DISKUZE K ČLÁNKU McLaren: Čtyři motory na sezonu mohou být problém, ale ne jenom pro nás
Eric Boullier, šéf týmu McLaren, připouští, že limit čtyř motorů na sezonu pro jeden vůz by mohl být pro stáj z Wokingu problém. S tímto omezením by se ale mohly potýkat také jiné stáje.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: McLaren: Čtyři motory na sezonu mohou být problém, ale ne jenom pro nás
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
11:09 07.03.2015 80.87.214.XXXV prvom roku,... ...pre Hondu nie je podstatné, koľko, pohonných jednotiek nasadí, nech je ich aj 6, ale záleží na tom, aby sa objavili a vychytali všetky závady, ktoré táto pohonná jednotka bude mať, analyzovali sa a odstránili tak, aby sa počas budúcej sezóny 2017 neopakovali, lebo až potom sa bude od nich žiadať konjuktúra výkonu aj spoľahlivosti. V tejto sezóne by mali naopak jazdiť jazdci naplno, aby sa o prejavili všetky nedostatky aj závady a netreba si z toho v tíme McLaren robiť ťažkú hlavu, lebo je to normálny úkaz zavádzania niečoho nového výrobcom, ktorý s tým nemal predtým žiadne skúsenosti a takéto uzly nemal overené v dlhodobých testoch.
-
-
-
-
-
-
erdedy
18:08 07.03.2015 195.91.4.XXXAno viem to iste a "konec ci zaciatok" s tym nema nic spolocne. Niesu tam, kde mali byt! A to staci na to aby sme zhodnotili, ze aj cez vyvoj bez akychkolvek obmedzeni(+vedomosti minulorocnych problemov konkurentov)+nejakych dat z McL su v stave, ze auto neni schopne jazdit kontinualne aspon v nejakom "bezpecnom" rezime. Spravili tie iste chyby ako minuly rok superi (?). To je vlastne jedno. Pripraveni "tak ako mali byt" nie su. Bodka.
Este, ze existuje hned vyhovorka o minulorocnych problemoch a naslednom "zazraku" Renaultu. Len aby sa im podobny kusok podaril...-
anonym
18:24 07.03.2015 90.176.130.XXXty seš inženýr Hondy? že můžeš trvidt, že nejsou tam kde by měli být? třeba výkon motoru je podobnej Mercedesu, jen když v testech nenasadili závodní verzy jak sama Honda potvrdila, tak těžko něco může říkat, ok když v Asutrálii budou ztrácet 2 sec. na kolo a za chvílu motor chcipne, máš pravdu, jak ne, tak se budeš moct leda tak chytat za nos-
erdedy
18:37 07.03.2015 178.41.36.XXX1. To je zaujimave - takze v zavodnej verzii je "vsetko uplne ine"??? (Napr. aj to sprepadene tesnenie?)
Mam dojem, ze zavidna vezia sa odvija od tej testovacej, ci mas snad iny navrh?
2. Mna nezaujima kolko kW maju pod kapotou, ide o to, ze to nedokazu (este stale) vytocit na tie hodnoty.
3. Suvisi s bodom 2. - mcL sa nedostal ani nahodou k nejakej simulacii ci nastaveniu (viz. min rok Lotus).
4. Sami predsa priznavaju, ze "su!" pozadu s motorom.
5. Si ten isty "Rendy" ci s kym sa bavim teraz?-
anonym
22:51 07.03.2015 90.176.130.XXXJá ti moc nerozumím, protože Honda nikdy neřekla, že jsou pozadu s motorem, ba naopak že konstrukce a výkonnost je taková jaká by měla být, akorát musí vyřešit spolehlivost, samozřejmě, že závodní motor se liší, je výkonnější a více spolehlivý, to je celkem logické, když se s ním bude závodit a možná McLaren je tak zkušený tým, že nastavení ví jaký mají mít, tam jde jen o to, aby v testch si ověřili data okolo aero a stavby vozu ne výkonnosti
-
-
-
Mr.B
11:16 08.03.2015 90.176.164.XXXTy si myslíš, že vývoj motoru před homologací je nějaká uzavřená záležitost, ale takhle to nefunguje. Na motoru se pořád pracuje až do homologace, neustále se vyvíjí, zlepšuje, přicházejí nové a nové díly. Teprve s homologací se pohonná jednotka zamrazí a začne se pracovat na spolehlivosti (protože práce na spolehlivosti jsou povolené). Samosebou, paralelně se pracuje i na výkonu a dalších vylepšení motoru v rámci povolených žetonů.
-
-
-
erdedy
17:53 07.03.2015 178.41.36.XXXale... Nemyslel som vobec nejake priamo kopirovanie agregatu. Honda sa mala poucit z "chyb" superov - Renaultu hlavne! Cakal som, ze pridu s "funkcnym" agregatom. Nemusel hned trhat rekordy, len proste najazdia (v realnom aute) viac kilometrov...
-
-
-