DISKUZE K ČLÁNKU Lotus: Grosjean před nárazem Verstappena nezpomaloval dříve, ale o 5 m později

Šéf traťových činností Lotusu včera na Twitteru uvedl, že Romain Grosjean nebrzdil před srážkou s Maxem Verstappenem dříve, ale o 5 metrů později.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Lotus: Grosjean před nárazem Verstappena nezpomaloval dříve, ale o 5 m později

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 28.05.2015 14:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» erdedy (Hlasovalo 10 lidí) 28.05.2015 08:16
Tak jo... Ked to potvrdila telemetria, je to… »
» MrWashek (Hlasovali 3 lidé) 28.05.2015 09:48
Taky sem koukal co to vydrželo. To musela být… »
» MrWashek (Hlasoval 1 člověk) 28.05.2015 14:52
No v téhle zatáčce to vždycky bylo hrbolaté,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • rock

    37.188.232.XXX
    Max a Romain Holt Max to do té zatáčky píchl jak vidle do hnoje a dopadlo to, jak to dopadlo. Stane se. Příště mu třeba dojde, že občas nezaškodí přemýšlet.
    A Romain alespoň vidí, jaký to je, když se na něj někdo přiřítí s vočima podlitejma krví. Pár sezón zpátky to býval on, kdo takhle strašil zbytek startovního pole, teď se to obrátilo 03 .

    + 6 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kronos

    93.185.2.XXX
    Zavinění bylo jasné od začátku Po závodě jsem psal že při záběrech z kokpitu se mi zdálo že Grosjean brzdil dříve ale že to nemohu posoudit protože nemám data. Nyní je podle dat jasné že důvod proč to vypadalo že brzdil dříve je to že Max byl moc rychlý a prostě to nezvládl. Otázkou je jestli to předjetí bylo vůbec reálné i bez této chyby. Stalo se a věřím tomu že si dá příště pozor.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • MrWashek

      MrWashek

      89.24.200.XXX
      No v téhle zatáčce to vždycky bylo hrbolaté, takže tam je jednoduché zablokovat kola. Ale četl jsem, že před letošní VC upravovali povrchy, tak možná proto si na to Max věřil a kdyby se hned nestrefil do Grosjeanovi nápravy, tak to možná dobrzdil. To by ale podle mě stejně bylo posouzeno jako nebezpečný manévr.

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • XR

        109.81.245.XXX
        Letos upravovali skoro 80 % povrchu, ale hrboly před 1. zatáčkou a Mirabeau zůstaly. Jejich průjezd piloti letos bez FRICu zvládali hůře, častěji se blokovala kola.

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Jenik

    89.176.246.XXX
    kolize Myslím, že není pochyb, čí je to chyba. Ale Verstappena bych nekriminalizoval, jak se děje v různých diskuzích; jedna chyba z něj nedělá nebezpečného jezdce a nemyslím, že v tom hrál roli věk. V Monaku už byli k vidění podobné hlouposti od daleko zkušenějších jezdců. Třeba loni od Kimiho. Nejvíc mě ovšem překvapuje, kolik vydrží zadní kolo/zavěšení lotusu.

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • MrWashek

      MrWashek

      89.24.200.XXX
      Taky sem koukal co to vydrželo. To musela být rána jako z děla když se TR rozpadlo na kousky. Ještě by měl být Lotus stoprocentní s upevněním karoserie, aby jim to samovolně nevzlétalo jako v Barceloně :D

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • eR

      62.245.107.XXX
      Minulý rok v Austrálii se Bottas dotkl zadním kolem bariéry a všichni se divili, že to kolo neurval. Inženýr z Williamsu následně prozradil, že závěsy byly kvůli Maldonadovi posíleny a jsem si jistý, že to samé udělal i Lotus. 12

      + 5 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    80.87.214.XXX
    Mi to posúdiť nemôžme,... ...dá sa to objektívne len z dát, ktoré mali k dispozícii komisári FIA s prvej ruky, preto dúfajme, že to podľa toho aj posúdili. 11 18

    + 20 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • eR

    62.245.107.XXX
    V sériích kde jsou v průběhu závodu nasazovány různé gumy a různé strategie se musí počítat s tím, že brzdný bod není fixní čára na dráze před zatáčkou, ale může se měnit v závislosti na opotřebení gum a jejich volbě až o desítky metrů.

    S tím musí piloti prostě počítat, případně jim to má říct závodní inženýr.

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    195.80.166.XXX
    Tak jo... Ked to potvrdila telemetria, je to cista chyba Maxa. Bol asi prirychly a vsetko sa zbehlo "rychlejsie". Asi preto ma clovek pocit, ze GRO (resp. jeho gumami) brzdil skor nez kolo predtym....(?)

    V kazdom pripade - mozno to bude zniet drsnejsie (havarka to bola poriadna), ale Romain mu udelil dalsiu dolezitu lekciu a jemu to (verim, ze ano) len pomoze. "Musi odteraz pocitat aj s nevypocitatelnym..." 03
    Ak si da na toto pozor, bude silny super.01

    + 10 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu