DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton přiznává: McLaren na Ferrari a Red Bull ztrácí
Ačkoliv z testů je obtížné vyvozovat formu jednotlivých stájí, Lewis Hamilton potvrdil, že rychlost McLarenu není na úrovni Red Bullu a Ferrari. A srovnatelná nebude ani během prvního závodu v Austrálii.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Hamilton přiznává: McLaren na Ferrari a Red Bull ztrácí
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
PC
10:45 02.03.2011 XXXI jako fandy Lewise mě už tenhle tým pěkně nas..á! Tradičně před sezónou plno velkohubých prohlášení o obrovském pokroku a tvrdé dřině a výsledkem - nekonkurenceschopný nedomyšlený stroj plný zásadních nedostatků! Není to nějaká rodinná firma, kdy jeden druhéo podrží bez ohledu na následky? Kdyby se raději pokusili něco obšlehnout, snad by se jim dařilo lépe. Nechápu jejich nepoučitelnost. Přece během seźony zjistím nedostatky své koncepce vozu, přednosti jiné koncepce vozu a do další seźony se soustředím na vůz s tím co se osvědčilo a co fungovalo dobře. Tam musí sedět nějaká žába na prameni, která se zuby nechty brání a dovolí do vývoje mluvit jen někomu a bohužel ne tomu nejlepšímu!-
schumidva
07:26 03.03.2011 XXXMá to háček, nepočítáš že se mění pravidla, někdy i několikrát během sezóny. To co ty říkáš je jen sen podle kterého jedou všechny stáje. Jenže né vždy funguje to co vymyslí a když to nemáš otestovaný tak to platí dvojnásob. Jen ukázka toho že to co říkáš nefunguje a to jsou pneumatiky.-
PC
12:47 03.03.2011 XXXMáš pravdu, že tohle radikální měnění pravidel každý rok je k ničemu, jen to přihrává vyhledávačům děr v pravidlech a rozhodně to nešetří prostředky v F1 a znemožňuje to opravdovou konkurenci. Samozřejmě nejsem konstruktér, ale za těch několik posledních let se shromáždila každému týmu řada konstrukčních řešení různých problémů, stejně tak odhalili, proč jim něco nefungovalo dobře a podobnou databázi mají i o konkurenci. A když pravidla naznačí nějaké rámce,do kterých se vůz musí vejít a já znám možnosti své techniky, tak bych měl být schopen s dobrým týmem navrhnout dobré řešení. Jsem přesvědčen, že to je důkaz, že je to v lidech - tedy v jejich vedení. Prostě tam sedí někdo, kdo má nějakou vizi a přesto nejede vlak, i když to znamená ztrátu konkurenceschopnosti nebo její nedosažení. Je to jako v Brně s Hlavním architektem -celé historické centrum má jen minimum funkcionalistických staveb, ale pan architekt tvrdí, že Brno vždy bylo centrem funkcionalismu a toto tvrdě a nemilosrdně prosazuje. Takže vedle krásných zdobných historických fasád máme spoustu ohavných mramorových, ocelových a skleněných kostek .
-
-
-
-
Petr
10:06 02.03.2011 XXXJj, má dva týmy. Za uši by podle mě už ale zasloužili oba.
2009 - fundamentální chyby v aerodynamice
2010 - obrovský dvojitý difuzor, kvůli němuž museli jezdit s velmi tuhým podvozkem. Na hrbolatých tratích zavěšení nemohli změkčit, protože byl difuzor velmi citlivý na změnu výšky nad vozovkou, pak nové přední a zadní křídlo, které zpočátku nefungovalo - přitom pořád ty řeči, jak tvrdě pracujou a mají skvělý vývoj.
2011 - mechanické problémy při testech, chybí přítlak.
Aerodynamika je v posl. letech jejich slabší stránkou, nevím čím to je - jestli nezvládají přechod na CFD či jim nekorelují přesně čísla. Kdy naposledy během předsezónních testů tolik neztráceli? Asi 2008.-
erdedy
10:44 02.03.2011 XXXNejaka podobnost (udalosti) tu fakt je - MP4-24 mala byt tiez "pokrokova" ako teraz MP4-26.
Inak mne osobne sa (samotny) design 4-24 velmi pacil. Nuz ale potom "to" prasklo...
4-25 - vysledky boli dost dobre. Pacilo sa mi to auto - posobilo na mna "nejak" ucelene a "brutalne" (mozno dlzkou/razvorom...? - neviem)
4-26 - to auto je pre mna (design) plne rozporov - (hlavne pohlad z predu. Som si asi este nezvykol na tie bocnice). Pritom z niektorych uhlov/zaberov je ale paradne.
Ked k tomu priratam problemy ktore maju, vychadza mi z toho jedine - rozpustit druhy team a navrhovat "novinky" len v párnom (sudom) roku?
-
-
-
-
-
-
uzivatel000157
08:15 02.03.2011 XXXTak to není dobrá zpráva
Každopádně našim věřím, že se s tím poperou a dokážou se rvát o přední příčky... třeba naše formule bude daleko více šetrná k pneu, uvidíme -
Gurun
08:13 02.03.2011 XXXVýborná informace....po měsících čekání mi začne sezóna tak kole Hungároše...do té doby to bude k hounu...díky chlapci vod Meků...na ten názor Miltona jsem čekal:((((...tohle když svého času pustil Raikonen tak bylo zle...u Hamiho to vychází ještě hůř:((((. Pytel inovací..revolucí..polucí a prd!!!