DISKUZE K ČLÁNKU Honda koncept motoru nemění, vztah s Toro Rosso podle ní bude rovnoprávnější

Honda bude mít v novém partnerství s Toro Rosso díky nabytým zkušenostem větší slovo než v předchozím svazku s McLarenem. Usilovně pracuje na integraci své pohonné jednotky do nového šasi, její koncept však nemění.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda koncept motoru nemění, vztah s Toro Rosso podle ní bude rovnoprávnější

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 100, poslední 12.12.2017 12:47 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Kaša (Hlasovalo 7 lidí) 29.11.2017 08:09
El Senore, nechápu jak můžeš mít tak zkreslený… »
» Mac_ (Hlasovali 4 lidé) 28.11.2017 14:49
Z vyjádření Hasegawy čti mezi řádky: U TR ta naše… »
» Adi (Hlasovali 4 lidé) 28.11.2017 20:59
Stát se může cokoliv, ale toto je spíš tvé přání,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

uzivatel001639

uzivatel001639

84.244.113.XXX
Jinak ja neverim, ze Renault bude na urovni Mercedesu. Pokud bude RB bojovat s Mercedesem tak jen diky sasi, jako ted McL jezdi dobre jen diky sasi takze za me plus a na konci sezony diskuze o pokroku 03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

84.244.113.XXX
Nema smysl se tu dohadovat. Jak na tom kdo bude se ukaze za malou chvilku a konec sezony take uvidime, takze muzem pak zhidnotit pokroky. Takze si pockejme. Pristi rok neni dulezity jde o dlouhodoby horizont. Dlouhodobe zatim neni Renalt schopen pripravit spickovy produkt. Honda ho zatim neni schopna pripravit kratkodobe. Uvidime za 2, 3 roky.
Jinak to o tom obetovani sezony u Renaultu, jsem tu zacal uvadet ja, kdyz se ukázalo v polovine sezony, ze letos opet Renault neni schopen pripravit konkurenceschopny motor, s kterym se da utocit na titul. A to pritom na konci lonskeho roku RB uvadel, ze ma od Renaultu info, ze prace na letosnim motoru jdou dobre. Takze letos zadna sezona obetovana asi nebyla. To neznamena, ze se pristi rok motor nemusi Renaultu povezt, urcite na nem zacal delat drive nez Honda. Ale je tu spise otazka, bude vyvoj Renaultu stacit na ze dozene Mercedes a to jak vykonem tak spolehlivosti? Kdo si mysli, ze Renault pristi rok dozene Mercedes da mi minus, kdo si mysli ze Renault bude opet tam kde dnes, to znamena ztrata 20-40 koni a horsi spolehlivost da mi plus. Klidne muzete i do reakce, at muzeme pristi rok hodnotit kdo mel jen zbozna prani.
Jinak se zdrzuji dalsich komentaru, jsou to u vsech jen dohady, pockam si na vysledky jarnich testu, zacatku sezony a jejiho konce. Pak muzeme a budeme hodnotit 03

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

185.4.201.XXX
Renault udělal letos největší výkonnostní skok zlepšením šasí Red Bullu. 12 Továrna ztrácí na špičku stále stejně. Většinou 2 vteřiny v kvaldě, kolem kola v závodě. 11

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

185.4.201.XXX
Jestli měl RB stejně kvalitní šasí, tak gratuluji Renaultu k jedné z nejhorších. Pokud by mělo platit vyřčené a výkonově jsou tedy téměř srovnáni, tak proč jede továrna pořád takovou bídu? 12 Jdu pro popcorn a pozorně poslouchám. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

185.4.201.XXX
On zatím víc nezná. 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

185.4.201.XXX
Tak ona je to s nima diskuze jak s kozou tanec. V podstatě to můžeme vést i tak, že motory Mercedes a Ferrari jedou bídu, protože Force India a Haas v. průběhu sezóny ztráceli na tovární Renault svůj náskok. Takže z toho jasně vyplívá, že je Renault nejen těsně za nimi, ale už možná 100 koní před nimi. 12 Kdyby se ti trubci pořádně koukali na poslední závod, tak tam jeli téměř všichni naplno. Lewis by asi uměl ujet ještě trochu více, ale to už je spekulace. Nicméně Mercedes ve Valteriho rukách umí nadělit Vettelovi 15 vteřin v cíli. Red Bullu půl kola. Zbytku světa skoro všem kolo. Spíš mi z toho vyšlo, že Mercedes si hlídá mírný odstup, aby měl 120% jistotu spolehlivosti a přesto vyhrál. Ten rozdíl byl vidět i ve Spa. Reálně to spíš vypadá tak, že 25 koní v rámci celé křivky ztrácí Ferrari. 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Koukám, že pro tebe jsou jabka a hrušky úplně všechno. 12

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
jabka hrušky xxteení.....

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
To, že je na tom Honda hůř tu opakuješ pořád. A pořád to nikdo nezpochybňuje. Na rozdíl od Renaultu udělala viditelný pokrok měřitelný v číslech (samozřejmě i šasi Mclarenu a to možná i větší než Honda). Renault ho dokázal udělat ve výkonu na úkor spolehlivosti. Tak to vrátil zpět a v závodech jsou výkonově téměř tam, kde byli na začátku sezony. 03

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
01 A teď přijde velké ticho. Jako pokaždé, když si člověk dá tu práci a dohledá skutečné časy a odstupy. 12

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
01

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Takže chceš říct, že to, jak se Mercedes zachoval v roce 2014 k McLarenu bylo OK a fandíš takovému přístupu? Mercedesu sice fandím, ale mě to teda moc OK nepřišlo, byť k tomu měli legitimní důvody. Stejně jako mi nepřijde OK, když platícímu zákazníkovi řeknu, že celý rok nedodávám špičkový produkt a ještě jsem mu před koncem sezóny ukončil podporu ... Oboje chování je podlý přístup automobilek ...

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Ano, RB letos zapracoval nejlépe na šasí. Vynechme Red Bull a podívejme se na ostatní týmy s Renaultem a jejich ztrátu v kvalifikaci na začátku a konci sezóny ... Je pořád stejná. A to se pořád mluví o tom, že Mercedes letos šasí celkem pohnojil.
Tak jakou další zajímavost máš připravenou? A buď tentokrát tak laskav, podkládej to trochu relevantními fakty, ne překrucováním částí skutečností, které se Ti hodí zrovna do krámu.
Rok a chvíli mladý tým? To myslíš Cikrus Abiteboul? To není nová stáj, jen je tu dobu pod novou taktovkou. Ale i kdybychom to tak brali, tak kde RB dýchal na záda? Austrálie (RB 10 - R 0), Čína (RB 27 - R 0), Bahrajn (RB 10 - R 2). Mám pokračovat?
Jinak souhlas s tím, že McLaren snížil relativní ztrátu i díky šasí. Přeci jen by si toto asi ostatní stáje nevymýšlely.
Jen na závěr? Co pro Tebe znamená Renault hater? Je to někdo, kdo reálně pojmenovává výkony Renaultu? 03

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Tak což o to. Ono to klidně může být 25-30 koní. Není problém udělat křivku, kdy motor pojede jen ve vyšších otáčkách a ze zatáčky to potom stojí. To pak můžeš mít top speed, ale je to k ničemu, protože motor nemá pružnost a v technické pasáži nejede. Ferrari a Mercedes mají motor, který jede po celé trati. Red Bull má špičkové aero, tak může obětovat trochu pružnosti v zatáčkách, aby to pak fungovalo na rovinách, kdy potom v maximálních otáčkách Renault nejspíš tolik neztrácí. Hlavně to stejně tolik nevadí, jestli má motor 870 nebo 900 koní maximální výkon je jedno. Pokud Mercedes umí dávat 870 koní už o 300 otáček níž, tak to pak nese další výhody, co se týká doby použitelnosti toho výkonu. To potom dělí motory na ty s potenciálem zajet nejrychlejší kolo a výjimečně vyhrát závod a ty s potenciálem válcovat šampionáty. Taková je realita, za kterou jsme tady jak na pranýři. Nejhorší je to, že tohle není z Adiho věštecké koule, ale je shrnuté v sekcích Tabulky a Výsledky GP a stačí se tam podívat. 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

81.19.11.XXX
Problém je v tom, že kdyby Ostatní výrobci jezdili s výkonem Hondy, tak mají 100% spolehlivost a Mercedes by potřeboval 1-2 motory na sezónu, Ferrari 2 a Renault 2-3 dle zákazníka. 03

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Že jo? Jestli stejné předvedou příští sezonu, tak snad pojedou na ten boj o bednu. 12

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Jaké souvislosti? Že z posledních míst jezdí na bodech není zlepšení? Že se procento vypadnutí zlepšilo z 83% na 17% také není zlepšení? Hmm, tak OK.
A pokud jde o to hádání, dám ti otázku: Reagoval jsem já na tvůj, nebo ty na můj komentář? Kdo s kým se chtěl pohádat?

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Dost lidí? Je vás tu tak 5 co máte Renault za kvalitní motor. K těm tvým číslům (jsem rád, že jsi konečně nějaké použil 03). Co znamenají? Že RB se stejným motorem je i v kvaldě o 0,3-0,5s rychlejší, jak tovární tým s podobným rozpočtem. A to je jako ostuda? V závodě to pro fabriku tak dobře nevypadá. O tom, jak je rok a půl starý píše dole Rock. Dodám jen, že Lotus koupili před více jak 2 roky. Koupili 6-tý tým tabulky a za 2 roky z něj udělali 6-tý tým tabulky. To je dokazuje, proč vtipkuju na téma jejich boje o titul v příští sezoně.
Znovu k tvým číslům. RB se zlepšil o 1s a z toho motor o 0,3s. No já si dal tu práci a vyjel si všechny ztráty na Mercedes v kvalifikacích za celý rok. Opět vezmu prvních 6 závodů (klidně si řekni o 7 nebo o 5) a průměrné ztráta na začátku sezony byla 0,979s na kolo. V posledních 6-ti 0,432s. Pouhým odečtením docházím k rozdílu 0,547s. Jestli Renault za celou sezonu v kvalifikačním módu nedokázal navýšit výkon ani o koník, pak to může odpovídat zlepšení šasi. Pokud výkon navýšil, pak to nebude zdaleko tolik. Prostě si vyber, buď je Renault neschopný, nebo RB nezlepšil šasi tolik co píšeš. No v každém případě to není 0,7s. Teď jde jen o to, o kolik ses seknul ve výpočtu. 03
A pak jsou tu poslední 2 závody. Výkony v kvaldě jsou podobné jako předtím (0,303 a 0,728), ale v závodě už nevyhráli, ale dojeli s obrovskou ztrátou 33 a 46s. Tak čím to je? Jen na závod si zhoršili šasi? Já bych vysvětlení měl. Stejné, jako Abiteboul, ale tobě se nelíbí. 03

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Nahoře ti to celkem šlo. 03 Správně jsi vyhodnotil situaci. Stejně tak můžeš dát zdůvodnění, proč jsou výsledky Mclarenu na začátku a na konci sezony tak brutálně rozdílné. O počtu motorů to není. Na začátku jich spotřebovali mnohem víc, než na konci. 03

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Výborně, na tom se shodneme. To vyvětluje, proč dokázal na začátku podzimu vyhrát i jinde než na tratích typu Monako. Teď je otázka, proč to samé neuměl na jaře, v létě, nebo poslední 2 závody. Mé vysvětlení je, že musel Renault stáhnout výkon na předchozí úroveň, kvůli poruchovosti. A protože v tomto nastavení ztrácí RB 0,5-1s na kolo, deficit výkonu bude o dost vyšší než 25k.
Je v podstatě to, co říká Aboteboul. Tak nevím, proč se tomu tak bráníte. Ten váš odpor k této možnosti pak svádí k posměškům. 03

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu