DISKUZE K ČLÁNKU McLaren chce letos ještě vyhrávat, proto se odmítá vzdát a usilovně vyvíjí vůz MP4-26
McLaren odmítá vzdát své snažení o vítězství v závodech, byť na titul již může zřejmě zapomenout. Dále se hodlá věnovat agresivnímu vývoji monopostu MP4-26.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: McLaren chce letos ještě vyhrávat, proto se odmítá vzdát a usilovně vyvíjí vůz MP4-26
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Rind
21:41 12.09.2011 XXX
-------------------------------------
Já jsem čerpal jsem z tohoto odkazu po kvalifikaci : [odkaz na stránku]
F.Alonso-342,2
Schumacher-338,7
Webber-336,1
Button 333,1
Hamilton 332,3
Já jsem čerpal jsem z tohoto odkazu po kvalifikaci : [odkaz na stránku]
F.Alonso-342,2
Schumacher-338,7
Webber-336,1
Button 333,1
Hamilton 332,3
McMatej
21:19 12.09.2011 XXX
Alonso neměl vyšší top speeed než Schumacher, byl o 3 km/h pomalejší [odkaz na stránku]
Honza
18:32 12.09.2011 XXX
A není to všechno jen blafování? Když bude McLaren tvrdit, že přestává vyvíjet, zřejmě udělá to samé RedBull i Ferrari, které přesunou zdroje do vývoje vozu na příští rok, kde by potom mohly být silnější. Jestliže naopak McLaren tvrdí: "stále vyvíjíme, abychom vyhrávali závody", nemůže ani RedBull jednoduše přestat pracovat na letošním autě. Takže podle mě nejspíš sem tam nějaká vylepšení McLaren přiveze, ale budou to spíš drobnosti, nebo věci v rámci testování na sezónu 2012, protože letošek je bohužel rozhodnutý. A Whitmarsh to dobře ví.
Rind
18:11 12.09.2011 XXX
I když v Monze vyhrál opět Red Bull, McLaren si z Itálie dle Whitmarshe odváží jistá pozitiva: "Měli jsme rychlý vůz, ale i slabé starty - a to je frustrující. Pokud by závod byl o jedno kolo delší, měli bychom na pódiu oba vozy.
----------------------------------------------------
Velmi sebevědomé ale i silně alibistické tvrzení. Alonso měl měl maximálku na konci rovinek ještě větší než Schumacher . (kolik kol potřeboval L.H.na předjetí SCH....?)
Možná za jedno kolo stihl Alonsa dojet , ale předjetí 10-20 kol....?
----------------------------------------------------
Velmi sebevědomé ale i silně alibistické tvrzení. Alonso měl měl maximálku na konci rovinek ještě větší než Schumacher . (kolik kol potřeboval L.H.na předjetí SCH....?)
Možná za jedno kolo stihl Alonsa dojet , ale předjetí 10-20 kol....?
Oňo
16:40 12.09.2011 XXX
No závod v Monze ukázal, že hoci Martin niečo hovorí, skutočnosť je iná, lebo to Lewisove auto bolo trochu inak nastavené ako Jensonovo a bolo o hodne pomalejšie a menej dynamické pri pedbiehaní. Určite tam boli aj iné prevody (dlhšie) a väčší prítlak, preto sa Lewis trápil. Bolo by lepšie Martin, mnej kecať a viac sa venovať tomu, aby sa tím lepšie trafil do nastavenia pre Lewisa v Singapúre !
Duncan66
14:07 12.09.2011 XXX
pokud dojeli oba dva Lewis porad vede 5:4 kdo dojel lepe, takze bych byl opatrny v tom, koho by meli preferovat. A k tomu Jensnovi a jeho stesti. V Kanade vyhral, idkyz mel dve kolize, ve kterych skoncil zavod pro jeho dva konkurenty o vitezstvi zatimco on mohl jet dal atd.
Mike17
13:49 12.09.2011 XXX
Neříkám, že si může za všechno sám, ikdyž u nedojetí za to mohl aspoň z části taky. Jen nemám pocit, že jeho(JB) dobré výsledky jsou štěstím. Sice mu něco nahrálo (třeba počasí, SC apod) k pár bodům navíc, ale taky ho smůla(chyby týmu nebo vozu) stála nedojetí ve 2 závodech a ztrátu všech bodů. Otázka je, jestli jeho schopnost využít skvěle déšť je štěstí. Každému se nám líbí jiný styl. Mě se prostě letos Jensonův výkon hodně líbí.
dannak
13:20 12.09.2011 XXX
Taky musim uznat, ze sice se mi libil Lewisuv agresivnejsi styl, ale Jenson asi opravdu vyzral, nebo jeste stale vyzrava a ocividne si dobre rozumi s pneumatikama a asi i s autem. A hlavne umi zachovat chladnou halvu, kdyz je potreba. Rozhodne predvadi dobre zavody a souboje.