DISKUZE K ČLÁNKU Analýza sektorů: Hamilton prolomil rekord Barcelony, motor Renault na rovinkách propadl

BARCELONA - NEJRYCHLEJŠÍ SEKTORY A MAXIMÁLNÍ RYCHLOSTI KVALIFIKACE; Jakých časů a rychlostí dosahovali piloti během kvalifikace a s jakými strategiemi nejpravděpodobněji nastoupí do zítřejší Velké ceny Španělska?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Analýza sektorů: Hamilton prolomil rekord Barcelony, motor Renault na rovinkách propadl

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 40, poslední 13.05.2018 14:59 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 4 lidé) 13.05.2018 00:53
Tak se v Barceloně před chvíli pořádně rozpršelo. »
» S-fan (Hlasovali 4 lidé) 13.05.2018 09:38
Děkujeme redakci za super rozbor, konkurence by… »
» Jo (Hlasovali 3 lidé) 13.05.2018 09:52
Zdravim ,by som sa chcel spytat redakcie … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

uzivatel003302

uzivatel003302

109.105.39.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel002995

uzivatel002995

193.80.84.XXX
Uz loni informoval Petr, ze to pozdni razeni u McL bylo zpusobovano slabym motorem. Logicky neni oduvodnitelne davat ke slabsimu motoru tezsi prevodovku.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

89.24.50.XXX
No i když bude na závod sucho, bdue to jako v pátek, žádný grip a Gorsjean v kačírku 11

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Pokud jde o maximálku, je dobré se podívat i na maximálku TorroRosso, jež nemá zrovna TOP šasi, a i motor je nejslabší v poli, a přesto TR je rychlejší než RB a McLaren. U RB už dlouhodobě ladí auto na větší přítlak a odpor, což v závodě tolik nevadí, protože když jsou rychlejší v zatáčkové sekci a dotáhnou se na soupeře, tak jim na rovince k předjetí pomůže DRS, ale v kvalifikaci je pak nižší rychlost víc vidět a RB se na něj rád vymlouvá.

U McLarenu mě už od roku 2013 příjde že mají příliš velký aero odpor, který je víc brzdí na rovinkách, než aby jim pomáhal v zatáčkách, což se v době když měli motor Honda dalo svést na motor, ale teď je vidět, že nemají kvalitou přítlaku na RB v zatáčkách, a na rovince jsou díky velkému odporu rovněž pomalejší.

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel002995

uzivatel002995

193.80.84.XXX
Staci si precist vysvetleni Sainze, proc v Baku museli nasazovat male zadni kridlo oproti FI aWillimasu.
"Renault musel postupovať inak; keďže francúzsky motor nie je natoľko silný, tím nasadil menšie zadné krídlo a takto si umelo zvyšoval maximálku na rovinke."

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Myslím že mu ani tak nejde o informace z online článku, ale o tu diskuzi a sdílení momentálních dojmů. Já osobně třeba při závodu do diskuze nepřispívám, to jen sleduji závod, ale někteří to maj jinak. V kvalifikaci to je jiná, tam jsou přestávky a na komentář je čas.

+ 2 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Jel s jejich mapou pro Q2 a Q3. Vzhledem k tomu, že náskok velké trojky je tak markantní, nemají potřebu v Q2 huntovat motor více, než je třeba. 03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Interpunkce chybí jen před spojkou jestli. To prase je důsledkem chybějící diakritiky. 03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.160.XXX
Díky Adi. Převodovka na to vliv mít může, ale to by zas mělo být u všech tří týmů více patrné v jiných oblastech (akcelerace).

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.160.XXX
Zkoušeli jsme to a moc velkou čtenost to nemělo. Navíc lidé díky Twitteru a oficiálnímu livetimingu mají podle mě během závodu lepší přehled, než při čtení online zpravodajství. Ale bude-li zájem, můžeme to přehodnotit. A asi bychom potřebovali i personálně posílit.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

212.96.178.XXX
Děkuji Petrovi za analýzy kvalifikací. Tento typ článků mám moc rád a vždy se na ně po kvalde velmi těším. Dobrá práce! :) Každopádně v přenosu jsem si všiml jiného zprevodovani u aut s PJ Renault oproti F a M... 8. Stupeň tam dávali o dost později a podle mě ho měli těžší než M a F. I to má vliv na rychlost na konci rovinky. Jinak souhlasím s airwarem, že je to zde primárně o šasi (viz Williams, FI a TR), ne o výkonu motoru. Ale už se těším na nasazení nových rekuperatoru v Kanadě. To by mohlo hlavně v kvalifikaci pomoct.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel003439

uzivatel003439

84.136.18.XXX
Chtěl jsem napsat neoprášil , sorry píšu z německé klávesnice a ještě nemám všechny výrazy . A občas se taky prekouknu nebo překlepnu.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jo

Jo

88.105.170.XXX
Zdravim ,by som sa chcel spytat redakcie ,neuvazujete robit kvalifikaciu a preteky on line?Chodim na konkurenciu ale tam sa to neda niekedy citat.(nevadi mi opacny nazor ale to hejtovanie)

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
S-fan

S-fan

212.111.22.XXX
Děkujeme redakci za super rozbor, konkurence by se měla učit. 03 01

+ 4 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Snad se rozumně vyčasí, už by to chtělo letos jeden regulérní závod, kde by rozhodovala výkonnost a ne štěstí a náhoda.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
To rychlostní zaostávání Renaultu a nejvyšší rychlost ForceIndia jde na vrub šasi, nikoli motorů. FI je skvělé pokud jde o rychlost, ale v zatáčkách to letos tak slavné není (prostě vyšší maximální rychlost na úkor přítlaku), a u RB a McLarenu je to letos naopak, mají více přítlaku a odporu než je třeba.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Díky za zapravodajství. 01

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Za myšlenku Tě nikdo nesežere, za chybějící interpunkci ano. Chvíli jsem uvažoval, co má medvídek společného s prasetem. 02

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.160.XXX
Tak se v Barceloně před chvíli pořádně rozpršelo.

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel003439

uzivatel003439

84.136.18.XXX
Nevím, ale připadá mi jestli medvídek neoprasil pro poslední kvaldu nějakým způsobem svůj oblíbený kvaldakod? Děkuji za případné názory a nesezerte mne. Cus

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu