DISKUZE K ČLÁNKU Hodnocení výkonnosti jezdců v Malajsii: Nejtvrději brzdil Ricciardo
Jak si vedli piloti dle oficiálního hodnocení výkonnosti (tzv. performance ratingu) založeného na telemetrických datech v Malajsii?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Hodnocení výkonnosti jezdců v Malajsii: Nejtvrději brzdil Ricciardo
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
Biblbrox
14:21 07.04.2015 94.138.104.XXXAch ty počty redaktorů. Brzdění: 7,7 u Kvjata je vice než 7,5 u Malda. Kjat přitom bránit předjíždění nepotřeboval, on předjížděl, naopak Ricciardo to špuntoval. Ale jak RB uvedl, právě brzdy byly největším problémem jeho aut. Podle ratingu to ale spíše vypadá na jezdce :-).-
-
Biblbrox
19:39 07.04.2015 94.138.104.XXXBrzdění: Ricciardo s Maldonadem v Sepangu na špici - to jsou počty redaktora. Neumí si spočítat, že 7,7 u Kvjata je více než 7,5 Maldonada na "špici". :-). Koukám, že co fanda F1, to vzděláním kulturní antropolog aj., kde se "vzdělanci" obejdou bez počtů. To i prodavačka v Kauflandu ví, že 7,7 je více než 7,5 a správně by napsala: Ricciardo s KVJATEM v Sepangu na špici.
-
Karel
21:15 07.04.2015 78.157.160.XXXTo bys ty ale musel vidět závod, mrknout na graf v článku [odkaz na stránku] nebo trochu přemýšlet, že? Když Maldonado nedojel, pochopitelně mu ten rating klesá, ostatní s lehčími vozy mohli jezdit tvrději. Ty nemáš ani na tu prodavačku v Kauflandu. Hlavně, že tady budeš plácat nesmysly. Naštěstí ti je tady nikdo nežere
-
-
-
-
Kapor
14:14 07.04.2015 80.87.214.XXXSú to zaujímavé udaje,... ..ale inak neupotrebiteľné pre to, aby vypovedali o skutočnom poradí v závode a spätnej analýze, prečo sa tak stalo. Preto by sa mal upraviť tak, aby vlastne napovedal, prečo poradie jazdcov bolo v Malajzii také, aké bolo a v čom vlastne bol Sebastian lepší, ako Nico a Lewis, ale aj Kimi od toho, aké nasadenie ukázali v závode Valteri a Felipe.