Easy
16:51 15.05.2018 46.135.70.XXX
Tak dle toho článku na AMuS se spekulace o spotřebě oleje nepotvrdily. Údajný druhý mazací okruh pro turbodmychadlo nebyl zjištěn. A že by v dnešní době nebylo možné technicky ohlídat, jaký výkon se získá z bateriového uložiště? To mají šikovné elektroinženýry pouze u Ferrari?
Neustále se někde mluví o šedých zónách, ale v první řadě se spekuluje a v té druhé, pokud není něco zakázáno a výklad pravidel to umožňuje, brojí obecně proti tomu ti, co na to nepřišli dřív. A že je FIA neschopná ve formulaci pravidel dokazuje i to, že se s Ferrari handrkuje o definici zpětných zrcátek (FIA: křidélko se zrcátkem, Ferrari: zrcátko s křidélkem). To, co se na vozech objevuje, je výsledkem patlalů FIA. Týmy si velice cení lidí, kteří dokážou v pravidlech hledat legální skuliny. Vždy tomu tak bylo, je a bude.
Neustále se někde mluví o šedých zónách, ale v první řadě se spekuluje a v té druhé, pokud není něco zakázáno a výklad pravidel to umožňuje, brojí obecně proti tomu ti, co na to nepřišli dřív. A že je FIA neschopná ve formulaci pravidel dokazuje i to, že se s Ferrari handrkuje o definici zpětných zrcátek (FIA: křidélko se zrcátkem, Ferrari: zrcátko s křidélkem). To, co se na vozech objevuje, je výsledkem patlalů FIA. Týmy si velice cení lidí, kteří dokážou v pravidlech hledat legální skuliny. Vždy tomu tak bylo, je a bude.