DISKUZE K ČLÁNKU Hill: Alonso měl před sebe pustit i Ricciarda
Damon Hill se domnívá, že Fernando Alonso měl po startu po nepodařeném manévru, při kterém si zkrátil dráhu, pustit před sebe nejen Sebastiana Vettela, ale i Daniela Ricciarda.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Hill: Alonso měl před sebe pustit i Ricciarda
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
anonym
09:38 23.09.2014 178.255.168.XXXJsi na omylu, kdyby nebrzdil pozdě, nedostal by se před ně. Podívej se, kdy začal brzdit a kde v té době byl.
Tady je Fernandovo onboard video - poslouchej zvuk motoru, kdy začne brzdit - je to těsně před tím, než najede na lépe osvětlenou část trati za cedulí "YourSingapore":
[odkaz na stránku]
Na tomhle videu je inkriminovaný okamžik z letecké perspektivy a je tam jasně vidět, že když začal brzdit, byly všechny tři vozy víceméně v jedné lajně vedle sebe:
[odkaz na stránku]-
M3
11:11 23.09.2014 109.107.201.XXXMě právě přijde, že vyšší nájezdovou rychlostí si mohl dovolit oba Redbuly předjet. Pokud by jel tak aby zatáčku bezpečně projel, nikdy by je nepředjel. Navíc v okamžiku, kdy vyšší nájezdovou rychlostí (kterou by jí nikdy neprojel) do zatáčky neprávem získal 2. pozici byl na 3 místě Ricciardo. Každopádně si myslím, že Alonso to lišácky udělal, když pustil Vettela před sebe. Kdyby to neudělal, myslím že by dostal stop & go 5 nebo 10 ale zas by mohl jet na čistém vzduchu, a ten náskok si třeba i vyjet podobně jako Vergne, který několikrát předjel někoho za cenu pentle, ale vyjel si pak daleko víc. Ty městské okruhy jsou halt na todle zapeklité.
-
-
Prokop S.
08:45 23.09.2014 89.102.95.XXXRE kačírek no na městském okruhu moc kačírek vytvořit nelze.. ten asfalt tam je celý rok a jezdí po něm auta.. rovnu postavit bariéru za cílvou rovinkou taky není nejlepší nápad.. nicméně, že se asfaltujou plochy jako Sennovy esíčka apod je smutné.. -
Hr3bec
08:36 23.09.2014 85.135.106.XXXVyasfaltované zony Moc nechápu proč dělají jen a pouze ty vyasfaltované plochy. Proč to nějak nezkombinují? Třeba za obrubníkem 1-2m asfalt, pak nějaký kačírek a třeba 5-10m od bariéry zase asfalt podle konkrétní zatáčky. Pomohlo by to bezpečnosti a přesto by to trestalo jezdce co už to přeženou moc. Určitě by to šlo vymyslet lépe, než to jak je to nyní...