DISKUZE K ČLÁNKU "Je smlouva s McLarenem trefou do černého nebo krokem zpět?" ptá se Button
Expilot F1 Jenson Button se pozastavil nad jedním z posledních oznámených přestupů pro příští rok. Fernanda Alonsa nahradí jeho mladší krajan Carlos Sainz Jr., pro něhož nezbylo u továrního Renaultu místo příchodem Daniela Ricciarda.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Je smlouva s McLarenem trefou do černého nebo krokem zpět?" ptá se Button
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» airwar1939
(Hlasovali 4 lidé)
21.08.2018 19:02
S tou změnou pravidel to není tak horké, mění se… »
» airwar1939
(Hlasovali 3 lidé)
21.08.2018 17:25
tak s Renaultem je občas schopen bojovat Alonso,… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Jirka_1
13:34 23.08.2018 217.30.64.XXXOhledně McLarenu jsem tady několikrát napsal, že jeho odchod od Mercedesu byl chybou a pak totéž při odchodu od Hondy (těch facek, co mi zde za to dali). Když k tomu přidám Alonsa, tak jak on, tak tým dělají jeden kopanec za druhým. Měli by stáhnout uši, zapomenout na tradici, přijmout fakt, že teď nepatří mezi špičku a dle toho se začít chovat. S Mercedesem jim to poslední roky moc nešlo, s Hondou to byla katastrofa kvůli konceptu Zero a s Renckem to není o moc lepší. Jak z toho ven se mě neptejte, kdybych to věděl, tak jim to řeknu...
Vlastní PJ je nesmysl, nemají na ni peníze. S Cosworthem by dali dokupy snad nějakou atmosféru, protože tu umí každý. Ale současnou komplikovanost ani náhodou. Takže se držet Rencka, začít kouzlit s podvozkem, pořídit pak nekomplikovaného rychlého pilota a pak by se dalo o špičce uvažovat. Hlavně nechtít být na špici zítra, tak to prostě nefunguje. Trpělivost růže přináší... -
Situs
19:25 22.08.2018 85.70.164.XXXTak TR oznámilo že od příštího roku najedou na systém Haasu či Sauberu, čili další RedBully. Krásně dodal že Haas je víceméně Ferrari, které jakoby uvolnilo svoje pár měsíců staré kresby, a jak je prý vidět umožní to velké zlepšení. Proč by měli utrácet víc peněz a stavět si to sami když ušetří a budou rychlejší.
No stalo se, počítám že k nim se přidá i ta FI a Williams, aby přežily. Likvidace skutečných týmů v přímém přenosu. Týmy co dokázaly vyrobit skutečné auto, už to brzy umět nebudou. No a McLaren to bude mít možná hodně těžké, i Renault, trochu mám o ně obavy, kecal bych že ne. Dlouhodobě to zvládnou, ale krátkodobě to může být peklo.-
-
Situs
08:38 23.08.2018 85.70.164.XXXJak pro koho, pro mě ten tým ztratí pro F1 význam. Navíc ztratí význam i pro potencionální kupce co by chtěli vstoupit do sportu jako skuteční konstruktéři, včetně továren, protože koupit tým jako HAAS pro ně nemá žádný význam. Jak se ti nový dostanou do sportu? Začít zcela od nuly pro továrnu je v F1 nemyslitelné. -
-
-
-
GRAHAM
09:33 22.08.2018 77.236.218.XXXNázor nikomu neberu, ale pokud týmy mohou nakupovat a podotýkám jen některé, zbytku to nebude dodáno, i kdyby to chtěl, není to férová soutěž.
Zcela určitě by to mělo být pak rozděleno(pořadí v MS) na konstruktérské týmy
a na nekonstruktérské.
Pokud tyto týmy budou nakupovat od F a M a RB tyto věci, tyto třit týmy mohou o to více zainevestovat do těchto komponent a nužky se budou rozevírat. V tu chvilku lze i napodobovat celý monopost , mohou pro tyto týmy i něco "bokem" testovat, prostě může se z toho stát velká výhoda a může to být vstupenka pro výhry v šampionátu, bez které nebudou ti druzí těm nejlepším moci konkurovat.
Nechci to uplně zavrhovat, chápu princip, vyjde to levněji, je to ale pro F1 do budoucna nebezpečné. Ono je to nebezpečné i pro Liberty....-
airwar1939
17:45 22.08.2018 176.74.141.XXXTak férová soutěž to nebyla nikdy, ani v dávné minulosti neměli týmy možnost koupit to na co si ukázali.
-
-
Situs
18:32 21.08.2018 85.70.164.XXXNevím, nikdo nemůže vědět, pravděpodobnost že příští rok začnou prohánět Mercedes či Ferrari je nejspíše mizivá, ale zcela to vyloučit předem by nebylo správné. Příští rok proběhne nemalá změna aera a to se podle mě postará o změny, navíc McLaren se již plně soustředí na příští rok nějakou dobu kdežto Mercedes a Ferrari budou na na letošek tlačit až do konce. Tím chci říci že nůžky by se měly uzavírat, ale taky bude záležet jak moc dobrou práci odvede Renault na motoru. Otázkou je taky jak se rozmůže součinnost továren s B-týmy, to může měnit karty na hřišti a Renault a McLaren na to mohou velmi dojet, snad jen krátkodobě.
A kdo bude příští rok lepší z Renault vs McLaren? Podle mě je to otevřená bitka, letos vidím výhodu Renaultu jen v kvalifikaci, s tím se dá něco dělat-
airwar1939
19:02 21.08.2018 176.74.141.XXXS tou změnou pravidel to není tak horké, mění se v podstatě jen přední křídlo, a vzhledem k tomu, že McLaren ztrácí na top týmy 2 sekundy, je málo pravděpodobné, že by to ztrácel jen díky přednímu křídlu. Tedy jinak řečeno, McLaren musí razantně zmenit celý vůz, což vyžaduje hodně času a peníz, Ferrari a Mercedes budou řešit jen přední křídlo a zbytek vozu budou mírně vylepšovat. Já očekávám že náskok TOP týmů spíše naroste.
Mezi Renaultem a McLarenem si pro příští rok netroufám tipovat, ale pro Renault hraje dvakrát větší rozpočet, lepší jezdecká dvojice, a hlavně jsou tovární tým.-
-
airwar1939
13:56 22.08.2018 176.74.141.XXXJasně průměrný tým tohle nepochybně udělá, ale TOP týmy nezmění přední křídlo tak, aby si rozhodili zbytek vozu.
-
-
-
-