DISKUZE K ČLÁNKU Bianchi utrpěl vážná poranění hlavy a byl operován, stav zůstává vážný
SUZUKA - Jules Bianchi utrpěl při nehodě na okruhu Suzuka vážná poranění hlavy a proběhla operace.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Bianchi utrpěl vážná poranění hlavy a byl operován, stav zůstává vážný
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Jens
11:16 07.10.2014 109.81.245.XXX
Aplikace běžně poskytuje chybné údaje o směsích, takže pokud to použiješ v diskusi, tak to chápu, pokud se jimi ale ohánějí rádoby-redaktoři webů, tak je to trapas.
A jinak doufám, že u těch podpisů zůstaneš - je to slušnost vůči ostatním, pokud máš zájem o diskusi. Debilních anonymů tady řádí desítky - a k nezvolení a nepoužívání nicku mají vždy důvod, což ti je jasné z každého příspěvku.
A jinak doufám, že u těch podpisů zůstaneš - je to slušnost vůči ostatním, pokud máš zájem o diskusi. Debilních anonymů tady řádí desítky - a k nezvolení a nepoužívání nicku mají vždy důvod, což ti je jasné z každého příspěvku.
ttt
08:10 07.10.2014 212.5.221.XXX
no ty vole, az ma zamrazilo.. v zivote som nevidel takto podskocit zeriav..
Nechapem co sa stalo, ze tam isiel tak priamo, cakal som ze dostal smyk a nekontrolovatelna formula vrazila napr. bokom do zeriavu. Ale z tohoto je vidno, ze isiel priamo, ani nevidim ci vobec brzdil?? Vletel tam ako rychlik do tunela.. az mam zimomriavky
Nechapem co sa stalo, ze tam isiel tak priamo, cakal som ze dostal smyk a nekontrolovatelna formula vrazila napr. bokom do zeriavu. Ale z tohoto je vidno, ze isiel priamo, ani nevidim ci vobec brzdil?? Vletel tam ako rychlik do tunela.. az mam zimomriavky
Prokop S.
07:33 07.10.2014 89.102.95.XXX
s každou další fotkou/videem to vypadá hůře a hůře.. ta rána byla obrovská.. jak střela, skoro jako by tam vlétl bez brzdění.. jestli opravdu narazil hlavou, tak je zázrak, že to helma vůbec vydržela.. ale nejspíš bude v péči těch nejlepších a snad nedopadne jak Michael..
Hr3bec
18:38 06.10.2014 194.228.20.XXX
Nikdo jezdcům nenařídil, že nemůžou přeskočit z přechodných na gumy do extrémního mokra. Za tohle si mohl Sutil i Bianchi sám, když jim auto už na přechodných nefungovalo. I kdyby ty extrémní gumy odváděli milion litru vody za sekundu nepomohlo by to....pač ležely v boxu místo aby byly na voze....bohužel.
kik
14:20 06.10.2014 165.72.200.XXX
Miku, automobilove zavody nebudou nikdy stoprocentne bezpecne uz jenom proto, ze to jsou zavody kde vyhrava ten nejrychlejsi.
Nikdo samozrejme nezpochybnuje snahu o zvyseni bezpecnosti ale na druhou stranu podle me nektere upravy okruhu - napr. vyasfaltovani unikovych zon misto drive obvykleho kacirku - jsou s tim trosku v rozporu. Castecne i diky temto upravam piloti jezdi vice a vice na hrane protoze vedi ze se ve vetsine pripadu vrati v poradku na zavodni drahu. Drive museli pocitat s tim ze se take v kacirku mohou zahrabat...
Bohuzel je ale take skutecnosti ze se do F1 dostavaji stale mladsi a mladsi piloti. V minulosti kdo chtel do F1, musel projit sitem nizsich formuli typu Ford apod., pak F3 a nakonec vetsinou i F2. Takze uz byli celkem dost vyjizdeni a meli zkusenosti s jizdou v ruznych podminkach. Obcas bylo dost zajimave cist jejich vzpominky na zavody F3 kde to byvalo obcas dost velke maso.
Nikdo samozrejme nezpochybnuje snahu o zvyseni bezpecnosti ale na druhou stranu podle me nektere upravy okruhu - napr. vyasfaltovani unikovych zon misto drive obvykleho kacirku - jsou s tim trosku v rozporu. Castecne i diky temto upravam piloti jezdi vice a vice na hrane protoze vedi ze se ve vetsine pripadu vrati v poradku na zavodni drahu. Drive museli pocitat s tim ze se take v kacirku mohou zahrabat...
Bohuzel je ale take skutecnosti ze se do F1 dostavaji stale mladsi a mladsi piloti. V minulosti kdo chtel do F1, musel projit sitem nizsich formuli typu Ford apod., pak F3 a nakonec vetsinou i F2. Takze uz byli celkem dost vyjizdeni a meli zkusenosti s jizdou v ruznych podminkach. Obcas bylo dost zajimave cist jejich vzpominky na zavody F3 kde to byvalo obcas dost velke maso.
Witt
12:23 06.10.2014 86.49.23.XXX
Re-post Vzhledem k tomu, že se tady začínají množit emočně nestabilní lidé, kteří jako správní experti na motorsport a okruhové závodění mají viníka jasného, přidám zde svůj včerejší post, jenž jsem dal k článku o závodě krátce po jeho skončení a bohužel musím říct, že stále platí:
"Je mi špatně ...
... ale ne z toho, co se stalo, ale z toho, co se děje. Každý se může podělat, aby dal video na youtube, napsal článek s Bianciho fotkou a spekuloval, jestli neskončí stejně, jako Villotaová. Nebo okamžitě začal zaplaven emocemi nadávat, že celý závod byl špatně. Davová psychóza je vážně nebezpečná - z lidí se stávají bezmozci a hyeny.
Gratulace Mercedesu, závod byl perfektní, odjet se v pohodě dal (jak v rozhovorech po závodě řekli všichni jezdci kromě Massy) a případné pochybení bylo zřejmě v tom, že kvůli pozdějšímu startu se dojíždělo už více méně za šera, což je v takových podmínkách v F1 velmi nebezpečné.
Ale v žádném případě bych neřekl, že byl závod celý špatně kvůli tomu, co se na konci stalo. Jako už mnohokrát v historii i tady to byla souhra dost nešťastných okolností a další ukázka toho, že ať už je technologie jakákoliv, někdy se zkrátka ta situace a rozhodnutí hromady na sobě nezávislých lidí sejdou tak špatně, že to někdo odnese přinejmenším zraněním."
Dodal bych jenom tolik, že všechny, kdo si stěžují na déšť, kompletně ignoruji, protože jejich argument není relevantní. Za deště se jezdilo, jezdí a bude jezdit. Vždycky se najde jeden, nebo dva, kteří se toho bojí, ale zbytek jezdců nemá problém. Usedají do kokpitu s tím, že jdou do velmi nebezpečné práce, která je jim však vášní. Jdou do toho právě kvůli tomu nebezpečí a adrenalinu z vysoké rychlosti. Stát se může cokoliv a znova opakuji, že nechat se uchlácholit super technologií, a pak křičet, že za vše může FIA, je nesmysl.
"Je mi špatně ...
... ale ne z toho, co se stalo, ale z toho, co se děje. Každý se může podělat, aby dal video na youtube, napsal článek s Bianciho fotkou a spekuloval, jestli neskončí stejně, jako Villotaová. Nebo okamžitě začal zaplaven emocemi nadávat, že celý závod byl špatně. Davová psychóza je vážně nebezpečná - z lidí se stávají bezmozci a hyeny.
Gratulace Mercedesu, závod byl perfektní, odjet se v pohodě dal (jak v rozhovorech po závodě řekli všichni jezdci kromě Massy) a případné pochybení bylo zřejmě v tom, že kvůli pozdějšímu startu se dojíždělo už více méně za šera, což je v takových podmínkách v F1 velmi nebezpečné.
Ale v žádném případě bych neřekl, že byl závod celý špatně kvůli tomu, co se na konci stalo. Jako už mnohokrát v historii i tady to byla souhra dost nešťastných okolností a další ukázka toho, že ať už je technologie jakákoliv, někdy se zkrátka ta situace a rozhodnutí hromady na sobě nezávislých lidí sejdou tak špatně, že to někdo odnese přinejmenším zraněním."
Dodal bych jenom tolik, že všechny, kdo si stěžují na déšť, kompletně ignoruji, protože jejich argument není relevantní. Za deště se jezdilo, jezdí a bude jezdit. Vždycky se najde jeden, nebo dva, kteří se toho bojí, ale zbytek jezdců nemá problém. Usedají do kokpitu s tím, že jdou do velmi nebezpečné práce, která je jim však vášní. Jdou do toho právě kvůli tomu nebezpečí a adrenalinu z vysoké rychlosti. Stát se může cokoliv a znova opakuji, že nechat se uchlácholit super technologií, a pak křičet, že za vše může FIA, je nesmysl.
Karel
11:34 06.10.2014 89.103.122.XXX
hmm Binchi držím palce... offtopic: KVA ta FIA furt vymýšlí ptákoviny, jednou mají na špici ptakopyska, podruhé pyj, ale že by v roce 2014 udělali formuli/gumy co může jezdit za deště, to se asi nedočkáme.. A to chtěl Bernie kropit okruhy..Proč? aby tam jezdili pak za safety carem popř. stáli v boxech? Včera ten závod stál prostě zaprd a ta nehoda byla taká smutná tečka..