DISKUZE K ČLÁNKU Otázky a odpovědi týkající se nových V6 turbomotorů

FIA včera zveřejnila otázky a odpovědi týkající se nových 1,6l V6 turbomotorů, které budou v roce 2014 nasazeny ve Formuli 1. Jaké budou jejich další parametry?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Otázky a odpovědi týkající se nových V6 turbomotorů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 23, poslední 04.07.2011 15:49 Vložte komentář

Nejlepší názory

» erdedy (Hlasoval 1 člověk) 01.07.2011 14:02
Nemate este v redakcnom systeme vytvoreny script… »
» erdedy (Hlasoval 1 člověk) 01.07.2011 14:04
A chytil som sa? Teraz neviem... Moj "… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Gregorius

XXX
Nejsem si jist, zda by jakékoli přeplňování kompresorem namísto turba mělo v F1 patřičný efekt. F1 jede 95% času ve vysokých otáčkách, kdy se turbo točí o 106. Kompresory mají smysl v nízkých nebo středních otáčkách a berou výkon.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

XXX
V článku je jedno turbodmychadlo, ne jedno jednoduché. A opravdu si myslíš, že výrobci investují miliony eur do vývoje, aniž by si s FIA neujasnili parametry???

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Lojzko

XXX
Prečo jednoduchý turbokompresor, keď dnes firma BMW už používa vo svojej 5-ovej rade twin scroll turbo, ktoré lepšie potláča turboefekt a plní valce stlačeným vzduchom ? Toto bolo nedomyslené, lebo tí, čo to odsúhlasovali o tom asi nevedeli ! Ak je na zreteli technický pokrok, tak aj v tomto mali nechať dodávateľom motorov voľnosť, použiť jednoduché, alebo twin scroll turbo (čo je jedna turbína a dva kompresory v jednom, pre samostatné plnenie 3 a 3 valcov). 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu