DISKUZE K ČLÁNKU Honda koncept motoru nemění, vztah s Toro Rosso podle ní bude rovnoprávnější
Honda bude mít v novém partnerství s Toro Rosso díky nabytým zkušenostem větší slovo než v předchozím svazku s McLarenem. Usilovně pracuje na integraci své pohonné jednotky do nového šasi, její koncept však nemění.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Honda koncept motoru nemění, vztah s Toro Rosso podle ní bude rovnoprávnější
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mike17
11:50 29.11.2017 185.149.130.XXX
Hmm, ty máš co vykládat o realitě. Tak je taková, že za posledních 6 závodů nedokončil kvůli poruše motoru závod Mclaren pouze 1x, Renault 9x!!!!!! A povídej tu něco o spolehlivosti, nebo o vyjímečném Mexiku a podělaném 1 závodě. A které 2 závody na konci sezony nikdo s Renaultem neodstoupil ??? Poslední a?
Když už tu mluvíš o popírání reality, tak se na ty čísla aspoň podívej.
Když už tu mluvíš o popírání reality, tak se na ty čísla aspoň podívej.
GRAHAM
11:36 29.11.2017 77.236.218.XXX
Porovnávej porovnatelné, řešme výkon a tam je renault úplně někde jinde než Honda.Ano na konci životnosti motorů mají problémy, ale osobně věřím, že pro rok 2018 to vylepšily. Zneužívat rozdilnost šásek je stupidní.
Nebo snad nevidíš, že Mclaren z Hondou v zádech a tam je výkon jasně daný a už se dlouho nevylepšil, je schopna držet krok s auty které mají Mercedes na "zadku"? Divný viď...
Nebo snad nevidíš, že Mclaren z Hondou v zádech a tam je výkon jasně daný a už se dlouho nevylepšil, je schopna držet krok s auty které mají Mercedes na "zadku"? Divný viď...
Kaša
08:09 29.11.2017 82.142.123.XXX
El Senore, nechápu jak můžeš mít tak zkreslený pohled.
Jde vidět že Adi je fanouškem Renaultu, ale ty jsi dost mimo v pohledu na výkonnost Renaultu a Hondy a taky jejich budoucnost v roce 2018 a dále.
Renault má sice poslední měsíce velmi špatnou spolehlivost, ale výkonnostně se na špičku docela dotáhl (cca 25-30 koní v race modu?). A jsou tu zprávy že obětoval rok 2017 na úkor roku 2018.
Zato Honda je tragická a prý má i velké zpoždění s vývojem na rok 2018.
Prostě McL ví co dělá a ví že je lepší utéct od Hondy k Renaultu.
Jde vidět že Adi je fanouškem Renaultu, ale ty jsi dost mimo v pohledu na výkonnost Renaultu a Hondy a taky jejich budoucnost v roce 2018 a dále.
Renault má sice poslední měsíce velmi špatnou spolehlivost, ale výkonnostně se na špičku docela dotáhl (cca 25-30 koní v race modu?). A jsou tu zprávy že obětoval rok 2017 na úkor roku 2018.
Zato Honda je tragická a prý má i velké zpoždění s vývojem na rok 2018.
Prostě McL ví co dělá a ví že je lepší utéct od Hondy k Renaultu.
uzivatel001639
23:14 28.11.2017 178.255.168.XXX
Jenze McL nemuze vedet, ani nikdo jiny, co bude ve 2019. Je rozdil bojovat vpredu a bojovat o titul. McL se po trech bidnych letech rozhodl bojovat vpredu, ale klidne to muze znamenat, ze za 2,3 roky bude bez sance na boj o titul a bude stale jen bojovat vpredu. Ty radoby realna data jsou nesmysly, takova data nikdo nema.
Pro me je Renault stejna slibotechna jako Honda.
Pro me je Renault stejna slibotechna jako Honda.
uzivatel001639
22:53 28.11.2017 178.255.168.XXX
Ja ti nevim, ale co ze??? Kdo byl nejspolehlivejsi do letosniho roku v poli?
zajima me era hybridnich turbomotoru a tady je proste Renault slabota, jak vykonova tak spolehlivostni. RB uz jednou vypovedel smlouvu a letos je to znovu velka bida. S tebou se nema cenu bavit na tema Renault.
Co ze stahly na cca 1/4??? vykonovou ztratu? Dnes maji cca 40 koni a ty chces rici ze meli v roce 2014 cca ztratu 120 koni? To je dle meho nesmysl. Kdo tvrdi, ze ma dnes Renault mensi ztratu, tak take lze. Pokud ma jet Renault se stejnou spolehlivosti jako Mercedes tak tech 40 koni ma. Pokud nastavenim ztratu zmensi, tak je to oproti konkurenci na ukor spolehlivosti a takto ty motory nejdou porovnavat, protoze takto nejdou provozovat dlouhodobe.
Jinak kdyby byl Renault takovy zazrak jak tvrdis a jak tvrdi McL, ze testuji jiz motor pro rok 2018 tak by RB tak hlasite neprotestoval proti 3 motorum. RB protestuje proto, ze ma s Renaultem jiste zkusenosti a kdy jim loni take slibovali. McL nemuze nic resit, je rad, ze dostane o 40 koni vykonejsi motor a ceka ze se bude konat zazrak, coz oproti Honde asi bude, ale oproti Mercedesu bohuzel.
Ty cekas, ze renault udela pokrok jen diky tomu, ze proste na motoru pro rok 2018 delali dele nez jini. Ale to je o tomjestli na to vubec maji. Kdyz vidim letosni rok, tak slibovali a nic. Ztrata porad dost velka na spicku, spolehlivost bidna a treba MGU-K se zpozdenim 1/2 roku. Ty v tomto vyrobci vidis proste neco co tam neni. Honda ma sice pomale tempo vyvoje, ale pres zimu dokazala vyvinout komplet motor a pripravit ho pro prvni zavod, coz je trochu slozitejsi nez jedno MGU-K.
Ja si proste za tu chvilku co je Honda v F1 nedovolim hodnotit ceho je schopna a za 1,2,3 roky. Ale u Renaultu jsou videt vysldky za posledni desetileti a vykon tam proste nikdy nebyl, tedy ne takovy, ze by byl nejlepsi v poli
zajima me era hybridnich turbomotoru a tady je proste Renault slabota, jak vykonova tak spolehlivostni. RB uz jednou vypovedel smlouvu a letos je to znovu velka bida. S tebou se nema cenu bavit na tema Renault.
Co ze stahly na cca 1/4??? vykonovou ztratu? Dnes maji cca 40 koni a ty chces rici ze meli v roce 2014 cca ztratu 120 koni? To je dle meho nesmysl. Kdo tvrdi, ze ma dnes Renault mensi ztratu, tak take lze. Pokud ma jet Renault se stejnou spolehlivosti jako Mercedes tak tech 40 koni ma. Pokud nastavenim ztratu zmensi, tak je to oproti konkurenci na ukor spolehlivosti a takto ty motory nejdou porovnavat, protoze takto nejdou provozovat dlouhodobe.
Jinak kdyby byl Renault takovy zazrak jak tvrdis a jak tvrdi McL, ze testuji jiz motor pro rok 2018 tak by RB tak hlasite neprotestoval proti 3 motorum. RB protestuje proto, ze ma s Renaultem jiste zkusenosti a kdy jim loni take slibovali. McL nemuze nic resit, je rad, ze dostane o 40 koni vykonejsi motor a ceka ze se bude konat zazrak, coz oproti Honde asi bude, ale oproti Mercedesu bohuzel.
Ty cekas, ze renault udela pokrok jen diky tomu, ze proste na motoru pro rok 2018 delali dele nez jini. Ale to je o tomjestli na to vubec maji. Kdyz vidim letosni rok, tak slibovali a nic. Ztrata porad dost velka na spicku, spolehlivost bidna a treba MGU-K se zpozdenim 1/2 roku. Ty v tomto vyrobci vidis proste neco co tam neni. Honda ma sice pomale tempo vyvoje, ale pres zimu dokazala vyvinout komplet motor a pripravit ho pro prvni zavod, coz je trochu slozitejsi nez jedno MGU-K.
Ja si proste za tu chvilku co je Honda v F1 nedovolim hodnotit ceho je schopna a za 1,2,3 roky. Ale u Renaultu jsou videt vysldky za posledni desetileti a vykon tam proste nikdy nebyl, tedy ne takovy, ze by byl nejlepsi v poli
uzivatel001639
22:40 28.11.2017 178.255.168.XXX
Ja si nemyslim, ze o tom nekdo pochybuje. Tedy o tom, ze McL pujde nahoru, ale jestli bude boovat s Mercedesem je tezke hodnotit. To se proste neda odhadnout, podivejme se na posledni zavod, staci par desetin na kole a je to rozdil tridy. McL zatim diky Honde ztraci hodne na kolo, ale jestli to dokaze motor Renault stahnout se neda odhadnout, Takze se klidne muze stat, ze bude McL bojovat jen s RB a Mercedes bude klidne stale o 1/2 tridy jinde
Adi
20:59 28.11.2017 212.96.178.XXX
Stát se může cokoliv, ale toto je spíš tvé přání, než odraz reality. Kdyby měl Mclaren od Hondy reálná data o tom, že příští rok bude Honda na úrovni Renaultu, nikdy by od nich neodešli. Jenže měli jen 3 roky slibu a verze 4.0 se tak dlouho odkladala, že se odložila na další sezónu. Jinak souhlasím, že Honda nejsou žádné ořezávátka a že umí postavit skvělé motory, to bez debat.
Adi
20:48 28.11.2017 212.96.178.XXX
Ty hodně věříš rčení, že 1000x vyřčená lež se stává pravdou. Ale nezapomínej, že tady vždy budou lidi, aby tě opět upozornili, že píšeš nesmysly. Renault stáhl svoji ztrátu na Mercedes na cca 1/4 toho, co ztrácel v r. 2014. Nejvíce stáhli loni a letos. Od 2. Poloviny roku 2015 do letošního roku byl Renault nejspolehlivější PJ v poli. Podle neoficiálních informací do toho Renault za poslední rok a půl sype opravdu hodně a to se projeví pevně doufám již příští rok. Letos měl Renault 3x tolik zpětné vazby a tedy i dat co Honda a příští rok bude mít feedback z technologicky špičkového McLarenu namísto slabého TR. Motor pro rok 2018 mají na stolici o mnoho déle než Honda. Nezlob se na mě, ale nevidím moc indicií, proč by měla příští rok Honda Renault dotáhnout.
Adi
20:33 28.11.2017 212.96.178.XXX
Pořád máš tendenci popírat realitu. Ta je taková, že Renault je v race módu max 20 ps za Mercedesem a defakto na úrovni Ferrari. V qualifikacnim módu více, ale mají ho stále lepší než Honda. Honda je za Renaultem minimálně 50 ps, možná i více. Renault má letos úplně jiný koncept než loni. Renault podělal Mexico, jinak je o mnoho spolehlivější než Honda a loni byl nejvíce spolehlivý ze všech. RB letos od začátku sezóny mělo PJ v okně pro vítězství, ale jejich slabé šasi jim boj o titul zhatil.Tolik fakta. Dále Je velmi pravděpodobné, že příští rok nebude hlavní rozdíl motor, ale šasi, tedy kromě Hondy. Jen totálně slepý člověk si dovolí srovnat Hondu s Renaultem. Honda líže dno od nástupu do hybrid éry. Mají 3 roky nejslabší, nejporuchovejsi a nejžravejsi motor a od příštího roku jeden z,nejslabších týmu v poli s dvěma sotva průměrnýma pilotama. Já se narozdil Id vás (myslím hlavně Mika a Jena, ale i tebe) nemám potřebu jako malé dítě posmivat někomu, komu se nepovede část sezóny. Mě nedělá dobře utahovat si s Hondy, ale ta automobilka zatím předvedla opravdu mizernou práci a ani trochu nerozumím, jak idiot Richter může letošní tragédii Hondy srovnávat s Renaultem, který podělal jeden závod, který ovlivnil zbytek sezóny. Tzn. 2 další závody. Kde btw neodstoupil nikdo s PJ Renault kvůli závadě....
Situs
20:23 28.11.2017 85.70.164.XXX
No mnohem výše, pokud budou lepší než 4 tak to znamená že bojují se špičkou na úrovni Mer, Fer, RB. A já nepodceňuji ani tovární Renault který se jednoznačně dere nahoru a TOP 5 má myslím příští rok zaručen. Sním o tom že McLaren bude bojovat s RB a s Ferrari, přijdou pódia, ale nemalá skupina uživatelů se této vizi dost vysmívá, tak si prostě počkejme.
uzivatel001639
20:09 28.11.2017 178.255.168.XXX
Kdyz se dnes podivame kde je McL a TR tak je jasne, ze musi dojit k vymene pozic.U McL musi byt ten posun hodne vyrazny, mnohem vyse nez na 5. misto.
uzivatel001639
20:07 28.11.2017 178.255.168.XXX
takze rikas, ze si Renault do roku 2020 nevrzne, protoze poslednich 5 let je oproti Ferrari a Mercedesu totalne mimo. Jejich motory resp. pochodne nemaji vykon a dost casto plapolaji
uzivatel001639
20:06 28.11.2017 178.255.168.XXX
Jinak pokud je dnes 9. McL, tak se da asi tezko cekat TR na 7. miste. Konec je docela vyrovnany a da se cekat ze Tr bude bojovat o 8.-10.misto. Boj o 7. misto by byl velky uspech.