McLaren: Nové díly budou v Koreji fungovat, okruh by měl sedět všem

Petr Hlawiczka, 20. října 2010, 15:35 Google+

Před McLarenem stojí poslední šance, chce si uchovat naději na boj o titul. Potřebuje čistě odjet tréninky, aby mohl otestovat veškeré novinky, které bude mít k dispozici, a v závodu samozřejmě porazit jak Ferrari, tak oba Red Bully.

Počet komentářů:  3 komentáře (Poslední 21.10. 21:43) Napište svůj názor
McLaren

McLaren | foto: Bridgestone

Sdílejte článek

Do Jižní Koreje přivezl nové zadní křídlo, které do kvalifikace a závodu v Japonsku nakonec nenasadil, opět drobně upravené nové přední křídlo, jehož první verzi představil v Singapuru a pár drobných mechanických vylepšení.

Podle hlavního závodního inženýra McLarenu Phila Prewa tým věří, že všechny budou správně fungovat: "Určitě v pátek budeme jezdit s [novým zadním] křídlem, máme ho zde znovu. Máme také upravené přední křídlo, čili dvě velké novinky, které budou na voze viditelné. Navíc máme nějaká drobná mechanická vylepšení, která budou také na voze a která by měla zvýšit výkonnost.

mclaren1

Určitě to nové zadní křídlo nasadíme v pátek a budeme pokračovat v našem zkoumání, o které jsme byli trochu ukráceni v Suzuce. Naše pochopení se zlepšilo a jsme optimisté v tom, že se nám podaří jej přimět zde fungovat."

Připustil, že v Suzuce nové díly nepodávaly očekávané výsledky: "V Suzuce nám opravdu nezbylo dost času, abychom získali důvěru, že se o silné řešení pro závod. Čistý páteční trénink zde by nám měl poskytnout mnohem více času na dráze a jsme optimisty, že zvládneme projít naším programem, což nám dá potřebnou důvěru.

Přejeme si a doufáme, že s ním budeme moci s důvěrou závodit a získat z něj výkonnost, kterou podle nás nabízí.

mclaren2
Nové zadní křídlo McLarenu

Prew soudí, že charakteristika korejského okruhu, který obsahuje širokou škálu různých prvků, by jim mohla vyhovovat: "Má samozřejmě nějaké dlouhé rovinky s prudkým brzděním, což není odlišné od Kanady, proto podle mě našemu vozu bude sedět. Druhý sektor je něco jako Turecko, kde jsme si vedli docela dobře. A následuje poslední sektor, který si žádá o typicky vysoký přítlak, podobně jako Maďarsko."

Žádný z top týmů by však neměl mít výrazný náskok a Red Bull rozhodně nebude zaostávat: "Pokud bych měl tedy říci, komu bude vyhovovat, pak bych řekl, že se jedná o docela neutrální okruhu, který má aspekty vyhovující každému z top týmů. Bude jen záležet na tom, jestli dokážeme dostatečně získat na dlouhých rovinkách a v rychlých sektorech, abychom kompenzovali silné stránky Red Bullu v některých z plynulých, dlouhých zatáček, jež se nacházejí ke konci okruhu. Nemyslím si, že by některému ze tří nejrychlejších aut, vyhovoval okruh po celé délce."

Vytisknout

Diskuze: McLaren: Nové díly budou v Koreji fungovat, okruh by měl sedět všem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 3, poslední 21.10.2010 21:43 Vložte komentář

Zobrazeny poslední 3 komentáře. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Mercedes

Brawn: Mercedes je příliš konzervativní

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

  2. Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  3. PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

  4. GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

  5. Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

  6. GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud