DISKUZE K ČLÁNKU S jídlem roste chuť: Bottasovi už pódia přestávají stačit - chce vítězit
Valtterimu Bottasovi po třech pódiích v řadě za sebou roste chuť: ještě letos by chtěl nějaký ten závod vyhrát.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: S jídlem roste chuť: Bottasovi už pódia přestávají stačit - chce vítězit
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Fanda.LH
14:38 21.07.2014 213.195.228.XXX
Právě a já jsem přesvědčený, že během těch 10 kol tu výhodu ztratil, že ta levá přední na tom byla fakt špatně... Bottas měl problémy, ale asi ne takové, když přišlo na věc... Chtělo by to vyjádření LH o této situaci... Na mě to dělo dojem, že mu zkrátka chyběla přilnavost => Špatnej nájezd do zatáčky před DRS...
anonym
14:31 21.07.2014 178.40.218.XXX
urcite mu nemohli odist gumy za 10kol ved nasadil nove a mal lahke auto
pouzite a s tazkym autom vydrzali 15kol bottasovi a rosbergovi
ked sa dostal k bottasovi tak bol rychlejsi +-1.5s ak nie viac a tim bottasovi odporucal ze nech sa nebrani priliz a mysli hlavne na gumy, takze ani bottas nebol na tom idealne
ak by mal uz vtedy problemy s gumami tak to by asi williams bottasovi neodporucal sa priliz nebranit :) urcite mali lujzovo auto pod drobnohladom
pouzite a s tazkym autom vydrzali 15kol bottasovi a rosbergovi
ked sa dostal k bottasovi tak bol rychlejsi +-1.5s ak nie viac a tim bottasovi odporucal ze nech sa nebrani priliz a mysli hlavne na gumy, takze ani bottas nebol na tom idealne
ak by mal uz vtedy problemy s gumami tak to by asi williams bottasovi neodporucal sa priliz nebranit :) urcite mali lujzovo auto pod drobnohladom
Fanda.LH
14:24 21.07.2014 213.195.228.XXX
Jenže si uvědom, že on musel jet tak aby ho dojel a pak tak, aby mu vydrželi 17 kol + měl ulomený kus spoileru, což má taky vliv na pneu... Jako nechci tvrdit, že jel Bottas špatně... Ale Mercedes byl daleko vpředu... Takže si myslím, že tohle nebyla normální situace...
Fanda.LH
14:15 21.07.2014 213.195.228.XXX
To nevím, ale dle mého jezdíl způsobem, který nebyl moc přirozený a hlavně nebyl vůbec rychlý (Nevěřím, že takhle jezdil pár kol zpátky a dával mu až 3 sec na kolo)... Dle mého toho měla ta levá přední už dost + jak jsem psal, své udělal i aero pytel...
uzivatel000046
14:05 21.07.2014 194.228.216.XXX
Pred dvomi týždňami štartoval Bottas zo 14. miesta a skončil druhý. Čiže dá sa predpokladať, že Williams by to zvládol. špeciálne Bottas.
Zatiaľ neviem ako včerajší pretek ovplyvní štatistiky, ale po Británii bol Bottas pilot s najväčším počtom predbehnutí.
Zatiaľ neviem ako včerajší pretek ovplyvní štatistiky, ale po Británii bol Bottas pilot s najväčším počtom predbehnutí.
anonym
13:50 21.07.2014 178.40.218.XXX
ked sa lujzo dostal tesne za bottasa tak este mal gumy v poriadku a rychlostne bol od bottasa rychlejsi urcite cez 1s a nevedel ho predbehnut
potom mu zacali odchadzat gumy a uz nemal narok ale ked sa knemu dostal tak mal gumy este dobre
potom mu zacali odchadzat gumy a uz nemal narok ale ked sa knemu dostal tak mal gumy este dobre
Iscarian
13:48 21.07.2014 89.177.219.XXX
V zásadě souhlasím, ale je tu pár věcí:
1. Rosberg a Bottas jeli v podstatě stejnou strategii a ten výkonnostní rozdíl byl stále patrný.
2. Hamilton startoval až z 20. místa a skončil třetí, pochybuju, že Williams by toto zvládl.
Nicméně je pravdou, že největší posun vpřed zaznamenal právě Williams a mají velkou šanci dostihnout a předehnat Red Bull v PK, pokuď teda Massa bude dojíždět víc závodů. A nyní mají velkou možnost vyhrát nějaký závod. Nejvetší šanci jak jsi psal bude asi Monza a možná i Spa.
1. Rosberg a Bottas jeli v podstatě stejnou strategii a ten výkonnostní rozdíl byl stále patrný.
2. Hamilton startoval až z 20. místa a skončil třetí, pochybuju, že Williams by toto zvládl.
Nicméně je pravdou, že největší posun vpřed zaznamenal právě Williams a mají velkou šanci dostihnout a předehnat Red Bull v PK, pokuď teda Massa bude dojíždět víc závodů. A nyní mají velkou možnost vyhrát nějaký závod. Nejvetší šanci jak jsi psal bude asi Monza a možná i Spa.
Red_Blaf
13:38 21.07.2014 87.197.122.XXX
davam za pravdu Bottas sel o hodne driv a razantneji na plyn nez Lewis! Pri vzajemnem souboji to bylo krasne videt!! Williams me podle me lepsi zadek jak Mercedes. A ta jejich maximalka to je vec. Fakt dobry auto maji letos. Skodatech incidentu Massy :( mohli byt v PK nekde uplne jinde. Momentalne jasne druha nejlepsi staj v poli rekl bych. Frankovi musi byt vazne dobre na dusi ;) jeste kdyz by za ne pristi rok jezdil Fernando a dali by titul. Letos MB a pristi rok spanel :D to by byla pecka.
Arnoux
11:00 21.07.2014 217.66.164.XXX
No já osobně bych byl už opatrný nazývat Mercedes bezkonkurenčním.O Williamsu jsem od začátku tvrdil,že není tak rychlý jak všichni myslí.Za poslední zhruba měsíc,ale došlo k jedné důležité věci ve vývoji.
Williams v tichosti nasměroval chladící vzduch směrem dolů přesně tak jak to měl od počátku Redbull a v prvním závodě i Mercedes,který celé testy se svou zadní částí mlžil.
Tím neuvěřitelně zvýšil přítlak na zadní nápravu a asi nejde si nevšimnout jak užasně ted pracuje se zadními pneumatikami.Ve spojení s agregátem od Mercedesu je momentálně vynikající a pokud si včera pozorně sledoval obranou jízdu Bottase,tak je v určitých aspektech už lepším autem.Trakce Williamsu při výjezdu prostě neuvěřitelná.Navíc první auto,které Mercedes opravdu nedokázal předjet.V Monze je Will asi vítěz VC.
Sleduju tohle už od testů,protože jsem už tehdy odhadl,že horký vzduch z chladičů bude moc důležitý pro jízdní vlastnosti aut.Nezařazení mého dotazu pro aerodynamika mi to jen potvrdilo.Nemá se o tom prostě moc mluvit.
Pro zajímavost TR udělalo stejnou úpravu pro VC Německa a i to mohl být důvod požáru.Myslím,že momentálně už je jedinou stájí,která má vývody chladícího vzduchu vedle výfuku a ne pod něho MCL.Možná už to ale neplatí.
To je i námět pro redakci.Co nějaké porovnání zadečků jednotlivých aut s fotkama ?
Ted už to Williams rozlousknul,tak by to snad šlo ne? (nic ve zlém-chápu složité vztahy v F1 a hranice zveřejnovaných informací)
Williams v tichosti nasměroval chladící vzduch směrem dolů přesně tak jak to měl od počátku Redbull a v prvním závodě i Mercedes,který celé testy se svou zadní částí mlžil.
Tím neuvěřitelně zvýšil přítlak na zadní nápravu a asi nejde si nevšimnout jak užasně ted pracuje se zadními pneumatikami.Ve spojení s agregátem od Mercedesu je momentálně vynikající a pokud si včera pozorně sledoval obranou jízdu Bottase,tak je v určitých aspektech už lepším autem.Trakce Williamsu při výjezdu prostě neuvěřitelná.Navíc první auto,které Mercedes opravdu nedokázal předjet.V Monze je Will asi vítěz VC.
Sleduju tohle už od testů,protože jsem už tehdy odhadl,že horký vzduch z chladičů bude moc důležitý pro jízdní vlastnosti aut.Nezařazení mého dotazu pro aerodynamika mi to jen potvrdilo.Nemá se o tom prostě moc mluvit.
Pro zajímavost TR udělalo stejnou úpravu pro VC Německa a i to mohl být důvod požáru.Myslím,že momentálně už je jedinou stájí,která má vývody chladícího vzduchu vedle výfuku a ne pod něho MCL.Možná už to ale neplatí.
To je i námět pro redakci.Co nějaké porovnání zadečků jednotlivých aut s fotkama ?
Ted už to Williams rozlousknul,tak by to snad šlo ne? (nic ve zlém-chápu složité vztahy v F1 a hranice zveřejnovaných informací)
Eracer
10:15 21.07.2014 62.168.11.XXX
Bottas maximálně využívá šancí a možností, na kdyby se nehraje...udržel za sebou "velkého" Hamiltona na bezkonkurenčním stroji ,který nemá soupeře což dokazuje něco o jeho talentu, Williams je rychlé auto ale s Mercedesem se nedá rovnat...