DISKUZE K ČLÁNKU Honda chce letos s Red Bullem získat titul, Markovi se nelíbil test nového motoru Renaultu na jejich trati

Honda potvrzuje ty nejvyšší ambice pro letošní sezónu narušenou Covidem-19, její šéfové chtějí porážet Mercedes. Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko kritizuje Renault za test na jejich domácí trati v Rakousku s novou pohonnou jednotkou.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda chce letos s Red Bullem získat titul, Markovi se nelíbil test nového motoru Renaultu na jejich trati

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 214, poslední 07.07.2020 20:27 Vložte komentář

Nejlepší názory

» -Tony- (Hlasovalo 7 lidí) 25.06.2020 12:21
Tuhle šaškárnu, co si by si ráda hrála na… »
» jon (Hlasovalo 7 lidí) 25.06.2020 13:31
Jak je možné, že s tím .... udělal Gasly skoro… »
» jumpman (Hlasovali 5 lidé) 25.06.2020 20:17
tak třeba fangio má titul ze sezony kdy se jelo 5… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Situs

Situs

88.102.38.XXX
Takže mám prosím tě počítat z těch 9 závodů konkrétně jen které aby mi vyšlo že Ham stále podával lepší výkony?

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

37.188.245.XXX
S motorem Mercedes v té sezóně jel. Respektive oba. Dál? 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

37.188.245.XXX
Srandovní je, kam jsme se to dostali. Fanoušek Vettela hájí jeho uhlavního soupeře a naopak. 12

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

37.188.245.XXX
Když mu Lewis dal dětskou lžičku jeho vlastní polívčičky v Mexiku, tak se div nerozbrečel do vysílačky. Ochutnávka tvrdého manévru ala Rakousko v podání odvetného kroku Charlese v duchu “tvrdšího závodění” už vyhnalo ufňukanou slzu i do Markova oka. 12 Jestli si Max chce hrát na Schumiho nebo Sennu, musí se naučit dostávat rány. LeClerc to pochopil daleko rychleji a jeho přístup se mi velmi líbí. 03 A to ani nebyl ten, kdo s agresivním závoděním začal. Jen se přizpůsobil. 01

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
12 Mluvím přesně o tom, co jsi psal. 03

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Já váím moc dobře, proč skončil Hamík druhý a Alonso třetí. Protože měl lepší závodní bilanci (stejný počet vítězství, ale víc druhých míst.
Pokud myslíš pouze interní souboje mezi nimi, pak to souhlasí. Ale myslel jsem, že takto hodnotit piloty je podle tebe demagogie. Nebo to jsi aspoň tvrdil, když jsem ti ukázal, že Max porazil Ricciho stejným způsobem 16:5. Podle tebe byl lepší Ricci. A to je trochu jiný rozdíl, než 10:7. 13
A mimochodem víš, že takto porazil Vettel loni Leclerca? 12

+ 2 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Tak pokud bereš body v tabulce, tak ano. Jo, ten kluk bude (je) dobrej. 03
Ale jo, raději nedomýšlet. Taky se to dá brát tak, že Vettel porážel Alonsa už v době, kdy nejezdil tak dobře jako teď. 12
Každopádně tvůj výrok o tom, jak "odborníci" kritizují Vettela za výkony ve Ferrari dostává nový rozměr. Kdo by o jeho výkonech ve Ferrari měl vědět víc, než Smedley. 13

+ 1 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

37.188.245.XXX
Četl jsi to v originále? Tohle je asi stejně bulvární jako Alonsův výšplecht o nejlepší formě v McL/Hondě. To i Gasly dokázal s Hondou za zásy dojet skoro na bedně a to v béčkovém šásku. Alonso jezdil celou dobu v tom (jak se stále omýlalo) nejlepším šásku. To jestli byla nejlepší forma, tak to potěš koště. 02

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

37.188.245.XXX
Asi ještě nejsi ženatý a nemáš uspořádané hodnoty, ale věrný chlap si před ohlášením rozchodu nedomlouvá nový vztah a když ho má jistý, tak to neoznamuje týmu.
Historie ti moc nejde, tak jen pro jistotu mluvím o roce 2006. Tým co mi pomohl ke dvěma titulům a pak nazdar. 03

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

37.188.245.XXX
Přesně tak, je to o štěstí. Čímž v podstatě potvrzuješ to, co psal výše Fanda. Lewis to risknul a vyšlo to. Alonso šel po jistotě a nevyšlo to. 03

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

37.188.245.XXX
Však jsem psal, že pokud byl na trati a nekupil ten zástup hloupých chyb. 03

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

37.188.245.XXX
Tak to pořád neuhýbej. V roce 2007 se jezdilo s dobovými monoposty dle dobových pravidel. Nebýt Kimiho před nimi, Lewis by nebyl pouze vicemistr. To bychom skoro mohli zpochybňovat Kimiho titul. Bylo to pouze o bod a to po většinu sezóny tahal za hodne krátký konec. 02

+ 2 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.253.XXX
Ty plácáš stupidity furt a nemluvíš k řešené otaázce 14

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.253.XXX
Ježiš ty jsi zase mimo to sand není možné 18 závodní bilanci měl Alonso za sezonu lepší než Haman co se týče zavody head to head jako Q souboje, proč Ham skončil druhej a Alo třetí, protože z počtu podíí měl Ham druhé místo a Alonso třetí a to určilo pořadí v MS, další ukázka neznalostí i sezony, clap clap, pokračuj. Mimochodem, že měli stejný počet win, podíí a bodů musí nutně znamenat, že vylučuje možnost, že ALonso v závodech porazil celkově Hama? 18

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Ale, od Silverstone (přesná polovina sezony) Ham dojel před Alonsem jen v tom kontroverzním Maďarsku kde Alonso dostal penalizaci 5 míst a v Suzuce kde se navíc Alonso vysekal. Nevím jak z toho mám číst stále trochu lepší výkony, kdepak.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

37.188.245.XXX
Výkony na trati byly stále o trochu lepší od Lewise, ale jenže to musel na té trati být. 12

+ 1 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

31.217.31.XXX
Ta věta hovoří sama za sebe. Slovo nikdy znamená nikdy. Stačí říct, pardon, Čeština mi dělá skoro takové potíže jako Angličtina a bylo by to jasné. 03

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Uf, takže Leclerc porazil Vettela zrovna když Vettel ukázal svou nejlepší sezonu. Mazec, raději nedomýšlet 11

+ 5 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Řekl bych že v tom závodě lepší výsledek nebyl pro Alonsa možný 11 Nechápu že to dneska někdo řeší, nedal přednost RedBullu který si chtěl Alonsa uvázat na více let, cílil na Ferrari. Ono já myslím že Ham už v McLarenu nebyl moc šťastný a byl prostě připraven zkusit něco jiného, kdyby dostal nabídku i od RedBullu tak podle mě by tam šel. Teď by si zase trhal vlasy Ham. Někdo zpětně vidí v přestupech velké zásluhy předvídatelnosti, já v tom ale vidím hlavně souhru okolností a velkou porci kliky. To jen potom se některým lidem zdá volba která měla být učiněna jasná, jenže kdyby byla tak o RedBull by byla tehdy válka, nebyla, o Mercedes by byla tehdy válka, nebyla. Když to vezmu jinak, byly prostě atraktivnější místa a Alonso měl pecha že ho Ferrari chtělo, kdežto Hamilton měl tehdy kliku že ho RedBull vlastně nechtěl 12 Ale nechci se tu pouštět do různých spekulací co by kdyby, třeba prostě Hamovi byla předložena taková čísla budoucích motorů že by to nevzal jen blázen. Alonsova tehdejší volba pro Ferrari mi ale přijde maximálně logická.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Fakt jsem vám do toho nechtěl zasahovat, ale ve tvé argumentaci jsem cítil až příliš Markovské rétoriky. Což mne trochu nastartovalo.
Nikdo z nás neví, jak dalece byl kocept "zero" dílem McLarenu, nebo Hondy. Já tu stále kladu důraz na "balíčky". Na spojení dodavatele pohonných jednotek s výrobci šasi. Tohle musí fungovat pospolu, jinak je průšvih. Zdálo se mi neadekvátní srovnávat "skoro bednu" STR po čtyřletém působení Hondy v F1 a pomocné ruky, které se jí dostalo od Merglu s postavením Rencka, ať už jako týmu, či motoráře, potažmo McLarenu.
Za mne kampaň RedBullů po té, kdy byli s Renaultem pod kapotou druhým týmem v poli, byla mnohem více za hranou, než stížnosti a averze McLarenu po třech letech s Hondou, kdy dojížděli na chvostu strtovního pole, pokud vůbec dojeli, nebo pokud se vůbec dostali na strart.
Já nechci házet vše na Hondu, protože nevím zda nebyla přespříliš tlačena k minimalizaci své pohonné jednotky a zda jí díky tomu nevznikaly neřešitelné problémy. A teď, když se jim dostalo jistého "uvolnění" odvádí lepší práci. Ale také to může být tím, že mají už pět let zkušeností a zmíněnou pomocí dosud nejlepšího motoráře.
A co se týče šasi, tak si taky pamatuji, jak v první sezóně u RedBullů řezali do svého auta flexou chladicí otvory, i jak jim hořelo v garáži. A opět jsme u balíčků. Můžeš mít nejlepší šásko, ale je ti to houby platný, když svým konceptem odrovnáš pohonnou jednotku. A to platí, jak pro RedBull, tak pro McLaren.
Poslední odstavec - souhlas. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu