DISKUZE K ČLÁNKU McLaren je ve ztrátě. Chystá prodej historických pokladů
Zatímco automobilka McLaren zvyšuje prodeje sportovních automobilů a snižuje zadlužení, sportovní divize McLaren Racing loni hospodařila se ztrátou 96 milionů liber.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: McLaren je ve ztrátě. Chystá prodej historických pokladů
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
airwar1939
10:47 01.05.2019 176.74.141.XXXUrčitým problémem McLarenů dnes je přezaměstnanost, počet lidí v týmu má být mezi 700-750, podobně to má RB (tam ale hodně lidí dělá pro dva týmy), F a M mají o pár desítek víc. Rozpočet McLarenů je ale sotva 2/3 rozpočtu této konkurence. Pak chybí peníze na vývoj a modernizaci.-
-
-
-
-
jon
15:57 03.05.2019 90.176.154.XXXNechci říct, že by tovární stáje neměli o kotel více lidských zdrojů, ale ty počty jsou opravdu hodně zavádějící. Tovární stáje mají pod sebou motorové inženýry a techniky, kteří pomáhají zákaznickým stájím s motorem (a zároveň hodně hlídají, aby se do motoru a jeho citlivých dat nepodíval někdo "nepovolaný"). Vedle toho RB, Sauber, Williams a McLaren mají svá technická oddělení, která se částečně starají o výrobu různých dílů (např. spojka, převodovka, karbonové díly) pro závodní stáj, ale většinu času dělají pro jejich technologická centra a nejsou pod stájí vedeni.
Hodně zajímavé by to bylo, kdyby už byly rozpočtové stropy. Pak by si tovární stáje dali hodně pozor na to, kde dát dolar navíc. Motorové oddělení by tedy šlo úplně mimo a nebudeme si nic nalhávat, ono by se asi hodně "papírově" zredukovalo i vývojové a aero ...
-
-
-
-
-
-
api
00:14 01.05.2019 88.212.37.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
HellHogr
15:29 30.04.2019 89.24.58.XXXTak prý letos se jede Španělsko naposledy a od příštího roku budeme mít VC Nizozemska na okruhu Zandvroot, což upřímně není podle mě dobrý tah, kdo viděl ten okruh, ví, že krom dlouhé rovinky nebude moc možností kde předjíždět, protože je tá trať strašně uzká a klikatá, navíc Barcelona má neskutečnou krásu, je to blízko města, okolí i stanky je tam pohoda, byl jsem tam i na Monze a upřímně za mě Barcelona lepší a závody tam umí být taky skvělý .. škoda toho, jestli se to potvrdí ..-
-
-
Mike17
14:07 02.05.2019 185.149.130.XXXNechtěl bys už s tím čtením něco udělat? Je to fakt bída, tě pokaždé upozorňovat na to, že jsem psal něco jiného a že si mé názory vymýšlíš.
Kde jsem se označil za znalce Zandvoortu, nebo jsem psal, že se tam dobře předjíždí? Nebo jinak. Kde jsem psal vůbec cokoliv o tom okruhu?
Psal jsi, že je to trať kde je jen jedna rovinka vhodná k předjíždění a že to tam bude v tomto směru těžké. OK. V Barceloně je jedna rovinka, kde se dá předjíždět a patří mezi okruhy v tomto směru nejhorší. Tak co řešíš?
A tvé příklady?
Co bylo prosím zajímavého na 2016? Že se tam srazily oba Mercedesy a díky tomu nebyli půl kola před ostatními? Kdo koho tam předjel? Vždyť se "půl závodu" vozil Kimi 1s za Maxem, aniž by ho předjel. To je jako napínavé? No hrozně, ještě teď mám okousané prsty až na kost, jak jsem byl napnutý o výsledek. protože bys to nepochopil, dodám, že jde o sarkasmus.
A na roce 2013 by fantastické co? Že Alonso vyhrál? Nebo že se gumy rozsypávali po pár kolech (vítěz musel přezout 4x!!!) a díky tomu se dokonce občas někdo na starých gumách předjel někým na nových gumách?
Tak se podívej na statistiky, kde se nejvíc a nejmíň předjíždí, znalče.
-
-
-
-
juras
12:25 30.04.2019 176.97.15.XXXNemyslim ze McLaren je snad v bankrotu...je rizeny jako firma...ty dluhy jsou v dlouhodobem horizontu kryte.
Ale pravdou je ze rozchod s Hondou udelat z McLarenu tym stredu pole...mysleno co se celkoveho potencialu tyce...protoze spojeni s Hondou bylo nejen o penezich, ale technologicke a technicke spolupraci...a taky o marketingu a prezentaci. Bohuzel z dlouhodobeho pohledu chybely vysledky.
Myslim ze McLaren upina sve hlavni nadeje k nove smlouve s Liberty. Ta by mela alespon castecne narovnat velke rozdily v prijmech.-
GRAHAM
15:44 30.04.2019 77.236.218.XXXTo nebylo jen o Hondě, ale i o tom, že RD měl připraveného investora a tam vznikl spor a proto byl RD odejit. Samozřejmě v té době "neschopná" Honda s tím také souvisela.
Nevím co myslíš technologickou spoluprací, ale Honda začínala na zelené louce. Takže technologický přínost byl nulovej....neřkuli spíše zápornej.-
juras
18:25 30.04.2019 90.177.218.XXXVis...jsi moc porad zaslepenej tim ze Honda byla hlavni problem.
Podle me ten kdo chyboval z komplexniho pohledu mnohem vic byl McLaren.
Honda to nezvladala technicky, ale nutno brat v potaz chronologicky s jakou ztratou oproti ostatnim vyrobcum motoru zacala...a tady je prvni velike selhani McLarenu...tim ze na prvni dobrou chteli udelat koncept "zero" a prehnane na Hondu tlacili. A druha obrovska chyba byla ta ze zacinali s jedinym tymem...v dobe zasadne omezeneho testovani se tim pripravili o velike mnozstvi cenych dat ktere slo vyuzit k rychlejsimu vyvoji motoru.
Bohuzel kazda era jednou konci...tak jako uz jen vzpominame na Colina Chapmana a treba jmeno Johna Barnarda nejspis hodne soucasnym fanouskum nebude nic rikat...tak uz i Ron Dennis nebyl ve 100 % forme jako za dob nejvetsi slavy. I kdyz nebudu tvrdit ze bez titularniho sponzora nejde vyhravat...prece jen comebacku McLarenu chybel komplexni marketingovej plan. Proste kdysi byla ta image McLaren-Honda-Marlboro...nebo McLaren-Mercedes-West. A ted byl oranzovej McLaren-Honda...a nic.
Podle me ma McLaren sanci na navrat mezi viteze GP jedine v pripade ze se z nej stane opet tym s tovarni podporou...a nebo Liberty otoci kormidlem, motory budou opet jednodussi a vyrovnanejsi, podari se snizit naklady a spravedliveji delit prijmy...a pak muze zas McLaren zas nejit cestu k vitezeni. Potencial ve Wokingu je...a pokud budou odmeneny spravedlive tymy za historicke vysledky...take McLaren neprijde zkratka.-
-
api
00:10 01.05.2019 88.212.37.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-