DISKUZE K ČLÁNKU Druhý den testů v Silverstone: Ricciardo nejrychlejší, Sainz druhý (+foto)
Druhým dnem pokračovaly ve čtvrtek testy mladých jezdců v Silverstone. Účastní se jich také závodní piloti, pokud se věnují pouze práci na pneumatikách pro Pirelli.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Druhý den testů v Silverstone: Ricciardo nejrychlejší, Sainz druhý (+foto)
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000397
(Hlasovalo 6 lidí)
18.07.2013 12:25
Já si to nemyslím, jednak nevidím žádný rozumný… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
uzivatel000397
12:25 18.07.2013 94.113.221.XXX
Já si to nemyslím, jednak nevidím žádný rozumný důvod k blufování, druhak je Ricciardo velmi nadějný a navíc jejich dorostenec, takže pokud bude mít silný zbytek sezóny, logicky se tato možnost nabízí. Při vši úctě ke Kimimu, mně by jaksi k Red Bullu neseděl. Je to tedy jen pocit.
Pokud budou Redbullové provozovat druhý tým pro své naděje a potom do prvního týmu budou brát zralé jezdce odjinud, bude to jasný důkaz k čemu druhý tým slouží. Tedy k větší možností zkoušení a testování různých vychytávek, vlastností pmeu a nastavení vozu. Jsem si jist, že první tým má jejich datové výstupy k dispozici. Příští rok to bude ještě markantnější, protože pojedou i stejné motory.
Pokud budou Redbullové provozovat druhý tým pro své naděje a potom do prvního týmu budou brát zralé jezdce odjinud, bude to jasný důkaz k čemu druhý tým slouží. Tedy k větší možností zkoušení a testování různých vychytávek, vlastností pmeu a nastavení vozu. Jsem si jist, že první tým má jejich datové výstupy k dispozici. Příští rok to bude ještě markantnější, protože pojedou i stejné motory.
Petr
11:16 18.07.2013 109.81.245.XXX
Pár zajímavých čísel Force Indie: [odkaz na stránku]
Vpravo dole tabulka o pneumatikách - jak vede zvýšení tlaku k poklesu teplot (na vnitřním okraji, uprostřed a vnějším okraji pneumatiky).
Tabulka vpravo ukazuje citlivost na palivo - výkon motoru - přítlak a odpor ve třech (S1, S2, S3) sektorech okruhu. Týmům to pomáhá pochopit, co je třeba udělat, aby se v každém sektoru zlepšily.
Vpravo dole tabulka o pneumatikách - jak vede zvýšení tlaku k poklesu teplot (na vnitřním okraji, uprostřed a vnějším okraji pneumatiky).
Tabulka vpravo ukazuje citlivost na palivo - výkon motoru - přítlak a odpor ve třech (S1, S2, S3) sektorech okruhu. Týmům to pomáhá pochopit, co je třeba udělat, aby se v každém sektoru zlepšily.