DISKUZE K ČLÁNKU Renault v roce 2015: 850 koní, zlepšení všech systémů a zvýšení spolehlivosti

Renault Sport F1 dnes promluvil o nadcházející sezóně 2015 a úpravách, které provedl na své pohonné jednotce. Co zlepšil a co od něj můžeme očekávat?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault v roce 2015: 850 koní, zlepšení všech systémů a zvýšení spolehlivosti

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 35, poslední 29.01.2015 11:28 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovalo 12 lidí) 28.01.2015 12:51
Já věřím, že v Renaultu ví, co dělají a že… »
» Petr (Hlasovalo 11 lidí) 28.01.2015 12:30
Je to oficiálně v technický specifikacích k… »
» Petr (Hlasovalo 10 lidí) 28.01.2015 13:42
On přidal už v průběhu loňské sezóny do Abú… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • Jens

        109.81.245.XXX
        A který koncept myslíš, co okopírovala Honda od Mercedesu? Myslíš tu věc, která ani Ferrari ani Renaultu nestála za změnu a o které Mercedes řekl, že není klíčová?

        + 5 / − 13

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • El Senor

          89.111.73.XXX
          Urcite zvolili koncepci takovou o ktere jsou presvedceni, ze je nejlepsi a ona je to zrovna ta od Mercedesu03 Kdyby jim vyslo, ze ta od Ferrari, tak maji jiste podobnou Ferrari.

          + 4 / − 10

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • El Senor

            89.111.73.XXX
            Takze si taky nemyslim, ze jde o kopirovani. Proste si to mysli, mozna si to nejak nasimulovali, overovali, co ja vim.

            + 3 / − 11

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          176.74.130.XXX
          Podle Kapora je rozdělení turba a kompresoru přece ten zásadní rozdíl. V r. 2014 tuto koncepci použil Mercedes, v r. 2015 jej napodobila Honda, která měla data Mclarenu...tak co to je, když né kopírování? Opičení se? To, že koncept rozdělení turba a kompresoru NEMÁ zásadní vliv na výkon motoru víme. Kdyby měl, tak ho od r. 2015 použije jak Renault tak Ferrari.

          + 8 / − 12

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • El Senor

            89.111.73.XXX
            To jako kvuli tobe mela Honda tyto tri koncepce vyskrtnout a vymslet svoji originalni?
            Tady se nehraje na to byt originalni, ale byt nejlepsi03

            + 4 / − 10

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Adi

              Adi

              176.74.130.XXX
              Kvůli mě Honda rozhodně nic dělat nemusí... oni věří, že koncepce Mercedesu je lepší než koncepce Ren. a Ferrari, to je v pořádku, ať tomu věří, ale samotný Mercedes prohlásil, že rozdělení turba a kompresoru není rozdílový faktor v jejich výkonostním rozdílu oproti Ren a Fer. ... nebo si snad myslíš, že kdyby koncepce Mer byla prokazatelně lepší, že by ju letos nenasadil Ren. a Fer.? Že sou takoví ňoumové? Ren naopak věří, ře jeho koncepce má větší potencál... a sem rád, že tady existují alespoň 2 přístupy, 2 architektury... to je na tom to zajímavé :) Jinak předpokládám, že Honda nebyla tak krátkozraká a vyzkoušela si "nasimulovat" i koncepci Renaultu, né jen Mercedesu...

              + 8 / − 11

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • El Senor

                89.111.73.XXX
                Proste o zadne kopirovani nejde. V F1 by si jen kopirovaci neskrtli. Napad se prevzit da, ale bez vlastniho vyvoje, overeni by to nikam nevedlo. Koncepce vsech tri vyrobcu ma urcite Honda probadanou a urcite zkouseli i neco sveho. Sli cestou, ktera se jim zda nejlepsi, ale porad to neznamena, ze je to do budoucna ta nejspravnejsi 03

                + 1 / − 10

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
          • Jens

            109.81.245.XXX
            A Kapor je kdo? Člen vývojového týmu některého z výrobců motorů?
            Chtěl si tím, že u Hondy jsou jen kopírovači? Nevím jak to měli udělat, aby si získali respekt i u tebe: oddělenou turbínu a kompresor má Mercedes, vedle sebe za motorem je má Ferrari a Renault.

            + 5 / − 12

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Kapor

      194.160.178.XXX
      Oprava : prekopali... ..blbá klávesnica ! 11 18

      + 12 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000968

      uzivatel000968

      95.103.211.XXX
      ... Lojzko, veď Ty píšeš, akoby Ti tie motory Mercedesu, Hondy a Renaultu ležali doma na stole ...

      ... Ako môže Renault skrátiť to dlhé potrubie (čo Ti kole oči) keď chce ostať pri svojom koncepte s nedeleným turbom...

      ... Čo by si im poradil...?

      + 6 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        80.87.214.XXX
        Nuž pozri sa na pohonnú jednotku HONDY,... ...a máš etaloón. Tá to urobila nielen efektne, ale aj aerodznamicky čiste, aby vzduch dobre obtekal celú pohonnú jednotku a nevznikali víry a auto to vzadu nerozširovalo, ako to bude tá pohonná jednotka od Renaultu, robiť nielen u Red Bullu, ale aj u Toro Rosso, ak s tým nič nespravia. 01 Tá práca od Hondy, je na 1 s hviezdičkou ! Povedal by som, lepšia jak u Mercedesu. 11

        + 10 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama