DISKUZE K ČLÁNKU Jak se změní vozy F1 v roce 2017?

Od roku 2017 nás čekají velké změny v technických pravidlech, které budou mít za následek zvýšení aerodynamického přítlaku i odlišný vzhled závodních monopostů. V čem se budou lišit?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jak se změní vozy F1 v roce 2017?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 15.12.2015 09:02 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000635 (Hlasovalo 26 lidí) 09.12.2015 09:55
No já nevím... Vozy budou atraktivnější na pohled… »
» rock (Hlasovalo 26 lidí) 09.12.2015 11:54
a - Zvětšení difuzoru + zvětšení a snížení… »
» rock (Hlasovalo 21 lidí) 09.12.2015 11:58
... ale jinak za návrat k dvoumetrovým autům a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

odin

odin

77.240.103.XXX
Téměř všechno tu už někdy bylo a našly se důvody ke změně. Nějak nechápu důvod k návratu. Pokud tím důvodem není (tak jako vždy) ukončení nadvlády jednoho týmu.
Můj názor je ten, že pokud se budou pravidla měnit jen kvůli změnám na čele startovního pole, pak nehledejme ve formuli 1 žádnou atraktivitu. Závody přestávají býti závody, vytrácí se podstata závodění a o soubojích na trati si můžeme nechat zdát. A tak zase bude chvíli sbírat tituly mistra světa někdo jiný. Než se to Berniemu a spol přejí do té míry, že vymyslí další změnu. Myslím tím změnu týmu, kterému Ecclestone a FIA dovolí vítězit. Protože jestli si někdo od těchto změn slibuje větší atraktivitu a více soubojů na dráze, tak je naivní.

+ 13 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Souhlas. Ale pokud budou muset šetřit gumy (starat se o to, aby se nedostaly do smyku nebo probrždění a neprojížděli rychlé zatáčky moc rychle), tak se na chyby dostane málokdy. 05

+ 12 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

78.102.41.XXX
Čím vyšší přítlak, tím méně chybovat budou...

+ 11 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Hr3bec

Hr3bec

85.135.106.XXX
No když si pustím to video a pak hodím nějaký oneboard z letoška, tak ať mi nikdo netvrdí, že ten rozdíl v rychlosti tam nejde vidět :-D Když si pustím onboard Kimiho tak to je jak by jel po kolejich volantem točí jako by spal a Pablo tam kvedlá jak pominutý. Když už nic tak alespoň tyhle záběry budou hezčí a napínavější. Ale pořád pevně doufám, že tím jak se zvedne rychlost o x sekund na kolo, tak budou piloti i více chybovat i v závislosti na větší fyzické náročnosti. Doufejme, že to nebude tak zlé i s tím předjíždění... 01

+ 16 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Milan B.

Milan B.

88.80.244.XXX
Vie niekto o koľko stúpne hmotnosť a objem paliva? Nebolo by jednoduchšie sťažiť predbiehanie zrušením predbiehacej klapky? Teším sa ak si porovnám skutočný Mercedes s obrázkom milovníka šikmých čiar.

+ 11 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
MeVo

MeVo

89.102.207.XXX
Jo mě se to zatím líbí ty změny.Je otázkou da jaké míry to ovlivní možnosti jízdy aut za sebou.F1 se musí zrychlit a spon trochu se přiblížit něčemu podobnému jako je na tomdle videu.Todle podle mě má koule, bohužel ten zvuk nedocílíme s těmadle motory.
https://www.youtube.com/watch?v=YqYPU3MNqHw

+ 12 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
hixaxon

hixaxon

213.220.203.XXX
Plus: Auta budou vypadat zase jako F1 (lepší než jiné série); Třeba zase uvidíme unavené piloty po závodě a jezdecké chyby (sakra, já bych zavedl zase písek kolem skoro všech zatáček a klidně nechte tecpro za nima pro bezpečnost).
Mínus: Předjíždění pravděpodobně nebude lepší.

Na zváženou: Celkový efekt...

+ 21 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
huhukoktejl

huhukoktejl

193.228.234.XXX
Tak alespoň to vypadá hodně dobře 03

+ 15 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
souhlasím. tento estetický paskvil se mi také nelíbí. přitom by stačilo tak málo: určit, zda a případně o kolik může podlaha přesahovat v půdorysu auta přes jeho karoserii. může to být třeba v procentech plochy, nebo v jasně daných mírách, ale ty "placky" podlah čnějící hlavně do stran jsou fakt hrozné.
celkově vzhled bude asi lepší, ale jestli budou lepší i závody...........

+ 19 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
dannak

dannak

193.29.76.XXX
...nesmi prpojet za zadnou cenu, nebyl cas lamat si hlavu ;)
Tak nejak to vidim, splnili zaani zrychlit auta. Ze na tu soutez ma taky nekdo koukat, a to jen za predpokladu, ze se tam neco akcniho deje, o tom zrejme v zadani nic nestalo. Uvidime po nekolika zavodech, jestli to fakt bude tak spatne, ale trochu se bojim, ze ano.
Prijde mi ale usmevne, ze se FIA v nekterych specifikacich vraci (temer) k hodnotam, ktere usilovne menila s cilem omezit dopad aerodynamiky na nasledujici auto - velky difuzor, sirsi a nizsi zadni kridlo. Zrejme uz dovody techto zmen pominuly :)

+ 18 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
skejpa

skejpa

88.146.158.XXX
Zrychlení ? Ano, to chceme. Ale ne za cenu nemožnosti jezdit těsně za sebou !!! Mají zvýšit mechanický grip, ne ten aerodynamický ! To je jak u debilů... Auta zrychlej a možná se i trochu více projeví kvalita pilotů ale stejně se nebude moci předjíždět když nebudou schopni jezdit u sebe... Tohle mě teda spíš naštvalo než potěšilo.

+ 21 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
rock

rock

37.188.224.XXX
... ale jinak za návrat k dvoumetrovým autům a snížení a rozšíření zadního křídla jednoznačně 01. Alespoň z optického hlediska.
Ještě by mohli nějak vymyslet, jak přinutit konstruktéry, aby nebyl tak velký rozdíl mezi obrovskou plochou podlahy a miniaturní (a rok od roku komkatnější) karosérií nad ní. Vypadá to divně...

+ 21 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
rock

rock

37.188.224.XXX
a - Zvětšení difuzoru + zvětšení a snížení zadního křídla = větší turbulence za autem
b - Navýšení aerodynamického přítlaku = větší rozdíl mezi jízdou v klidném a "špinavém" vzduchu

a+b= pravděpodobně nemožnost projet technickou pasáž nebo vyjet ze zatáčky v závěsu za soupeřem, ne? Nebo mi něco zásadního uniká?

+ 26 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

176.74.140.XXX
Když takto naposledy vypadaly monoposty, bylo to někdy v r. 2008. Nyní máme DRS a větší rozdíly v motorech, takže nemám strach, že by se od r. 2017 přestalo předjíždět. Naopak, poslední roky vidíme mnohdy doslova objíždění bez možnosti bojovat, je sice fajn, že si Bernie tímto zlepšuje statistiky, ale s dramatičností to nemá moc společného...

+ 13 / − 12

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kalty

Kalty

165.72.200.XXX
Jako tak když už mění pravidla tak *** snad k atraktivitě ne?
A jestli bude ještě složitější se za někým držet tak co to jako bude?
Příspěvek byl redakčně upraven.

+ 15 / − 11

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000635

uzivatel000635

88.101.0.XXX
No já nevím...
Vozy budou atraktivnější na pohled, skutečná rychlost na obrazovce je stejně zkreslená a jediné, co bude jasně patrné na první pohled je vláček s velkými rozestupy,.A to je přesně to, co nikdo nechce. Žádná akce, žádné těsné souboje, prostě nic než nuda avizovaná takto 14 měsíců dopředu. Má smysl se na to dívat?

+ 26 / − 11

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace měří pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama