvyšování přítlaku přímo na kolech

V minulých článcích jsme se již několikrát zmiňovali, v čem spočíval přínos umístění výfuků Red Bullu po bočních stranách dole u podlahy při tvorbě přítlaku. Dnes bych chtěl poukázat na další oblast, která pomohla díky foukání zvýšit přítlak - totiž sofistikovaná křidélka na brzdových kanálcích. Proč jsou tak efektivní?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Další z výhod foukání po vzoru Red Bull: Zvyšování přítlaku přímo na kolech

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 48, poslední 09.01.2012 19:10 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • McMatej

    McMatej

    XXX
    Aby cokoliv fungovalo jako křídlo, musí být dráha obtékajícího vzduchu na jedné straně obtékaného tělesa kratší a na druhé delší. Fungovalo to v dobách wing carů [odkaz na stránku] Dnes není žádná část spodní strany podlahy delší než její horní strana.

    Samotný Venturiho efekt taky nemůže způsobovat přítlak, protože vzduch pod autem nebude nikdy sám od sebe proudit rychleji než nad autem.

    Vzduch z pod auta vysává difusor, já myslím že na podobném principu jako pracují proudová čerpadla.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu