Poté, co se od KERSu týmy začaly odkláněn, nastává ke konci sezóny mírný obrat a postupně zvažuje jeho nasazení. Za uplynulých pár měsíců se jej podařílo týmům odlehčit a s blížícím se koncem šampionátu bude každá desetinka dobrá.
U vedoucího týmu letošního ročníku však mají díky technickým limitům rozhodování zjednodušeno. Ross Brawn k tomu dodává: "Kvůli změnám, jež jsme museli učinit na voze při instalaci motoru Mercedesu už nám pro KERS nezbývá hmotnostní kapacita. Pro nás jeho nasazení žel nepřichází v úvahu."
V dalších slovech však svého největšího rivala varuje: "Pokud by jim KERS začal hořet, může to být pro Red Bull hodně špatné. Je velmi obtížné nasadit tuto technologii bez možnosti testování uprostřed sezóny."
Je jen škoda, že se týmy dohodly na tom, že jej nebudou v příští sezoně používat - byť to nová pravidla umožňují. Spíše by mohly hledat cestu k vyvinutí levnější varianty této zajímavé technologie, než se k ní otočit zády.