DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestonův žebříček nejlepších pilotů Formule 1 vede Mansell
Za britským šampiónem následují Senna, Schumacher, Vettel, Rindt a Peterson.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ecclestonův žebříček nejlepších pilotů Formule 1 vede Mansell
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001378
(Hlasoval 1 člověk)
05.11.2013 11:51
Jasný chápu, ale pokud je statistika resp. to… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
AAA
12:21 05.11.2013 147.229.208.XXXMansell??? To akože prečo? Veď Mansell mal za kolegov Piqueta aj Prosta. Prost ho rozprášil a Piquet mu bol prinajmenšom rovnocenným súperom. V roku 1986 sa pripravil o titul chybami, 1987 zas preto lebo si nevedel privyknúť na aktívne závesy a preto jazdil so staršou špecifikáciou. Naozaj nechcem znižovať jeho kvality ale pre mňa bol v tej dobe len 3.-4. najlepší pilot v poli.
Ešte ma prekvapilo, že Bernie ako bývalí šéf Brabhamu dal Piqueta tak nízko. Pritom to bol práve on kto mu vyhral 2 tituly a človek by čakal, že bude tak trocha zaujatý ako napr Briatore voči Alonsovi.-
-
anonym
10:12 07.04.2014 89.24.146.XXX... Je to v morálně 3násobný mistr světa. 2x přišel o titul nehoráznou smůlou v posledním závodě sezony. Byl největším bojovníkem historie. Vítězil v době, kdy o vítězství rozhodovalo umění pilota! Dokázal porazit v přímém souboji kohokoliv. Byl jeden z mála na kterého byl krátký i Senna. Např. v Maďarsku 1989 dokázal na špatném Ferrari zvítězit z 12 místa na startu a porazit v boji všechny, včetně Ayrtona. A takových závodů byla celá řada. Jako kluk jsem je viděl, a dodnes jsou to pro mě nejlepší zážitky z F1. ( a to i včetně závodů, které jsem viděl přímo na místě v padocku nebo z tribun). Bernie je pako, ale s hodnocením Mansella plně souhlasím, také bych ho dal na 1. místo.
Příspěvek byl redakčně upraven.
-
-
-
Kapor
16:40 04.11.2013 194.160.178.XXXBernie je starý sklerotik,.. ...lebo zabudol na Prosta a pojem najlepší pilot si poplietol s najuniverzálnejším. Mansell je najuniverzálnejší, lebo vyhral majstra v F1 a hneď o rok aj majstra Indy, čo bol teda exelentný výkon, ale najlepší je jednoznačne ten, kto získal najviac titulov a to je M. Schumascher, potom nasleduje Prost, Sebastian, Sena atď., podľa získaných titulov majstrov sveta. To je totiž ukazovateľ hodnotenia pilotov.-
anonym
10:21 07.04.2014 89.24.146.XXX... co dělá pilota nejlepším. Jezdecké umění, bojovnost apod. Tituly o tomto nic nic nevypovídají. Je snad Vettel lepším jezdcem než Senna?!?!? Vetell je pouze průměrným pilotem v nadprůměrném autu. Kdyby sedělo 50% současných pilotů v jeho mistrovských autech, výsledky by měli stejné. Mansell, Senna vyhrávali v době kdy pilot vítězil a ne auto a tým.
Příspěvek byl redakčně upraven. -
FF
17:00 04.11.2013 37.221.245.XXXPočet titulů sám o sobě není ukazatel kvality pilota, co takhle Stirling Moss, Jacky Ickx, Clay Regazzoni, Carlos Reutemann nebo Gilles Villenueve, kteří nikdy titul nezískali, ale přesto podle mne patří k nejlepším z nejlepších. Čistě podle titulů se dá určit pouze nejúspěšnější pilot ne nejlepší.-
-
FF
12:09 05.11.2013 37.221.245.XXXTo že ti jména, která jsem uvedl, nic neříkají neznamená, že si je nikdo nepamatuje.
Srovnání s olympiádou je decentně mimo, protože na olympiádě nehraje technika či vybavení tak výraznou roli jako v motorsportu. I když i mezi olympijskými sporty změna techniky či vybavení hrála svoji roli, například různé střihy a materiály plavek případně změna techniky ve skoku na lyžích nebo skoky vysokém.
V motorsportu talent k úspěchu nestačí je potřeba být ve správnou chvíli na správném místě, pokud by si Vettela vyhlídl místo Red Bullu McLaren, tak by měl možná jeden titul jako Hamilton, a 4 tituly dnes mohl mít třeba Nelson Piquet jr. pokud by si jej Red Bull vybral.
PS: zkus si o těch jezdcích něco najít, než zase začneš psát takové hlouposti.
Velice stručný sumář prvních dvou uvedených:
Stirling Moss:
vícemistr světa F1 1955,1956, 1957, 1958; třetí 1959, 1960, 1961;
první neameričan, který vyhrál 12h v Sebringu (1954)
vítěz Mille Migilia 1955
vítěz 1000km na Nürburgringu z let 1958, 1959, 1960
Jacky Ickx:
vícemistr světa F1 1969, 1970
vítěz 24h Le Mans 1969, 1975, 1976, 1977, 1981, 1982
vítěz Rally Paříž-Dakar 1983-
Kapor
14:50 05.11.2013 194.160.178.XXXUž ani bežci z Etiópie,.. ...a iných štátov, kde behy sú dominanntné nebehali a nebehajú bosí, lebo by asi nevyhrali v zrovnaní s týmy, čo majú na to špičkové vybavenie a to nielen obutie, ale aj ostatné veci výbavy športovca a to isté je aj u jazdcov F1, lebo jedno bez druhého v dnešnej dobe už neexistuje. To isté platí o zázemí a zabezpečení. Je vidieť, že si atletiku nikdy nerobil. Dokonca aj na Slovensku máme základné školy, kde začínajú mladé talenty, aby z nich vyrástli reprezentanti a to všetko sa odohráva okolo nich tak, aby im to išlo čo najlepšie. Dnes sa už nič nedá robiť amatérdky a polovičato.-
FF
16:05 05.11.2013 37.221.245.XXXZklamu tě, atletiku jsem na základce a do zranění na střední dělal. Já nepíšu, že vybavení nemá žádnou roli, ale že má výrazně menší roli než v motorsportu. Navíc rozdíly, které tvoří různé vybavení mezi atlety na vrcholné úrovni, jsou zanedbatelné. Větší rozdíly tvoří různé povrchy na různých stadionech. Pokud budeš mít dva běžce, rychlejšího s levnými tretrami za pár stovek a o něco pomalejšího v profesionálních tretrách, tak ten rychlejší přesto vyhraje, protože ty tretry mezi nimi tvoří relativně malý rozdíl. Ale pokud budeš mít rychlého jezdce řekněme v Marussii a o něco pomalejšího jezdce v Red Bullu, tak vyhraje ten v Red Bullu (pokud mezi jezdci nebude propastný rozdíl), protože technika v motorsportu hraje podstatnější roli.
Trénink a zázemí je jiná věc, ale o tom jsem nepsal ani slovo, takže nevím proč to sem zatahuješ.
-
-
-
-
-
-
-
uzivatel001378
20:36 04.11.2013 88.100.224.XXXMnoho fans Ferrari si myslí, že Alonso je legenda. Nic víc, nic míň.
-