DISKUZE K ČLÁNKU Analýza sektorů: Hamilton prolomil rekord Barcelony, motor Renault na rovinkách propadl
BARCELONA - NEJRYCHLEJŠÍ SEKTORY A MAXIMÁLNÍ RYCHLOSTI KVALIFIKACE; Jakých časů a rychlostí dosahovali piloti během kvalifikace a s jakými strategiemi nejpravděpodobněji nastoupí do zítřejší Velké ceny Španělska?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Analýza sektorů: Hamilton prolomil rekord Barcelony, motor Renault na rovinkách propadl
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
uzivatel003302
11:43 13.05.2018 109.105.39.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
uzivatel002995
11:23 13.05.2018 193.80.84.XXX
Uz loni informoval Petr, ze to pozdni razeni u McL bylo zpusobovano slabym motorem. Logicky neni oduvodnitelne davat ke slabsimu motoru tezsi prevodovku.
airwar1939
11:21 13.05.2018 176.74.141.XXX
Pokud jde o maximálku, je dobré se podívat i na maximálku TorroRosso, jež nemá zrovna TOP šasi, a i motor je nejslabší v poli, a přesto TR je rychlejší než RB a McLaren. U RB už dlouhodobě ladí auto na větší přítlak a odpor, což v závodě tolik nevadí, protože když jsou rychlejší v zatáčkové sekci a dotáhnou se na soupeře, tak jim na rovince k předjetí pomůže DRS, ale v kvalifikaci je pak nižší rychlost víc vidět a RB se na něj rád vymlouvá.
U McLarenu mě už od roku 2013 příjde že mají příliš velký aero odpor, který je víc brzdí na rovinkách, než aby jim pomáhal v zatáčkách, což se v době když měli motor Honda dalo svést na motor, ale teď je vidět, že nemají kvalitou přítlaku na RB v zatáčkách, a na rovince jsou díky velkému odporu rovněž pomalejší.
U McLarenu mě už od roku 2013 příjde že mají příliš velký aero odpor, který je víc brzdí na rovinkách, než aby jim pomáhal v zatáčkách, což se v době když měli motor Honda dalo svést na motor, ale teď je vidět, že nemají kvalitou přítlaku na RB v zatáčkách, a na rovince jsou díky velkému odporu rovněž pomalejší.
uzivatel002995
11:19 13.05.2018 193.80.84.XXX
Staci si precist vysvetleni Sainze, proc v Baku museli nasazovat male zadni kridlo oproti FI aWillimasu.
"Renault musel postupovať inak; keďže francúzsky motor nie je natoľko silný, tím nasadil menšie zadné krídlo a takto si umelo zvyšoval maximálku na rovinke."
"Renault musel postupovať inak; keďže francúzsky motor nie je natoľko silný, tím nasadil menšie zadné krídlo a takto si umelo zvyšoval maximálku na rovinke."
Situs
10:41 13.05.2018 85.70.164.XXX
Myslím že mu ani tak nejde o informace z online článku, ale o tu diskuzi a sdílení momentálních dojmů. Já osobně třeba při závodu do diskuze nepřispívám, to jen sleduji závod, ale někteří to maj jinak. V kvalifikaci to je jiná, tam jsou přestávky a na komentář je čas.
Petr
10:23 13.05.2018 78.157.160.XXX
Zkoušeli jsme to a moc velkou čtenost to nemělo. Navíc lidé díky Twitteru a oficiálnímu livetimingu mají podle mě během závodu lepší přehled, než při čtení online zpravodajství. Ale bude-li zájem, můžeme to přehodnotit. A asi bychom potřebovali i personálně posílit.
Adi
10:01 13.05.2018 212.96.178.XXX
Děkuji Petrovi za analýzy kvalifikací. Tento typ článků mám moc rád a vždy se na ně po kvalde velmi těším. Dobrá práce! :) Každopádně v přenosu jsem si všiml jiného zprevodovani u aut s PJ Renault oproti F a M... 8. Stupeň tam dávali o dost později a podle mě ho měli těžší než M a F. I to má vliv na rychlost na konci rovinky. Jinak souhlasím s airwarem, že je to zde primárně o šasi (viz Williams, FI a TR), ne o výkonu motoru. Ale už se těším na nasazení nových rekuperatoru v Kanadě. To by mohlo hlavně v kvalifikaci pomoct.
uzivatel003439
09:54 13.05.2018 84.136.18.XXX
Chtěl jsem napsat neoprášil , sorry píšu z německé klávesnice a ještě nemám všechny výrazy . A občas se taky prekouknu nebo překlepnu.
airwar1939
08:03 13.05.2018 176.74.141.XXX
Snad se rozumně vyčasí, už by to chtělo letos jeden regulérní závod, kde by rozhodovala výkonnost a ne štěstí a náhoda.
airwar1939
08:01 13.05.2018 176.74.141.XXX
To rychlostní zaostávání Renaultu a nejvyšší rychlost ForceIndia jde na vrub šasi, nikoli motorů. FI je skvělé pokud jde o rychlost, ale v zatáčkách to letos tak slavné není (prostě vyšší maximální rychlost na úkor přítlaku), a u RB a McLarenu je to letos naopak, mají více přítlaku a odporu než je třeba.
uzivatel003439
23:42 12.05.2018 84.136.18.XXX
Nevím, ale připadá mi jestli medvídek neoprasil pro poslední kvaldu nějakým způsobem svůj oblíbený kvaldakod? Děkuji za případné názory a nesezerte mne. Cus