DISKUZE K ČLÁNKU Revoluce v F1: Co přinesou nová pravidla pro rok 2014?
O novinkách a změnách v pravidlech Formule 1 pro rok 2014 slyšel už snad každý fanoušek motorsportu. Co všechno se ale mění a jak změny vnímají lidé pohybující se v F1?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Revoluce v F1: Co přinesou nová pravidla pro rok 2014?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Butchmilian
18:22 03.03.2014 188.175.36.XXXKam to vede? Už se těšim jak ze špičkového motosportu kde rozhodovalo stálé "zrychlování" formulí na technické úrovni,udělaji pomalejší formule F1"Green" 1200ccm 3-válec s miliony turby,už tomu pak bude chybět jenom logo "VW" nebo "Peugeot" a přestanu se nato dívat.Totalní konec bude přechod na naftu....... ještě naštěstí zbyvá Moto GP. -
TRUTRA
19:50 08.12.2013 195.91.14.XXXPre boha cele zle a chore nesmie sa trenovat obmezeny pocet gum.Jazdil som kedisi motokari a trenig skusanie je alfa omega celeho pocinania cela formula ide zlim smerom je to kralovna motor.sportu su tam najlepsi sponzory firmytak ich nechajte skusat testovat minat tolko pleumatik kolko chcu.
-
eR
15:18 05.12.2013 62.245.107.XXXStrach ze škaredých formulí rozhodně nemám. Užší přední křídla už byla, nosy až u země, taky a ty formule vypadaly, dle mého, lépe než ty se zvednutým čumákem. Bočnice budou pořád pěkně zaoblené, protože aerodynamika to jinak nepřipustí a nebudou v nich výfuky, což zajistí ladné linie bez rušení. Prostě není se čeho bát. -
Kapor
10:45 05.12.2013 194.160.178.XXXMonposty F1 nebdú v žiadnom prípade pomalejšie,... ...lebo bude potrebné si jazdu nacvičiť na simulátore tak, že 160 kW elektromotor od ERS sa bude využívať pri zrýchlení veľmi často, lebo motor má veľký krútiaci moment a preto nebude treba šľapať tak na plyn, ako u motora starého, ale na zrýchlenie auta využívať práve v počiatku elektromotor, ku ktorému sa turmomotor potom pripojí a preto tá spotreba bude omnoho nižšia (takto znížili spotrebu na LaFerrari u V12 spotrebu o 40%). Samozrejme si to vyžiada vhodnú mapu motora, kedy sa má nafázovať na elektromotor, ktorý práve, kvoli jeho počiatočnému, veľkému krútiacemu momentu bude auto zrýchľovať s tej najnižšej rýchlosti. Kto o tom čítal, tak mu je to úplne jasné a nevyžaduje si to ďalší komentár. Komu však nebude dobre fungovať ERS, ten bude mať ešte väčší handicap, ako tomu bolo u doterajšej techniky. Takže takto to treba upresniť a nacvičiť si všetko na simulátore, ktorý sa stáva ako vidieť, čoraz silnejším nástrojom závodníkov F1 a ak ho Suber nemá, tak to jazdci budú mať veľmi ťažké a budú si zrejme musieť prenajať strojový čas a chodiť do niektorého tímu, kde ho majú a pilovať jazdný štýl. Ale že by to bolo ťažšie Jensom, ani náhodou. -
-
-
zlo
19:19 05.12.2013 94.113.8.XXXJe to tak. Bohužel. Už je mi jasné, že hodně týmů nepůjde elegantní cestou snížení kokpitu, ale strašlivými nástavci, aby zachovaly stávající výšku, ale naplnily pravidla
[odkaz na stránku]
-
-
-
zlo
22:30 04.12.2013 94.113.8.XXX[odkaz na stránku]
[odkaz na stránku]
Pokud by to mělo vypadat takhle, tak jsem spokojen. Nemám rád vysoké nosy. Pilíř pod zadním spojlerem je mi taky sympatický. Budou větší bočnice. Užší přední křídlo? Jednoznačné zlepšení vzhledu.
Problém by mohl nastat, pokud by se konstruktéři rozhodli řešit problém nějakým extrémním schodem.-
-
zlo
22:55 04.12.2013 94.113.8.XXXPro mě návrat k "normálu". Chápu, že inženýři se snaží vytěžit z pravidel maximum. Kdyby ale bylo víc rychlých tratí, nikdy by nosy neby tak vysoko jako dnes. Auto s čenichem dole vypadá lépe a agresivněji. Navíc to nahrává vysokému top speedu. Nemusí jít nutně o nosy s křídlem bez pilířů, ale stav a la Renault 2008, McLaren 2005, Williams 2007...to byla nádherná auta.
-
-
-
Honza
23:44 04.12.2013 89.176.179.XXXCo jsem viděl, tak čumák by měl být podobný Red Bullům RB3 a RB4. Nízký, úzký a od zavěšení hodně se svažující.
[odkaz na stránku]
-