Do Jižní Koreje přivezl nové zadní křídlo, které do kvalifikace a závodu v Japonsku nakonec nenasadil, opět drobně upravené nové přední křídlo, jehož první verzi představil v Singapuru a pár drobných mechanických vylepšení.
Podle hlavního závodního inženýra McLarenu Phila Prewa tým věří, že všechny budou správně fungovat: "Určitě v pátek budeme jezdit s [novým zadním] křídlem, máme ho zde znovu. Máme také upravené přední křídlo, čili dvě velké novinky, které budou na voze viditelné. Navíc máme nějaká drobná mechanická vylepšení, která budou také na voze a která by měla zvýšit výkonnost.
Určitě to nové zadní křídlo nasadíme v pátek a budeme pokračovat v našem zkoumání, o které jsme byli trochu ukráceni v Suzuce. Naše pochopení se zlepšilo a jsme optimisté v tom, že se nám podaří jej přimět zde fungovat."
Připustil, že v Suzuce nové díly nepodávaly očekávané výsledky: "V Suzuce nám opravdu nezbylo dost času, abychom získali důvěru, že se o silné řešení pro závod. Čistý páteční trénink zde by nám měl poskytnout mnohem více času na dráze a jsme optimisty, že zvládneme projít naším programem, což nám dá potřebnou důvěru.
Přejeme si a doufáme, že s ním budeme moci s důvěrou závodit a získat z něj výkonnost, kterou podle nás nabízí.
Nové zadní křídlo McLarenu
Prew soudí, že charakteristika korejského okruhu, který obsahuje širokou škálu různých prvků, by jim mohla vyhovovat: "Má samozřejmě nějaké dlouhé rovinky s prudkým brzděním, což není odlišné od Kanady, proto podle mě našemu vozu bude sedět. Druhý sektor je něco jako Turecko, kde jsme si vedli docela dobře. A následuje poslední sektor, který si žádá o typicky vysoký přítlak, podobně jako Maďarsko."
Žádný z top týmů by však neměl mít výrazný náskok a Red Bull rozhodně nebude zaostávat: "Pokud bych měl tedy říci, komu bude vyhovovat, pak bych řekl, že se jedná o docela neutrální okruhu, který má aspekty vyhovující každému z top týmů. Bude jen záležet na tom, jestli dokážeme dostatečně získat na dlouhých rovinkách a v rychlých sektorech, abychom kompenzovali silné stránky Red Bullu v některých z plynulých, dlouhých zatáček, jež se nacházejí ke konci okruhu. Nemyslím si, že by některému ze tří nejrychlejších aut, vyhovoval okruh po celé délce."