DISKUZE K ČLÁNKU McLaren je ve ztrátě. Chystá prodej historických pokladů

Zatímco automobilka McLaren zvyšuje prodeje sportovních automobilů a snižuje zadlužení, sportovní divize McLaren Racing loni hospodařila se ztrátou 96 milionů liber.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren je ve ztrátě. Chystá prodej historických pokladů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 75, poslední 03.05.2019 16:03 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovalo 6 lidí) 30.04.2019 06:57
Nedostane redaktor za tenhle článek padáka? Když… »
» Ferda (Hlasovali 5 lidé) 30.04.2019 08:19
Pravda bolí že? Nějak zapomínáš na to, že… »
» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 30.04.2019 10:07
Vždyť jo....ale ty první 4 roky to byla… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    Určitým problémem McLarenů dnes je přezaměstnanost, počet lidí v týmu má být mezi 700-750, podobně to má RB (tam ale hodně lidí dělá pro dva týmy), F a M mají o pár desítek víc. Rozpočet McLarenů je ale sotva 2/3 rozpočtu této konkurence. Pak chybí peníze na vývoj a modernizaci.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      89.24.58.XXX
      number of employees in 2017; Ferrari 1.400, Mercedes 1.310, Renault 1.080, Red Bull 740, McLaren 690, Williams 575, Force India 405, Toro Rosso 400, Sauber 360

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        89.24.58.XXX
        Máš pocit že 710 zaměstnanců je pár desítek? 18

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Hluboká úvaha. 04 Vsadím se, že začne operovat motorovým oddělením.
          JInak stropy budou, takže je to vlastně naopak dobře, jak to mají.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            89.24.58.XXX
            Tak podle jeho úvahy dělá pro RB dohromady 1 140 lidí 18

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              90.176.154.XXX
              Nechci říct, že by tovární stáje neměli o kotel více lidských zdrojů, ale ty počty jsou opravdu hodně zavádějící. Tovární stáje mají pod sebou motorové inženýry a techniky, kteří pomáhají zákaznickým stájím s motorem (a zároveň hodně hlídají, aby se do motoru a jeho citlivých dat nepodíval někdo "nepovolaný"). Vedle toho RB, Sauber, Williams a McLaren mají svá technická oddělení, která se částečně starají o výrobu různých dílů (např. spojka, převodovka, karbonové díly) pro závodní stáj, ale většinu času dělají pro jejich technologická centra a nejsou pod stájí vedeni.
              Hodně zajímavé by to bylo, kdyby už byly rozpočtové stropy. Pak by si tovární stáje dali hodně pozor na to, kde dát dolar navíc. Motorové oddělení by tedy šlo úplně mimo a nebudeme si nic nalhávat, ono by se asi hodně "papírově" zredukovalo i vývojové a aero ... 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • api

    api

    88.212.37.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    89.24.58.XXX
    Tak prý letos se jede Španělsko naposledy a od příštího roku budeme mít VC Nizozemska na okruhu Zandvroot, což upřímně není podle mě dobrý tah, kdo viděl ten okruh, ví, že krom dlouhé rovinky nebude moc možností kde předjíždět, protože je tá trať strašně uzká a klikatá, navíc Barcelona má neskutečnou krásu, je to blízko města, okolí i stanky je tam pohoda, byl jsem tam i na Monze a upřímně za mě Barcelona lepší a závody tam umí být taky skvělý .. škoda toho, jestli se to potvrdí ..

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Moc to nechápu. V Barceloně je jen jedno místo k předjíždění a i tam se předjíždí ještě dost blbě. Jedna z nejhorších tratí na předjíždění asi po Monaku a Melbourne. Tedy to těžko bude horší. 03

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        89.24.58.XXX
        Tak tvá neznalost Zandvrootu mě nepřekvapuje, koukni na závpdy DTM, když tam jeli 2018, uvidíš jak moc zábavná trať na předjíždění to je PS Barcelona 2013 byl fakt nudný závod, že nebo 2016 18

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Nechtěl bys už s tím čtením něco udělat? Je to fakt bída, tě pokaždé upozorňovat na to, že jsem psal něco jiného a že si mé názory vymýšlíš.
          Kde jsem se označil za znalce Zandvoortu, nebo jsem psal, že se tam dobře předjíždí? Nebo jinak. Kde jsem psal vůbec cokoliv o tom okruhu?
          Psal jsi, že je to trať kde je jen jedna rovinka vhodná k předjíždění a že to tam bude v tomto směru těžké. OK. V Barceloně je jedna rovinka, kde se dá předjíždět a patří mezi okruhy v tomto směru nejhorší. Tak co řešíš?
          A tvé příklady?
          Co bylo prosím zajímavého na 2016? Že se tam srazily oba Mercedesy a díky tomu nebyli půl kola před ostatními? Kdo koho tam předjel? Vždyť se "půl závodu" vozil Kimi 1s za Maxem, aniž by ho předjel. To je jako napínavé? No hrozně, ještě teď mám okousané prsty až na kost, jak jsem byl napnutý o výsledek. protože bys to nepochopil, dodám, že jde o sarkasmus.
          A na roce 2013 by fantastické co? Že Alonso vyhrál? Nebo že se gumy rozsypávali po pár kolech (vítěz musel přezout 4x!!!) a díky tomu se dokonce občas někdo na starých gumách předjel někým na nových gumách? 13
          Tak se podívej na statistiky, kde se nejvíc a nejmíň předjíždí, znalče.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          90.176.154.XXX
          Zandvoort Na tom je s Barcelonou co se týká předjíždění podobně. Teoreticky má profil tratě, který by v tomto ohledu mohl být trochu lepší ... Nebýt toho písku. Ten tam dělá největší problém ...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    176.97.15.XXX
    Nemyslim ze McLaren je snad v bankrotu...je rizeny jako firma...ty dluhy jsou v dlouhodobem horizontu kryte.
    Ale pravdou je ze rozchod s Hondou udelat z McLarenu tym stredu pole...mysleno co se celkoveho potencialu tyce...protoze spojeni s Hondou bylo nejen o penezich, ale technologicke a technicke spolupraci...a taky o marketingu a prezentaci. Bohuzel z dlouhodobeho pohledu chybely vysledky.

    Myslim ze McLaren upina sve hlavni nadeje k nove smlouve s Liberty. Ta by mela alespon castecne narovnat velke rozdily v prijmech.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      To nebylo jen o Hondě, ale i o tom, že RD měl připraveného investora a tam vznikl spor a proto byl RD odejit. Samozřejmě v té době "neschopná" Honda s tím také souvisela.

      Nevím co myslíš technologickou spoluprací, ale Honda začínala na zelené louce. Takže technologický přínost byl nulovej....neřkuli spíše zápornej.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        90.177.218.XXX
        Vis...jsi moc porad zaslepenej tim ze Honda byla hlavni problem.

        Podle me ten kdo chyboval z komplexniho pohledu mnohem vic byl McLaren.

        Honda to nezvladala technicky, ale nutno brat v potaz chronologicky s jakou ztratou oproti ostatnim vyrobcum motoru zacala...a tady je prvni velike selhani McLarenu...tim ze na prvni dobrou chteli udelat koncept "zero" a prehnane na Hondu tlacili. A druha obrovska chyba byla ta ze zacinali s jedinym tymem...v dobe zasadne omezeneho testovani se tim pripravili o velike mnozstvi cenych dat ktere slo vyuzit k rychlejsimu vyvoji motoru.

        Bohuzel kazda era jednou konci...tak jako uz jen vzpominame na Colina Chapmana a treba jmeno Johna Barnarda nejspis hodne soucasnym fanouskum nebude nic rikat...tak uz i Ron Dennis nebyl ve 100 % forme jako za dob nejvetsi slavy. I kdyz nebudu tvrdit ze bez titularniho sponzora nejde vyhravat...prece jen comebacku McLarenu chybel komplexni marketingovej plan. Proste kdysi byla ta image McLaren-Honda-Marlboro...nebo McLaren-Mercedes-West. A ted byl oranzovej McLaren-Honda...a nic.

        Podle me ma McLaren sanci na navrat mezi viteze GP jedine v pripade ze se z nej stane opet tym s tovarni podporou...a nebo Liberty otoci kormidlem, motory budou opet jednodussi a vyrovnanejsi, podari se snizit naklady a spravedliveji delit prijmy...a pak muze zas McLaren zas nejit cestu k vitezeni. Potencial ve Wokingu je...a pokud budou odmeneny spravedlive tymy za historicke vysledky...take McLaren neprijde zkratka.

        + 4 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    217.170.105.XXX
    Obávám se, že na vrácení Mclarenu tam, kam patří, je momentální zlepšení zoufale málo. A na výraznější zlepšení to zatím nevypadá. Nejde si hrát na špičkový tým a nemit reálnou šanci ani na bednu. 05

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu