DISKUZE K ČLÁNKU

Simulace: Které nástroje pomáhají týmům F1 dosahovat rychlejší časy na kolo?

V minulosti bylo hlavní metodou vývoje vozu F1 testování na dráze, které probíhalo téměř bez přestávky - velké týmy ujely každý týden tisíce kilometrů. Šlo o velmi drahý prostředek k ověřování nových komponent. Jaké metody se používají v dnešní době, kdy je testování během sezóny omezeno jen na pár dní?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Simulace: Které nástroje pomáhají týmům F1 dosahovat rychlejší časy na kolo?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 1, poslední 18.02.2016 20:18 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Alois I. (Hlasovalo 7 lidí) 18.02.2016 20:18
Neskutečně TOP článek! Díky za něj 04 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Aktuálně

Nedostatek investic se podepsal na stavu továrny Renaultu

Za soupeři jsme zaostávali o 10 let, přiznává šéf Renaultu, který se stále zlepšuje

Toro Rosso při testech pneumatik v Abú Zabí

Toro Rosso už při stavbě vozu vidí přínosy partnerství s Hondou, věří v silný a spolehlivý motor

Start závodu v Brazílii

Mercedes se s Ferrari v názorech na F1 100% shoduje

McLaren při loňské prezentaci nového auta

Po Ferrari zveřejňuje datum odhalení nového vozu také McLaren, Mercedes a Toro Rosso

Kevin Magnussen s Haasem v Mexiku

Haas si v prvních sezónách v F1 vede lépe než Force India, myslí si spokojený Magnussen

U Renaultu se kompresor i MGU-H nacházejí v zadní části motoru

McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama