DISKUZE K ČLÁNKU Vývoj Mercedesu MGP W01 od Austrálie po Čínu

Jak vyvíjel svůj monopost v předchozích dvou závodech Mercedes, který chystá na příští víkend velké změny? Přinášíme přehled změn, jež se na voze MGP W01 objevily v Austrálii, Malajsii a Číně a také pohled na systém pro oddělování vzdušných proudů na zadním křídle.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vývoj Mercedesu MGP W01 od Austrálie po Čínu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 07.05.2010 13:50 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Skuty

    XXX
    . Milý x-o, tak zase ty, jo? Jak si ty představuješ výraznou změnu geometrie PŘEDNÍHO zavěšení, když je monokok homologován už před sezonou a potom s nim už nemůžeš nic dělat? Já reagoval na text, ve kterém se mluví o předním zavěšení, tak nevím, na co ty. Vzhledem k Tvým znalostem nějak nechápu(z technického hlediska) otázku, jestli používáme pružiny, a tak odpovím jednoduše: ano , pružiny používáME. No a s tou převodovkou, tos mě opravdu překvapil. Kdybyses kapku vyznal technice F1, tak bys věděl, že věci jako skříň se již nekonstruují pouze s ohledem na rozměry, ale i např. na aerodynamiku. Samozřejmě, že tam nejsou úplně extrémní rozdíly, ale kapku se to liší. P.S.: x-o, opravdu by mě zajímalo, co jsi zač. O tom, že rozumíš automobilové technice, nepochybuju, ale s tou motorsportovou si nejsem tak jistý. To je jedno, ale tak nějak mám pocit, žes toho v motorsportu asi moc nedokázal, když máš neustále za potřebí si nade mnou vylívat pocity. Jestli Ti křivdím, tak promiň, ale Tvé chování tak opravdu vypadá.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu