DISKUZE K ČLÁNKU Prohlášení týmů po Velké ceně Evropy
Velká cena Evropy ve Valencii byla opět v režii Sebastiana Vettela, který do čela nikoho jiného nepustil. Jaký byl závod z pohledu vítěze, ale i ostatních jeho aktérů?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Prohlášení týmů po Velké ceně Evropy
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
Honza
19:00 26.06.2011 XXXNevím, jak víc to vysvětlit. Auto brzdí jednak díky klasickým mechanickým brzdám a jednak díky tomu, že se otáčením kol dobíjí baterie. Zkus se někdy svézt v nějakém hybridu a uvidíš, jak to funguje. Při citlivém dobrzďování i poznáš, kdy se brzdění dobíjením "přepne" na klasické brzdění destičkami o kotouče. Podobné je to i u metra, když dojíždí do stanice. V momentě, kdy nebude tohle dobíjení fungovat, se úplně změní brzdné vlastnosti. Bude potřeba vynaložit víc síly, brzdit dříve, brzdy se budou víc zahřívat, apod.-
Lojzko
13:40 27.06.2011 XXXÚplne súhlasím, lebo zvyšujúcou sa teplotou sa nižuje koeficient trenia medzi brzdovým kotúčom a brzdovými doštičkami. Ak brzdy nezačneme šetriť a miesto KERSu (ak je nefunkčný) nezapájame do brzdenia motor (včasným radením nadol), tak povrch kotúčov prejde do tekutej fáze, ktorá sa nahrnie a brzdy sa zablokujú, čo je koniec !
-
-
-