DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull díky Verstappenovi slaví v Malajsii, Vettelova stíhačka skončila pod stupni vítězů

Jak se podaří vypořádat se s masivní ztrátou Vettelovi a dokáže Lewis Hamilton využít jeho problémů? Nakonec navýšil náskok na svého velkého rivala, ale bezpochyby ne tak, jak by si před závodem představoval.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull díky Verstappenovi slaví v Malajsii, Vettelova stíhačka skončila pod stupni vítězů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 203, poslední 08.10.2017 08:43 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovali 5 lidé) 01.10.2017 11:46
Měli-neměli. Pořád tvrdím, že Ham nebude porážen… »
» Easy (Hlasovali 3 lidé) 01.10.2017 11:18
Oběma pilotům Ferrari se během víkendu pokazí… »
» juras (Hlasovali 3 lidé) 01.10.2017 11:40
Myslím že Mercedes o svůj náskok nepřišel...jakou… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

odin

odin

77.240.103.XXX
Mergl získal double v Can, Ang, a It. Ferrari v Mon a v Maď. Tak veliký rozdíl v tom nevidím. Kór když v poslední době měli šance na další dably, ale díky Vettelově labilitě vyšli naprázdno.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

82.144.151.XXX
Věřit můžeš a nemusíš. Nikdo nejsme v garáži Ferrari a nevidíme jim "pod kapotu". Nikde jsem nepsal, že dnešek byla Kimiho chyba. Naopak jsem doufal, že Kimi dnes mohl Lewisovi pěkně zatopit. Taky těch 0.045s v kvaldě byla nehorázná smůla.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Přesně tak. Kimiho mám radši než Vettela, ale objektivně od něj Kimi dostává hrozně naloženo. V podstatě úplně stejně, jako dostával od Alonsa. V situaci jaká je (vláda Mercedesu stále trvá) je pochopitelné, že kdokoli, kdo má šanci urvat něco více než zbylé drobky, do toho půjde i za cenu týmové režie. Při výkonech Kimiho byl PK teoreticky ztracen už v půlce sezóny, kdy už by i Kimi urval jezdecký titul snad jen v případě, že by se Lewis, Vettel, Valteri a Ricci odhlásili z pěti závodů. A kdoví, jestli by to pak stejně nevyhrál Max. 04

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
A jsme u toho. Nekoukej jenom na Vettela. Seb potřebuje pomoc od Kimiho a když ten ani neodstartuje do závodu z podobných důvodů jako měl krátce před ním jeho kolega, tak je něco špatně. A opět to není o Kimiho pomalosti.
P.S. nevěřím jenom v prasklou hadici u turba. Protože měnili i další komponenty na Sebově autě. Nejspíše těch příčin bylo více, na které doplatil také Kimi.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

82.144.151.XXX
Bottas byl někdy v této sezóně "ve hře"? Chvíli byl bodově blíž, protože dokázal Hama jasně překonat. To se u Ferrari nedělo. V kvalifikaci ti nikdo nebude schválně štelovat auto, aby bylo pomalejší. Z toho pak pramení postavení na startu a výhodnější volba strategie (první do boxů ap.).
Jenže když si Mercedes může dovolit "jet to své" a k tomu sbírat doubly, tak je jasné, že Ham má za sebou vždy někoho, kdo obírá o body jeho soupeře.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Jistě, že by se mu to hodilo, aby mu Kimi pomohl. A já si myslím, že by mu i pomohl. Ale napiš mi jak mu má pomoci? V Singapuru ho Vettel s Maxem zlikvidovali hned v první zatáčce a v Malajsii zůstal v garáži.
V Monaku dostal Vettel od týmu vše co potřeboval a Kimi ostrouhal, v Maďarsku mu Kimi pomohl myslím dost. A to neřeším Azerbajdžán, Anglii apod.
Já si pořád říkám, "každý svého štěstí strůjcem"...
Jestliže Ferrari jede od začátku pouze na jednoho pilota, pak se nemůžou divit, že ten jeden je v boji s týmy, kteří mají ve hře piloty oba, ve velké nevýhodě. A není to jen o Kimiho pomalosti, jak se tu všichni snažíte tvrdit.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Jedním RB souhlas, ale pochybuji, že by Vettelovi pomohlo, že porazí Kimi, když by dojel on za ním. A řešíš situaci, kdy to jeho Ferrari porazí i ten RB. Jinak mu to bude trvat 10 závodů. 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

82.144.151.XXX
Když si jeli to svoje jak píšeš, tak tu výhodu měli a vlastně stále mají. To, že nedominují neznamená, že nejsou stále vpředu. Dominance typu 1s na kolo je pryč, ale o svou výhodu nepřišli. Maximálně si neumějí správně nastavit vůz tak, aby efektivně pracoval s pneumatikami. Jejich pohonné ústrojí je stále na špici. Proto si mohou (i Ham) většinou "jet to své".

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

82.144.151.XXX
Tahle sezóna je již prakticky odepsaná. Baku byla zbytečnost, minule mohl být taky opatrnější. S tím souhlasím. Ale asi je to také důsledek narůstajícího tlaku uvnitř Ferrari. Už vidím, jak vysvětlují Marchionnemu, že vůz nenastoupí do kvaldy, protože mu praskne vedení vzduchu od turba...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Ale Easy, je jasné, že komisaři Vettela nepotrestají, když bojuje o titul. Nepotrestali ho za horší provinění, nepotrestají ho ani dnes. Každopádně ale vinu na kolizi nese jednoznačně on. On neviděl Strolla před sebou? Nebo zase vy ferraristi a vettelisti budete hledat výmluvy, že se mu vysmekl volant a obracet situaci? Ke Strollovi vůbec nemusel najíždět. Oba byli na opačných stranách tratě. Už se nezávodilo tak nešlo o žádnou ideální stopu atp. Proč do něho vjel?
Mergl vs Ferrari a RBR. Výhoda Mercedesu skončila to je jasné. Už nedominují všude, ale na některých tratích jsou vepředu oni, na jiných to lépe jde Ferrari, či RBR. To je jeden můj pohled, ten na současné rozložení sil. Druhý pohled je ten, který reflektuje celou sezónu. A tam je Mergl ve výhodě, protože měl po celou dobu přeci jen o kousek lepší auto. Byli sebevědomější, jeli si to své a věděli, že se soupeři dostanou v závěru pod tlak, protože si odrovnají pohonné jednotky a budou muset řešit opravy, či penalizace.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Cooper

Cooper

188.120.212.XXX
v podstatě souhlas až na ten konec měl by se spoléhat hlavně sám na sebe a jezdit víc v klidu jak v baku tak minule se připravil o body uplně zbytečně a sám

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

82.144.151.XXX
To že to řekne neznamená, že se to nehodí. Lewis to ani říkat nemusí, protože ve většině závodů měl za sebou Valtteriho jako polštář. Proto i ty doubly.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Icewoman

Icewoman

178.255.168.XXX
A na koho by se Vettel chtěl spoléhat? Vždyť sám řekl, že žádnou pomoc nepotřebuje...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

82.144.151.XXX
První rok u Ferrari nabízel optimistické vyhlídky k tomu dalšímu, ten byl ale katastrofou. Letos to po vstupu do sezóny vypadalo pro Ferrari o hodně nadějněji, ale opět to jde postupem času celé do háje. Na rozdíl od Hama, který jede již několikátou sezónu s nejvýkonnějším vozem a letos bez tlaku Rosberga (na trati i mimo ní) a naopak s podporou klidného Bottase, tak Vettel se až na světlé výjimky typu Maďarsko nemá moc na koho spoléhat.

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

90.177.218.XXX
Ale novej motor nemá, ne? V závěru můžou vybírat z několika motorů a budou volit ten v nejlepší "formě"...ale Vettel má teď dva nové, nemýlím-li se.

Hlavní rozdíl ale je že Hamilton má slušnej náskok na Vettela...a tak Mercedes může do jisté míry kalkulovat a nemusí nutně bojovat na max. (viz dnes, kdy Verstappen není přímý rival v celkovém pořadí).

Mercedes je proti minulým rokům už jen těsně vepředu...a záleží na konkrétním typu okruhu a taky na momentální schopnosti najít ideální nastavení a tomu jak dokáže kdo využít pneu a jakou má degradaci.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

82.144.151.XXX
A co se týče výkonů Mercedes vs. Ferrari, tak jestli si za tím stojíš, tak potom nepiš, že výhoda Mercedesu skončila... 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

193.179.208.XXX
staci aby byl porazen jedni Ferrarri a jednim RB a 3 zavodech mas stejny stav jaky jsem pospsal vyse. Zavodu zbyva 5.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

90.177.218.XXX
Ale to vůbec není o dnešku...ale celkově. A už vůbec netvrdím že snad Ferrari Kimimu schválně škodí co se techniky týče. Dokonce i byly závody kdy Kimi prostě nebyl dost rychlej a Vettel ho zjevně předčil. Ale byly závody kde Kimi doplatil na strategii...která byla kupodivu zcela odlišná od Vettela. Kolikrát jsem sledovali s úžasem jak Kimi na starých gumách ztrácí drahocenné vteřiny a tým mu natahuje pit-stop?

A když vezmu to letošní Monako...Kimi v Maďarsku ukázal že jede především pro Ferrari a nemá problém pomoct Vettelovi...proč Ferrari nedalo šanci v Monaku Kimimu? Jediný důvod je šampionát a to že Vettel je jejich lídr...

Jenže kdyby Kimiho "podrželi" v Monaku...měli by stoprocentně ještě loajálnějšího Kimiho v závěru šampionátu. Prostě chování Ferrari se mi nelíbí...a Kimiho výraz na podiu v Monaku myslím dokládá že na tomhle něco bude.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

10.151.145.XXX
Až na ten poslední motor u Lewise naprosto souhlasím.

Lewis má k dispozici stále ještě tři motory s různým nájezdem, pouze Walterimu chybí jedno turbo.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

95.82.135.XXX
Dle mého se tak nestane... Věřím, že v Japonsku si připíší dvojité vítězství... Byli úspěšní ve Španělsku, v Britanii a budou i v Japonsku... Nesmíme taky zapomínat na to, že Ferrari a hlavně Vettel je pod maximálním tlakem a z toho můžou pramenit chyby, kterých by se jinak nedopustili...

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu