DISKUZE K ČLÁNKU Sam Michael o agresivním Williamsu FW33 a technických novinkách

Technický ředitel Williamsu v rozhovoru promluvil o novém voze FW33, od nějž si letos tým hodně slibuje.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Sam Michael o agresivním Williamsu FW33 a technických novinkách

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 02.02.2011 20:59 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Lojzko

    XXX
    Výkonný elektronický člen je elektromagnet, kde zmenou smeru prúdu vťahujem, alebo vytláčam jadro a tým vlastne spúšťam a ustavujem zadné krídlo. V r. 2013 to bude môcť ovládať aj pneumaticky, odfuk s poistného ventilu do akumulátoru a potom do výkonového člena - pneumatického valca, čo bude zase dáke dkg k dobru. RedBull a jeho mág Adrian Newey s tým určite príde.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lojzko

    XXX
    Na volante sú naviac 2 tlačítka - ovládanie zadného krídla a KERS. Nie jedno.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Harmy

    XXX
    na novém williamsu je agresivní akorát Barik

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Candry

    XXX
    Navíc je jen 1 tlačítko, páč tlačítko na ovládání předního křídla zmizelo a nahradilo ho tl. zadního kříla + ten KERS ... takže jen 1 tlačítko

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • schumidva

    XXX
    Zajímalo by mě co je teda na novém williamsu agrasivní?

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu