DISKUZE K ČLÁNKU McLaren: Čtyři motory na sezonu mohou být problém, ale ne jenom pro nás

Eric Boullier, šéf týmu McLaren, připouští, že limit čtyř motorů na sezonu pro jeden vůz by mohl být pro stáj z Wokingu problém. S tímto omezením by se ale mohly potýkat také jiné stáje.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren: Čtyři motory na sezonu mohou být problém, ale ne jenom pro nás

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 09.03.2015 10:18 Vložte komentář

Nejlepší názory

» erdedy (Hlasovalo 8 lidí) 07.03.2015 08:10
Velka skoda je, ze Honda nevedela z tej svojej… »
» Rendy (Hlasovalo 7 lidí) 07.03.2015 10:00
To už je konec sezóny, že to víš tak jistě? 03 »
» erdedy (Hlasovalo 7 lidí) 07.03.2015 18:08
Ano viem to iste a "konec ci zaciatok"… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    80.87.214.XXX
    V prvom roku,... ...pre Hondu nie je podstatné, koľko, pohonných jednotiek nasadí, nech je ich aj 6, ale záleží na tom, aby sa objavili a vychytali všetky závady, ktoré táto pohonná jednotka bude mať, analyzovali sa a odstránili tak, aby sa počas budúcej sezóny 2017 neopakovali, lebo až potom sa bude od nich žiadať konjuktúra výkonu aj spoľahlivosti. 01 V tejto sezóne by mali naopak jazdiť jazdci naplno, aby sa o prejavili všetky nedostatky aj závady a netreba si z toho v tíme McLaren robiť ťažkú hlavu, lebo je to normálny úkaz zavádzania niečoho nového výrobcom, ktorý s tým nemal predtým žiadne skúsenosti a takéto uzly nemal overené v dlhodobých testoch. 11

    + 20 / − 12

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mr.B

      188.92.14.XXX
      Máš pravdu, akorát bych byl rád, kdyby ta dobrá sezóna nastala už v roce 2016.

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • wrt

    88.80.244.XXX
    ... To museli čakať, keď prešli od dodávateľa najlepších motorov k Honde. Zrejme čakajú doslova zázraky. Na celú sezónu vraj stačia dva motory Mercedes.

    + 5 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Honza

      213.220.204.XXX
      Nikde není psáno, že po bezchybných testech se Mercedesu nestane hned v Austrálii to, co loni Hamiltonovi.

      + 9 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        80.87.214.XXX
        Presne tak,.. ...všetko záleží aj od montáže na mieste, keď to vyložia z lietadla v Austrálii, ako dôsledne to zmontujú a potom diagnostikujú a to nielen po montáži, ale aj počas tréningov, pred kvalifikáciou a samotným závodom. 01

        + 7 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • anonym

    78.102.252.XXX
    Velká škoda, že Honda vstoupila o rok později, je to jednoznačně handicap a jestli to dokáže dohnat, toť otázka a velká neznámá....

    + 7 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • erdedy

      erdedy

      178.41.36.XXX
      Velka skoda je, ze Honda nevedela z tej svojej akoze "nevyhody" spravit svoju vyhodu...03

      + 8 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Rendy

        Rendy

        91.221.212.XXX
        To už je konec sezóny, že to víš tak jistě? 03

        + 7 / − 11

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • erdedy

          erdedy

          195.91.4.XXX
          Ano viem to iste a "konec ci zaciatok" s tym nema nic spolocne. Niesu tam, kde mali byt! A to staci na to aby sme zhodnotili, ze aj cez vyvoj bez akychkolvek obmedzeni(+vedomosti minulorocnych problemov konkurentov)+nejakych dat z McL su v stave, ze auto neni schopne jazdit kontinualne aspon v nejakom "bezpecnom" rezime. Spravili tie iste chyby ako minuly rok superi (?). To je vlastne jedno. Pripraveni "tak ako mali byt" nie su. Bodka.

          Este, ze existuje hned vyhovorka o minulorocnych problemoch a naslednom "zazraku" Renaultu. Len aby sa im podobny kusok podaril...

          + 7 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            90.176.130.XXX
            ty seš inženýr Hondy? že můžeš trvidt, že nejsou tam kde by měli být? třeba výkon motoru je podobnej Mercedesu, jen když v testech nenasadili závodní verzy jak sama Honda potvrdila, tak těžko něco může říkat, ok když v Asutrálii budou ztrácet 2 sec. na kolo a za chvílu motor chcipne, máš pravdu, jak ne, tak se budeš moct leda tak chytat za nos

            + 3 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • erdedy

              erdedy

              178.41.36.XXX
              1. To je zaujimave - takze v zavodnej verzii je "vsetko uplne ine"??? (Napr. aj to sprepadene tesnenie?)
              Mam dojem, ze zavidna vezia sa odvija od tej testovacej, ci mas snad iny navrh?

              2. Mna nezaujima kolko kW maju pod kapotou, ide o to, ze to nedokazu (este stale) vytocit na tie hodnoty.

              3. Suvisi s bodom 2. - mcL sa nedostal ani nahodou k nejakej simulacii ci nastaveniu (viz. min rok Lotus).

              4. Sami predsa priznavaju, ze "su!" pozadu s motorom.

              5. Si ten isty "Rendy" ci s kym sa bavim teraz?03

              + 5 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • erdedy

                erdedy

                178.41.36.XXX
                Uppss oprava:
                Bod 1. - "... zavodna verzia ..."

                + 3 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • anonym

                90.176.130.XXX
                Já ti moc nerozumím, protože Honda nikdy neřekla, že jsou pozadu s motorem, ba naopak že konstrukce a výkonnost je taková jaká by měla být, akorát musí vyřešit spolehlivost, samozřejmě, že závodní motor se liší, je výkonnější a více spolehlivý, to je celkem logické, když se s ním bude závodit a možná McLaren je tak zkušený tým, že nastavení ví jaký mají mít, tam jde jen o to, aby v testch si ověřili data okolo aero a stavby vozu ne výkonnosti

                + 3 / − 6

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
        • Mr.B

          90.176.164.XXX
          Ty si myslíš, že vývoj motoru před homologací je nějaká uzavřená záležitost, ale takhle to nefunguje. Na motoru se pořád pracuje až do homologace, neustále se vyvíjí, zlepšuje, přicházejí nové a nové díly. Teprve s homologací se pohonná jednotka zamrazí a začne se pracovat na spolehlivosti (protože práce na spolehlivosti jsou povolené). Samosebou, paralelně se pracuje i na výkonu a dalších vylepšení motoru v rámci povolených žetonů.

          + 5 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • anonym

        185.26.182.XXX
        nedala sa im spravit vyhoda lebo ten mercedes bol dobre strazeny cely rok

        + 1 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • erdedy

          erdedy

          178.41.36.XXX
          ale... Nemyslel som vobec nejake priamo kopirovanie agregatu.03 Honda sa mala poucit z "chyb" superov - Renaultu hlavne! Cakal som, ze pridu s "funkcnym" agregatom. Nemusel hned trhat rekordy, len proste najazdia (v realnom aute) viac kilometrov...

          + 6 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • anonym

      176.74.128.XXX
      Já to naopak vidím jako výhodu: mohli se poučit z problémů a řešení ostatních, měli rok na testování navíc, u motoru pro letošní sezonu nejsou ve vývoji nijak blokování počtem kreditů atd.

      + 5 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu