DISKUZE K ČLÁNKU Renault v roce 2015: 850 koní, zlepšení všech systémů a zvýšení spolehlivosti

Renault Sport F1 dnes promluvil o nadcházející sezóně 2015 a úpravách, které provedl na své pohonné jednotce. Co zlepšil a co od něj můžeme očekávat?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault v roce 2015: 850 koní, zlepšení všech systémů a zvýšení spolehlivosti

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 35, poslední 29.01.2015 11:28 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Áno, rekopali temer všetko,... ...a je to len dobre, až na to dlhé potrubie, ktoré ešte stále kole oči. Ak si dáme vedľa pohonnej jednotky od Renaultu, tú od Mercedesu a Hondy, ktoré sú určite skvostom dizajnu a tímy, ktoré ich majú v portfóliu pre r. 2015, budú iste hviezdiť, lebo postaviť auto okolo takých pohonných jednotiek je sviatok. 01 Dúfam, že sa to nakoniec podarí aj Renaultu a dva tímy, ktoré pri ňom ostali, budú spokojné.

    + 22 / − 14

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      176.74.130.XXX
      Já věřím, že v Renaultu ví, co dělají a že neokopírovali (jako Honda) koncept Mercedesu, ale dál vyvíji ten svůj, tak za to pro Renault palec hore. 01
      Tímto činem naplňují podstatu soutěžení v technologickém vývoji...kopírování nikdy nikam nevedlo :)
      Já si přeji, ať jsou všechny pohonné jednotky v r. 2015 vyrovnanější a ať je celá sezóna vyrovnanější :)

      + 12 / − 18

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        88.101.0.XXX
        kopírování vždy vedlo k rychlému dosažení limitu a následovala úprava pravidel
        - doutníky
        - spoilery
        - wingcary
        - zástěrky
        - turbomotory
        - tvar "cocacola"
        - foukané difuzory

        + 9 / − 15

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Jens

        109.81.245.XXX
        A který koncept myslíš, co okopírovala Honda od Mercedesu? Myslíš tu věc, která ani Ferrari ani Renaultu nestála za změnu a o které Mercedes řekl, že není klíčová?

        + 5 / − 13

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Kapor

      194.160.178.XXX
      Oprava : prekopali... ..blbá klávesnica ! 11 18

      + 12 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • El Senor

        89.111.73.XXX
        Urcite zvolili koncepci takovou o ktere jsou presvedceni, ze je nejlepsi a ona je to zrovna ta od Mercedesu03 Kdyby jim vyslo, ze ta od Ferrari, tak maji jiste podobnou Ferrari.

        + 4 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        176.74.130.XXX
        Podle Kapora je rozdělení turba a kompresoru přece ten zásadní rozdíl. V r. 2014 tuto koncepci použil Mercedes, v r. 2015 jej napodobila Honda, která měla data Mclarenu...tak co to je, když né kopírování? Opičení se? To, že koncept rozdělení turba a kompresoru NEMÁ zásadní vliv na výkon motoru víme. Kdyby měl, tak ho od r. 2015 použije jak Renault tak Ferrari.

        + 8 / − 12

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • El Senor

          89.111.73.XXX
          Takze si taky nemyslim, ze jde o kopirovani. Proste si to mysli, mozna si to nejak nasimulovali, overovali, co ja vim.

          + 3 / − 11

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • El Senor

          89.111.73.XXX
          To jako kvuli tobe mela Honda tyto tri koncepce vyskrtnout a vymslet svoji originalni?
          Tady se nehraje na to byt originalni, ale byt nejlepsi03

          + 4 / − 10

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            176.74.130.XXX
            Kvůli mě Honda rozhodně nic dělat nemusí... oni věří, že koncepce Mercedesu je lepší než koncepce Ren. a Ferrari, to je v pořádku, ať tomu věří, ale samotný Mercedes prohlásil, že rozdělení turba a kompresoru není rozdílový faktor v jejich výkonostním rozdílu oproti Ren a Fer. ... nebo si snad myslíš, že kdyby koncepce Mer byla prokazatelně lepší, že by ju letos nenasadil Ren. a Fer.? Že sou takoví ňoumové? Ren naopak věří, ře jeho koncepce má větší potencál... a sem rád, že tady existují alespoň 2 přístupy, 2 architektury... to je na tom to zajímavé :) Jinak předpokládám, že Honda nebyla tak krátkozraká a vyzkoušela si "nasimulovat" i koncepci Renaultu, né jen Mercedesu...

            + 8 / − 11

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Jens

          109.81.245.XXX
          A Kapor je kdo? Člen vývojového týmu některého z výrobců motorů?
          Chtěl si tím, že u Hondy jsou jen kopírovači? Nevím jak to měli udělat, aby si získali respekt i u tebe: oddělenou turbínu a kompresor má Mercedes, vedle sebe za motorem je má Ferrari a Renault.

          + 5 / − 12

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            176.74.130.XXX
            Kapor je místní kecálek, dobře ho znáš... Co se kopírování Hondy týče - viz. muj příspěvek El Senorovi v 15:02...

            + 5 / − 12

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Kapor

              194.160.178.XXX
              A ty Miki Maus ! 11

              + 10 / − 7

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        77.48.94.XXX
        jen jestli není chybička někde na trase mezi židlí a klávesnicí......03 18

        + 6 / − 11

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000968

      uzivatel000968

      95.103.211.XXX
      ... Lojzko, veď Ty píšeš, akoby Ti tie motory Mercedesu, Hondy a Renaultu ležali doma na stole ...

      ... Ako môže Renault skrátiť to dlhé potrubie (čo Ti kole oči) keď chce ostať pri svojom koncepte s nedeleným turbom...

      ... Čo by si im poradil...?

      + 6 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • El Senor

        89.111.73.XXX
        Proste o zadne kopirovani nejde. V F1 by si jen kopirovaci neskrtli. Napad se prevzit da, ale bez vlastniho vyvoje, overeni by to nikam nevedlo. Koncepce vsech tri vyrobcu ma urcite Honda probadanou a urcite zkouseli i neco sveho. Sli cestou, ktera se jim zda nejlepsi, ale porad to neznamena, ze je to do budoucna ta nejspravnejsi 03

        + 1 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        80.87.214.XXX
        Nuž pozri sa na pohonnú jednotku HONDY,... ...a máš etaloón. Tá to urobila nielen efektne, ale aj aerodznamicky čiste, aby vzduch dobre obtekal celú pohonnú jednotku a nevznikali víry a auto to vzadu nerozširovalo, ako to bude tá pohonná jednotka od Renaultu, robiť nielen u Red Bullu, ale aj u Toro Rosso, ak s tým nič nespravia. 01 Tá práca od Hondy, je na 1 s hviezdičkou ! Povedal by som, lepšia jak u Mercedesu. 11

        + 10 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama