DISKUZE K ČLÁNKU V přímém souboji bychom porazili i Ferrari, hlásá hrdě Red Bull
Red Bull po Velké ceně Malajsie hlásá, že by porazil v přímém souboji o vítězství po Mercedesu i Ferrari, pokud by nemělo technické problémy a Sebastian Vettel by nestartoval z posledního místa.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: V přímém souboji bychom porazili i Ferrari, hlásá hrdě Red Bull
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
jon
08:16 05.10.2017 194.228.59.XXXHodně přítlaku a k předjíždění podle mě pouštěl agresivní mapu motoru. Má teď motor k dobru a musí riskovat, tak už nemusí jet údržbu a ždíme z auta, co se dá. On už teď v podstatě nemá co ztratit. Musí zvrátit nepřízeň papírových předpokladů. Ale moc si nepomáhá těmi labilními zkraty.
-
-
-
-
-
-
-
mi88ki
10:57 03.10.2017 165.72.200.XXX1) Když je tvrdá a pak měkčí výhodnější, proč si tedy berou týmy, které si mohou vybrat startovní gumy většinou nejdřív tu měkčí?
2) To pochybuji, zvláště, když Daniel mohl reagovat přechodem na úspornější režim a uspořené palivo pak použít při jízdě na volném vzduchu. Takže ta ztráta za Valterim může být jen relativní.
3) OK, Daniel byl pomalejší než Max ať už důvody byly jakékoliv.
4) Max pravděpodobně nejel naplno v závěru, kdy už nebylo pochyb o vítězi. Nicméně pochybuji, že by Lewis nejel většinu závodu naplno, zvláště když byl mnohem rychlejší než jeho kolega a že by RedBull dokázal porazit Mercedes jen tak na půl plynu. Nemluvě o tom, že Max se skoro neudržel po závodě na nohách, což tedy nevypadalo, že by to odjel s prstem v nose ...
Seb na to sice musel tlačit ale taky většinu závodu odjezdil za někým, ztrácel souboji mnoho času, třeba jen za Alonsem mohl ztratit klidně dvě sekundy za každé kolo, což je dost rozdíl oproti jízdě v čistém vzduchu, jaký měl Max.
Není pochyb, že Redbull byl rychlejší než překvapivě slabší Mercedes, ale Seb za mnohem obtížnějších podmínek jezdil minimálně stejně rychle jako Redbully, což svědčí o tom, že Ferrari by na čistém vzduchu muselo být přece jen o trochu rychlejší.-
Duncan66
12:25 03.10.2017 194.228.76.XXX1) protoze v Q2 by nemeli jistotu se dostat do Q3 na tvrdsi smesi a samozrejme, kdyz zbytek ma tu mekci, tak je slozitejsi predjizdet, kdyz se dostanes do provozu. Ale pokud beres v potaz prazdnou trat, jak dela propocet Pirrelli, tak rychlejsi byva diky plne nadrzi strategie nejdrive tvrdsi a potom mekci.
Vettel v prubehu druheho kola byl 12. za Alonsem. Za nim neco ztratil ale pote nemusel absolovovat zadne slozite souboje, kdyz nekoho dojel, tak ten odjel menit gumy.
Ke konci Vettelovi odesly gumy a ztratil vyrazne. A i nejlepe byl na Maxe kolem 20s.
Mozna ze Horner keca, ale zase tak nerealne to nevypada.-
mi88ki
14:59 03.10.2017 165.72.200.XXXNo právě, jak píšeš "Ale pokud beres v potaz prazdnou trat", což očividně nemohl plánovat. Prostě to riskli, že se moc nezaseknou v provozu ale máš pravdu, že až na boj s Alonsem to zase tak hrozné nebylo. Když jedeš za soupeři , kteří jsou o dvě sekundy pomalejší, ale jsi na tvrdších gumách, tak se ten výkonnostní rozdíl z poloviny krátí a buď do toho jdeš po hlavě nebo šetříš gumy a palivo.
Nicméně, na startu na tvrdších gumách spíš ztratíš než získáš, což taky hraje důležitou roli. Na měkkých máš pro změnu vyšší šanci se rychleji probíjet polem. Takže záleží i na štěstí resp. provozu, ale říct dopředu, že jsou na první stint výhodnější tvrdší gumy, takhle to zevšeobecnit nejde, neb většina, která si může vybrat, preferuje spíš opak.
-
-
-
-