DISKUZE K ČLÁNKU McLaren hodnotí 4. den testování v Jerezu - zástupce Hondy přiznává problémy
Závěrečný den složitého, ale slibného, testování v Jerezu - tak nazval své počínání na trati McLaren na svých webových stránkách. I přes několik frustrujících problémů tým alespoň zvládl několik delších výjezdů.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: McLaren hodnotí 4. den testování v Jerezu - zástupce Hondy přiznává problémy
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
eR
10:59 05.02.2015 62.245.107.XXXJe to jednoduché. Hondu má každý rád, jejich auta každý chválí. Renault je podle naprosté většiny české populace nespolehlivý francouz co se vám rozsype dřív než sjedete první gumy. Stačí se podívat na kterýkoliv český autoweb a jeho diskuzi. Hondu by tam každý chválil i kdyby postavila popelnici se čtyřmi koly. -
uzivatel001447
11:55 05.02.2015 188.123.100.XXXpo prvych testoch je zbytocne cokolvek dramatizovat. pokial bude aj po poslednych testoch honda vykazovat rovnake nedostatky, potom bude vhodne ju tak ohodnotit
-
-
Kapor
09:39 05.02.2015 194.160.178.XXXOno v podstate je treba z dát,... ...analyzovať, ako vznikli dané závady a urobiť zmeny, aby sa neopakovali, lebo v Barcelóne tam bude posledný raz možné v predsezónnych testoch najazdiť maximum a mať dáta na to, aby auto v Austálie bolo úplne in !
-
-
anonym
09:33 05.02.2015 90.176.130.XXXTak nevím, myslím že McLaren postavil dobré auto, co by mělo na bednu určitě, ale problém je u Hondy, nejde o výkonnost, ale spohlehlivost, na to by měli sakra zamakat, ale 2012 Ferrari v testech taky hrůza a pak to bylo nejspolehlivější auto v poli...-
-
-
Stanly01
14:49 05.02.2015 146.119.129.XXXDle mojho nazoru, ziadny team nemal finalny = zavodni motor na testoch. Renault, Ferrari i Mercedes samozrejme prinesu inovacie, tak ako i samotna Honda. Nikde som nepostrehol vyjadrenie samotnej Hondy, ze vykon motora je v urovni mercedes, co je vnimane ako absolutna spicka.. Myslium, ze McL zabalil jednotku HONDA extremne, a to sme este len pri testoch kde je cca 8C. Uplne ine naroky na chladenie jednotky budu v lete pri 25-30°C, kde bude potrebne chladit 2h.... Drzim prsty honde, ale viac verim motoru Ferrari, ktory sa ukazuje zatial dobre...
-
-
-
-