DISKUZE K ČLÁNKU Jak získal Horner pro Red Bull Neweyho z McLarenu? Pomohl Coulthard

Šéf Red Bullu Christian Horner hovoří o svém obdivu vůči designérovi Adrianovi Neweymu a o tom, co předcházelo jeho přetažení z Wokingu do Milton Keynes.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jak získal Horner pro Red Bull Neweyho z McLarenu? Pomohl Coulthard

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 31, poslední 14.01.2014 06:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 16 lidí) 02.01.2014 13:55
Popsal jsi to poměrně přesně, ale... Dle mne… »
» uzivatel001410 (Hlasovalo 14 lidí) 02.01.2014 11:42
Adrian Newey... ...se stal ikonou. Ve svém oboru… »
» uzivatel001413 (Hlasovalo 13 lidí) 02.01.2014 11:39
Výborně jsi popsal celý stav věci ve Ferrari a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • Jens

        109.81.245.XXX
        Pohádky z píšťalky. Simulátor "rovnako" jako jízda na trati nestojí a stát nikdy nebude. Testování v reálu je mnohonásobně dražší.

        + 9 / − 13

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001413

          uzivatel001413

          94.113.22.XXX
          To je pěkná blbost, co jsi napsal. Je to, jako by jsi srovnával ve škole teorii s praxí. V praxi (tedy na trati v tomto případě) se toho naučíš a otestuješ nejvíce. 03

          + 12 / − 8

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Jens

            109.81.245.XXX
            To není blbost, několikrát se o tom psalo. Nečteš, nevíš. Proč myslíš, že testování v sezóně bylo zakázáno? Právě kvůli nákladům, které jsou mnohem vyšší než u simulátorů (jejich provoz je po vybudování téměř za hubičku, na rozdíl od testů na dráze).

            + 9 / − 12

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel001413

              uzivatel001413

              94.113.22.XXX
              Nesmysl, náklady na simulátory jsou mnohem dražší. Ale i kdyby bylo testování na trati sražší, což není, tak by se při něm týmy naučili mnohem více. 03

              + 6 / − 9

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Jens

                109.81.245.XXX
                Když už, tak vyšší, ne dražší. A co by na tom bylo tak drahého? 12 Něco si přečti o nákladech na testování na dráze.

                + 9 / − 7

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        U nových technológií,... ...som mal na mysli 3D tlačiarne, na zhotovovanie dielov, lebo CDF, aerotunel a simulátor, majú v Red Bulle už dávno. 11

        + 3 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jens

          109.81.245.XXX
          Zatímco 3D tiskárny dostali teprve minulý týden k vánocům, že? 11

          + 6 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kapor

            194.160.178.XXX
            Nejde o samotné tlačiarne,.. ...Mívale ! Ale o materiály už používané z ktorých sa diely vyrábajú klasicky a ktoré treba previest do stavu, aby mali správnu kvapalnú konzistenciu a pri styku so vzduchom tvrdli v stanovenom režime, čím diely dostávajú novú kvalitu homogenity a správneho uloženia každej vrstvy tak, aby to malo konečný efekt nielen na lepšie pevnostné vlastnosti, ale aj na kvalitu povrchu. 11

            + 1 / − 10

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu