DISKUZE K ČLÁNKU

Honda stále věří konceptu "nulové velikosti." Mercedes ne, turbo dále zvětšuje

Výrobci motorů letos přijdou s podstatně vylepšenými návrhy svých pohonných jednotek. Mercedes dále zvětšuje své turbodmychadlo a Honda sáhla k podobnému kroku, přesto jeho řešení nehodlá kopírovat a zůstává u svého konceptu "nulové velikosti" (size zero).

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda stále věří konceptu "nulové velikosti." Mercedes ne, turbo dále zvětšuje

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 10.02.2016 09:41 Vložte komentář

Nejlepší názory

» El_Senor (Hlasovalo 20 lidí) 09.02.2016 13:25
Cekam, ze se McLaren-Honda letos zlepsi a cekam… »
» Karel V. (Hlasovalo 15 lidí) 09.02.2016 21:46
Skvělý článek, hodně zajímavé čtení 04 Uvidíme… »
» HellHogr (Hlasovalo 14 lidí) 09.02.2016 20:38
Nikdo motor Hondy na letošní sezonu nemůže… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Karel V.

    Karel V.

    90.181.35.XXX
    Skvělý článek, hodně zajímavé čtení 04 Uvidíme, která koncepce bude slavit úspěch

    + 15 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • El_Senor

      El_Senor

      89.111.73.XXX
      Tak ono to neni jen o koncepci. Honda musi mit doladenou spolehlivost a ucinnost. Hodnotit koncepsi bude mozne az tak pristi rok, kdy bude opravdu uz trochu vetsi jistota, ze to Honda uz slusne poladila. Letosni sezona bude spise jeste takova testovaci. Letosni sezona tak jak ji letos u Hondy uvidime uz mela probehnout loni, coz se nestalo. Loni to nevyl test ale vyvoj za provozu 12

      + 9 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Milan B.

    Milan B.

    88.80.244.XXX
    Zabiť sezónu fantazírovaním o kompaktnosti nie je najlepší nápad.

    + 7 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      90.180.138.XXX
      Nikdo motor Hondy na letošní sezonu nemůže odepsat před prvníma testama, ano, třeba bude o 50/70 koní méně výkona, ale pokud budou mít nejlepší šasi v poli, snadno tento počet vyrovnají, uvidíme, myslím, že Honda ví co dělá, samozřejmě Mercedes bude spoléhat na hybdirní technologie, když je chce cpát pak do svých prodejních aut ...

      + 14 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Milan B.

        Milan B.

        88.80.244.XXX
        No, ja myslím, že Mercedes - podľa výsledkov - asi nebudú žiadni amatéri. Spoliehať sa, že ich niekto strčí do vrecka dobrovoľným obmedzením veľkosti dúchadla je hodne naivné.

        + 10 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          90.180.138.XXX
          podle výsledků? ale to je dosti nefér, Honda byla rok v F1 Mercedes od 2010 .. když vezmu novou dobu .. a pokud hodně expertů říká, že Honda opravdu hodně vylepšila motor ... tak bůh ví co se bude dít, myslím, že McLaren s Hondou vsadili na to co bude nějkou dobu bolet jako red bull 09 ale potom se podívej na výsledky dalších let 03

          + 14 / − 8

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • El_Senor

    El_Senor

    89.111.73.XXX
    Cekam, ze se McLaren-Honda letos zlepsi a cekam ze vyrazne. Jenze tento clanek me moc neuklidnuje. Trochu se zacinam bat, kdyz se zde objevuje, ze Honda veri. Prijde mi, ze verit je trochu malo, musi mit jistotu. Skoda, ze Honda nekde neuvede, kolik ma, bude mit na startu koni. Kdyz to tak posloucham, tak Honde nejde o nejsilnejsi motor, ale ze mensi ztratu vykonu motoru, chteji nahradit lepsim aero balikem. Bude to ale stacit? Predpokladam, ze Honda letos turbo udela maximalne velke, jak se ji vejde mezi valce. Pokud tedy pak jednotka nebude mit s aero balikem na spicku, ocekavam, ze pristi rok to asi bude opravdu jina jednotka, protoze, by pak u size zero nemeli moc prostoru na zlepsovani. No uvidime, letosni sezonou se bude lamat chleba a pristi rok by se dali ocekavat u vyrobcu motoru pripadne velke predelavky.

    + 20 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      když on je podle mě problém i v tom, do čeho chce jít sama Honda a do čeho je tlačena mcl...

      + 8 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        rock

        82.117.159.XXX
        Rozhovor s Arajem:
        "McLaren nám jednou řekl, že nemusíme být agresivní při zmenšování naší pohonné jednotky. Ale my jsme byli odhodláni smrsknout její velikost všemi možnými prostředky."

        + 9 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • El_Senor

          El_Senor

          89.111.77.XXX
          No prave, taky jsem si myslel, ze je to spise z hlavy McL, ale to mozna bude obracene. No snad vy co delaji a maji dost natestovano. Ale jinak uz je to skoro jedno, kdyz to nepujde, tak neni problem od pristiho roku udelat jinou koncepci. S zetonama by byly asi uplne mimo na hodne let, takto neni problem mamakt zaroven i na jine jednotce. Takze at to ted zkusi a uvidime 03

          + 9 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nedostatek investic se podepsal na stavu továrny Renaultu

Za soupeři jsme zaostávali o 10 let, přiznává šéf Renaultu, který se stále zlepšuje

Toro Rosso při testech pneumatik v Abú Zabí

Toro Rosso už při stavbě vozu vidí přínosy partnerství s Hondou, věří v silný a spolehlivý motor

Start závodu v Brazílii

Mercedes se s Ferrari v názorech na F1 100% shoduje

McLaren při loňské prezentaci nového auta

Po Ferrari zveřejňuje datum odhalení nového vozu také McLaren, Mercedes a Toro Rosso

Kevin Magnussen s Haasem v Mexiku

Haas si v prvních sezónách v F1 vede lépe než Force India, myslí si spokojený Magnussen

U Renaultu se kompresor i MGU-H nacházejí v zadní části motoru

McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama