Ecclestone: Snížíme ceny vstupenek!

Petr Hlawiczka, 7. září 2009, 07:00 Google+

Dobrá zpráva pro všechny fanoušky Fromule 1: Bernie Ecclestone by rát snížil cenu lístků pro návštěvníky Velkých cen. Šéf FOM (Formula One Management) vysvětlil, že redukce nákladů v tomto odvětví motosportu umožní snížit poplatky za hostování závodů.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Ecclestone, Bernie

Ecclestone, Bernie | foto: BMW Motorsport

Sdílejte článek

Snižování nákladů klesne v roce 2010 a v dalších letech po podepsání příslušných dohod, což dle 78letého Brita také sníží tlak na držitele komerčních práv. "Když k tomu začne docházet, nebudeme už muset vydělávat tolik peněz pro týmy, a proto si můžeme říci o méně peněz od pořadatelů závodů a ceny vstupenek klesnou. Chceme, aby k tomu došlo co nejdříve."

Pořádání závodů není vůbec levnou záležitostí, proto se F1 stahuje z tradičních okruhů, kde se organizátoři trápí se zajištěním finančních prostředků. Tak nám zmizela Velká cena Kanady a Francie, problémy má Silverstone i Hockenheimring s Nürburgringem v Německu či Suzuka a Fuji v Japonsku. Místo toho F1 míří do exotičtějších koutů (Bahrajn, Abú Zábí, Singapur), kde se často jezdí před prázdnými tribunami (Turecko, Čína).

Ve své kampani na to poukazuje i kandidát na post prezidenta FIA Ari Vatanen: "Budeme-li jezdit do míst, kde budou tribuny prázdné, zatímco velcí fanoušci Formule 1 se svých závodů na tradičních místech nedočkají, pak něco není v pořádku. Okrádáme se o stálé zákazníky a lidi, a získat je zpět nebude tak jednoduché.

Ecclestone by krom problémů s pořádáním závodů vylepšil ještě jednu věc - soutěžící jsou příliš skryti před těmi, kteří tento sport podporují: "Pořád si myslím, že bychom měli dělat o moc více, abychom jezdce tak neizolovali před veřejností. Máme pár věcí, jako autogramiády a tak, takže se to pomalu zlepšuje.



Problémem je, když to jeden z nelepších pilotů nedělá. Ostatní si pak řeknou: Proč bychom to měli dělat my? Stále říkám, že chlap, který vyhraje mistrovství světa má vůči sportu obrovský dluh. Pokud by se v tomto ujal vedení, ostatní by ho následovali. Je až neuvěřitelné, že Michael Schumacher, když jezdil za Ferrari, měl smlouvu s televizní společnosti, dle které nesměl s nikým hovořit, pokud nejdříve neposkytl interview jim.


Žel tohle je věc, které jsem vždy čelil. Oni nechtějí - mohli by, ale nechtějí - ale nemůžete přinutit lidi, aby dělali, co nechtějí. A pokud to dělají, ale ne upřímně - je to ztráta času."
Vytisknout

Diskuze: Ecclestone: Snížíme ceny vstupenek!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Red Bull bude muset zabrat, soupeři mu dýchají na záda

Monako bude podle Marka pro Red Bull náročnou výzvou, varuje před McLarenem i Ferrari

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Ferrari

Reportáž: Ferrari Racing Days vlastníma očima

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

  2. Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  3. PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

  4. GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

  5. GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

  6. Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud