DISKUZE K ČLÁNKU Leclerc ujel první kilometry s letošním Ferrari SF71H, Pirelli řeší přílišné šetření pneumatik

Charles Leclerc chystající se k přestupu do Maranella ujel včera během testování pneumatik s Pirelli ujel své první kilometry s letošním monopostem Ferrari SF71H.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Leclerc ujel první kilometry s letošním Ferrari SF71H, Pirelli řeší přílišné šetření pneumatik

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 4, poslední 22.09.2018 11:47 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

bombík

bombík

90.178.135.XXX
Řekl bych, že Pirelli právě objevilo Ameriku, ale jak sami říkají, řešení nemají. Když ani oni nemají žádný nápad jak z toho ven, tak je to s F1 velmi špatné. Já když jsem během závodu viděl ty dlouhé časy na kolo ve srovnání s kvalifikací, myslel jsem, že se mi to zdá. Smutné.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

37.48.33.XXX
Přesně tak. Okruh, kde si nikdo netroufne přidat výměnu gum navíc, když to má za tři, čtyři kola zpátky, je prostě špatně. Ale on je to moc všech věcí. Aera, gum i pilota. Jestli na to má "koule". Bohužel se nám z F1 už delší čas stává ekorally 05

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jiras

jiras

89.24.60.XXX
To je úplně jedno, pokud je to tak, že i na tvrdší směs stačí pět kol zatlačit a ona odejde. Druhou věcí jsou okruhy. Proč jeli o 10 sekund pomaleji? Protože mohli.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jarda

Jarda

78.111.112.XXX
Jeden stint s tvrdší pnematikou musí být pomalejší, než stejná vzdálenost se dvěma měkčími. A povinně použít všechny tři směsi. 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu