DISKUZE K ČLÁNKU Marko: "Riskovat a vyhrát musí Alonso," obává se však o alternátory

Sebastian Vettel je na nejlepší cestě k zisku třetího titulu mistra světa v řadě. Jak řekl konzultant týmu Red Bull, Helmut Marko, je to Vettelův soupeř Alonso, kdo musí riskovat vše a vyhrát. Ovšem alternátory mu nedávají spát...

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marko: "Riskovat a vyhrát musí Alonso," obává se však o alternátory

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 30, poslední 21.11.2012 22:32 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • erdedy

    erdedy

    195.80.165.XXX
    Fakt "nadherné"... ... ako si uz RedBull pripravil za par tyzdnov - mesiacov, take to ich typycke ospravedlnenie: "Ked nevyhrame, moze za to bezpochyby Renault!!!" 02 02 02 02 02 02 02 02 02 02 10x 03

    Uz ma zacina normalne "sr.t" ta ich "propaganda" (skor "pohadka") o alternatore...
    Nech radsej Helmut a spol. porozmyslaju, kde by mohol byt problem... Vlastne vobec netreba, oni to uz davno vedia, len to nepriznaju!03

    + 11 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • erdedy

      erdedy

      195.80.165.XXX
      sorry za hrubku...12 (som sa akosi "rozvasnil")19

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Nestává se moc často, že bych s tebou nesouhlasil. Ale jestli jim ten alternátor klekne, čí to bude vina? Mercedesu? Pana Marka rád nemám, ale nevšiml jsem si, že by vinil Renault za Markovu nehodu v Abu Dhabi. Ostatní výpadky byly vinou alternátoru, pokud se nepletu. 03

      + 7 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000299

        uzivatel000299

        94.112.177.XXX
        Ona je část na vině alternátoru a část je v RB.

        + 2 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        erdedy

        178.40.197.XXX
        Vina moze byt kludne aj na strane RedBullu.
        Kedze doteraz nikto oficialne nepotvrdil "preco" sa to stalo, vychadza to (znova a znova) na problem chladenia (u RB nic neobvykle..., ze?).
        Tomu nasvedcuje aj chovanie alternatorov u inych zakaznikov (ok Grosjean mal tiez jednu poruchu, odvtedy ale uz nie).

        Co sa tyka mojej rozhorcenosti - fakt je toho uz "moc" - kazdy zainteresovany z RedBullu, neustale mele len o Renaulte a Magneti, ze by to mohla byt prave ich chyba (* hnat vsetko na uplnu hranu), nikdy ani co i len trochu nepripustia...?!
        Pritom Newey je "preslaveny" aj tym, ze to "takto rad" (povedzme, z neni to jeho prve auto co "horí")

        * kazdy tim zenie vsetko na hranu, otazka je kto najviac? 04

        + 5 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          On nikde neříká, že je to jen vina Renaultu. Jen si stěžuje, že to nefunguje a má strach z další poruchy. 03

          + 5 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Mimo téma: Nemáš víc informací o tom slovenském motoru, co jsi sem předčasem dával odkaz? V podstatě tam o tom nic neřekli, kromě toho že to pracuje s nízkými teplotami. Nedokážu si to představit. Jedině, kdyby to bylo na bázi elektromotoru, což by se ale nedalo uplatnit v F1. Léta studia chemie mi nějak nedovolí připustit, že by benzín hořel a nevytvářel teplo. 04

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • erdedy

            erdedy

            178.40.197.XXX
            Helmut saboji spolahlivosti, mozno len v tomto clanku. Celkovy obraz/odkaz RB (i jeho sameho) vsak naznacuje - "my sme sväty, to Renault nevie dodat spolahlivy alternator". To je sice "pekne", len to nemusi byt nutne pravda a ani neni! 03
            Len to som chcel povedat.04

            + 3 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • erdedy

            erdedy

            178.40.197.XXX
            Nemam. Akosi to stichlo... Zeby im uz ponukol niekto dostatocne vysoku sumu za "pozdrzanie", prip. priamo za "patent"?04

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • erdedy

            erdedy

            178.40.197.XXX
            Alebo je to len "šum"...03

            Fakt je, ze "mozno" nejde ani tak o nizku teplotu, len o nejake posunutie prevadzkovych teplot - nieco podobne ako nedavno tu bol clanok, ze tusim Renault a Mercedes pracovali na zvyseni teplot prevadzkovych kvapalin (z jasnych dovodov). Ale to len hadam.04

            + 2 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • RiLCO

            95.103.150.XXX
            Ten motor je zaujimava myslienka, taka mohla naozaj vzniknut na slovensku (v hlave slovaka)

            [odkaz na stránku]

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Právě mi to nejde do hlavy. Přece pro spalovací motor je ideální, když je rozdíl mezi teplotou před a po explozi co největší (krok R a M je tedy logický). Proto se dělají chladiče stlačeného vzduchu u turba. Mrazit palivo nebo vzduch pod nulu asi nebude efektivní a donutit hořet benzín tak, aby na tom člověk udržel ruku bez chladiče si nedovedu představit. A to jsem chemii studoval fakt dlouho. 12
              Tož uvidíme. Já jen jestli se na Slovensku neobjevilo víc informací. U nás jsem to ani neviděl ve zprávách. 04

              + 3 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • erdedy

                erdedy

                195.91.11.XXX
                Jo je to divne. Ale asi to nebude tak "horuce" (nemyslim motor06 ale ked to nebolo u Vas, v spravach 04)

                Som ale tiez velmi zvedavy na dalsie informacie, ked teda nejake pridu.

                Ale jedno je este "divnejsie" - nepocitam aby zo seba robili saskov pred svetom a hlavne jeden starsi pan, co sa tam objavil v reportazi.

                No uvidime.01

                + 0 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
        • anonym

          82.144.130.XXX
          Lotusu odešli dva alternátory (ještě se zapomíná na D'Ambrosia v kvalifikaci na Monze) a RB tři...

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • anonym

          188.120.195.XXX
          Newey je "preslaveny" aj tym, ze to "takto rad" (povedzme, z neni to jeho prve auto co "horí")

          Jo, to mě taky hned napadá, když se mluví o RB a alternátoru. Podřídit všechno aerodynamice je sice hezké, ale když pak třeba auto trpí špatným chlazením nebo vibracemi... Myslím, že u McLarenu by mohli vyprávět. 04

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            93.99.87.XXX
            No neříkám, že nebylo. Já už moc zprávy nesleduji. Přes heslo "jen to důležité" se věnují většinou vztahy celebrit. To co zajímá mě najdu na netu (i toto jsem našel tam) a nemusím sedět půl hodiny u bedny. 04
            Kdybys na nějaké novinky přišel, dej vědět. 03

            + 3 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • erdedy

            erdedy

            195.80.165.XXX
            Aha, dik01 To som prehliadol.14

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • ladys

        ladys

        178.23.219.XXX
        Redbullu oni ho neuchladí, proč myslíš,že mají tolik problémů,loni kers taky vařili....

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • erdedy

          erdedy

          178.40.197.XXX
          Jj, niecona tom urcite bude. Sami tvrdili, ze zlyhal v nizkych otackach/pomalych zakrutach, alebo nieco take.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu